Besvaret October 18, 2015 Åh, det er jo 100 år siden jeg har besøgt vores terminsgruppe, da jeg har haft travlt med flytning, istandsættelse osv. Så dejligt at læse alle jeres tanker siden mit sidste "check in"! Og sindsyg vildt hvor tæt på termin vi er nu!! Jeg blev også helt chokeret over at vores gruppe nu er næstøverst! Jeg har en måned til termin i dag:) Tror babyboy vender rigtigt men er meget spændt på jm's vurdering på fredag! Også i forhold til vægt. Tror han bliver en stor én (har næsten heller intet tøj i str.50:), men nu må vi se:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Iiih hvor dejligt Stine..! Er vild med puslepude! Der ligger nemlig en magen til på vores puslekommode... :) Haha. Ja den er rigtig fin. Gemalen valgte den med det samme. Så fik jeg lov at vælge ammepuden som står i baggrunden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Lækkert værelse Stine :) Hvor er det vildt det snart er os der skal føde! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Ja det er lidt sindssygt at vi næsten er der. Og med din igangsættelse vil mit gæt være, at du starter hele balet lige om et øjeblik ;) Glæder mig til at følge med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Ja det er lidt sindssygt at vi næsten er der. Og med din igangsættelse vil mit gæt være, at du starter hele ballet lige om et øjeblik ;) Glæder mig til at følge med. Jeg håber i hvert fald ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Haha. Ja den er rigtig fin. Gemalen valgte den med det samme. Så fik jeg lov at vælge ammepuden som står i baggrunden :D Det var sjovt nok også manden der valgte den her... Haha... men synes den er så fin.... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Shiiiit.... 14 dage til igangsættelse! Det er jo lige om lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Shiiiit.... 14 dage til igangsættelse! Det er jo lige om lidt... Spændende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Hvor er det vildt at den første baby i gruppen er kommet!!!!!! :wub Kom lige i den forkerte tråd i går, men det er stadig vildt! TILLYKKE!!!!! :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Kom lige i den forkerte tråd i går, men det er stadig vildt! TILLYKKE!!!!! :loveshower :balloons Haha... opdagede det først efter jeg havde quoted dig... men ja det er så vildt! Kæmpe tillykke til GND :wub :7himmel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Tusind tak :kiss Ja jeg fødte en skøn pige i går ved akut kejsersnit. En fantastisk lille skanning på 3905 gram og 54 cm :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Tusind tak :kiss Ja jeg fødte en skøn pige i går ved akut kejsersnit. En fantastisk lille skanning på 3905 gram og 54 cm :kuller Ihh stort tillykke :loveshower Hvorfor blev det akut kejsersnit? Det er altså fantastisk.. kan huske dig og lilleMi fra testgrupperne og tænk engang nu er/bliver vi forældre lige om lidt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Tusind tak :kiss Ja jeg fødte en skøn pige i går ved akut kejsersnit. En fantastisk lille skanning på 3905 gram og 54 cm :kuller Næææ, varmt tillykke med hende!!:) Håber I har det godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Tak skal i have alle sammen. Skal nok få skrevet mere om forløbet. Lige nu bruges tiden dog mest med min datter og min mand :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tusind tak :kiss Ja jeg fødte en skøn pige i går ved akut kejsersnit. En fantastisk lille skanning på 3905 gram og 54 cm :kuller STORT TILLYKKE - hvor er det skønt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Ja det må være dejligt at få sin lækre unge ud :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Åh jeg vil også have min baby :yay Skal til JM i dag og er lidt nervøs. Jeg er ret overbevist om, at hun ikke ligger med hovedet nedad endnu :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Åh jeg vil også have min baby :yay Skal til JM i dag og er lidt nervøs. Jeg er ret overbevist om, at hun ikke ligger med hovedet nedad endnu :unsure Pøj pøj med JM - lidt for spændende hvad vej hun vender og hvad der så skal ske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Pøj pøj med JM - lidt for spændende hvad vej hun vender og hvad der så skal ske! Tak. Ja jeg sidder i venteværelset nu og er lidt nervøs. Jeg tror dog stadig, at hovedet er oppe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Hvad var status LilleMi? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Hvad var status LilleMi? Tak fordi du spørger :) Hun lå desværre stadig med hovedet op :( Så jeg har fået tid til scanning og vendingsforsøg på onsdag. Har det ret dårligt med det, så nu må vi se, om jeg kan gennemføre. Hvis bare hun kunne vende sig selv inden :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Håber hun vender sig inden LilleMi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Håber hun vender sig inden LilleMi Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Tak fordi du spørger :) Hun lå desværre stadig med hovedet op :( Så jeg har fået tid til scanning og vendingsforsøg på onsdag. Har det ret dårligt med det, så nu må vi se, om jeg kan gennemføre. Hvis bare hun kunne vende sig selv inden :goodluck Iiih altså... hun kan da godt lige tage at vende sig inden da... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Iiih altså... hun kan da godt lige tage at vende sig inden da... :goodluck Ja tak! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites