Tinakp

Fra kontor til Elins nye værelse: nye pics d. 11/4

233 indlæg i dette emne

Mega fedt Tina! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han er altså sej, ham Torben. Vil gerne leje ham til at lave være gæsteværelse ;) Jesper og jeg er ved at få grå hår af at finde ud af hvordan vi skal få vægmonteret vores gæsteseng. Er sikker på Torben havde ordnet det på nul komma fem :D

Haha hvor er du sød Louise - han ville elske at finde frem til en løsning på jeres gæstesengs problem, hvis ik det var fordi der kun var 24 timer i døgnet... Men hvis nu jeg forklarer at det gælder liv eller død (fordi i snart flår hovederne af hinanden) så ku det være at han fandt tid i sin travle kalender haha ...

Jeg vil glæde mig til at se hvad i finder frem til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog super smart med den seng og opbevaring. Virkelig godt tænkt og udført

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft det gik stærkt :super

Det er altså fedt designet!!! Hvis Torben blir træt af sit job så har han da total en fremtid som børneværelse designer for de rige og berømte :D

Hvor er det søde ord Maja - tak for det... Jeg har også spurgt om han ikke ku tænke sig at slå sig ind på det, i stedet for det han laver nu. Og det tror jeg virkelig også gerne han ville - lave sådan noget her resten af sit arbejdsliv, men som han siger, det er ingen der vil betale det, det ville komme til at koste i timeløn og materialer...

Jo måske lige de rige og kendte ... Haha ( men vi har ik lige de rigtige forbindelser...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fedt Tina! :loveshower

Tak søde Sara!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det søde ord Maja - tak for det... Jeg har også spurgt om han ikke ku tænke sig at slå sig ind på det, i stedet for det han laver nu. Og det tror jeg virkelig også gerne han ville - lave sådan noget her resten af sit arbejdsliv, men som han siger, det er ingen der vil betale det, det ville komme til at koste i timeløn og materialer...

Jo måske lige de rige og kendte ... Haha ( men vi har ik lige de rigtige forbindelser...)

Nej det er jo det der er problemet :rolleyes

Så skulle han i hvert fald markedsføres helt specielt :chin: noget med noget boligprogram i tv og en berømt blog og sådan noget! Meeeeen det handler jo nok stadig mest om networking <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HbKOCih.jpg

QcZ2ZbO.jpg

kkMcKS6.jpg

ib50JAV.jpg

Så blev der lige lavet lidt mere på værelset ... Og elin har bl.a. fået en lille skrivebord plads.. Men kan i ikke komme med forslag til en fin lille skrivebords lampe/læselampe der skal hænge på væggen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjj, ka man leje sig ind på det værelse dér? Det er SÅ sejt!!! Jeg har virkelig aldrig set noget lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjj, ka man leje sig ind på det værelse dér? Det er SÅ sejt!!! Jeg har virkelig aldrig set noget lignende.

Hehe hvor er du sød fister!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare mega cool!!! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare mega cool!!! :o

:ditto

Er blæst helt bagover altså! Kristian sagde endda "han er da vist ikke helt uden evner" (og når man kender jyde-mænd så gives der nærmest ikke større kompliment :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så pisse flot altså!! :)

Må jeg være fræk at spørge, hvad det har kostet i materialer? :rolleyes

du må gerne svarer i en pb, hvis du ikke føler for det her - eller helt lade være med at svarer, hvis det ikke vedkommer mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare tisse godt ud! Al respekt til din mand! :respekt

Af lampe ville jeg vælge en klassisk ball lampe tror jeg. Især når den skal hænge på væggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hold nu op hvor er det bare et fedt værelse! Det hele er jo bare gennemført - både huset, sengen, skrivebord, opbevaring. Ej men altså, jeg ville ELSKE hvis nogen kunne lave så fedt et værelse til Lucas, but that's not gonna happen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du godeste! :o :glad hvis bare han blev lejet ud ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor bliver det altså bare fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mega sejt værelse ❤️❤️❤️ :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare mega cool!!! :o

Tak Sara!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Er blæst helt bagover altså! Kristian sagde endda "han er da vist ikke helt uden evner" (og når man kender jyde-mænd så gives der nærmest ikke større kompliment :P )

Hold da op - tak for de flotte ord - de er hermed givet videre til en meget stolt mand, snart ikke kan tåle alt det ros ( og dog, for hans far sørger lige for at pille ham lidt ned igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så pisse flot altså!! :)

Må jeg være fræk at spørge, hvad det har kostet i materialer? :rolleyes

du må gerne svarer i en pb, hvis du ikke føler for det her - eller helt lade være med at svarer, hvis det ikke vedkommer mig :P

Tak for de søde ord taz!

Det må du gerne spørge om, men jeg ved det ikke - altså er det noget, du skal bruge til noget? Jeg mener at vide hvad det koster, for så vil jeg prøve at få Torben til at regne ud på det? Men jeg Lan sige så meget at det ikke er for at spare penge at man skal gøre det, kontra at købe noget færdigt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare tisse godt ud! Al respekt til din mand! :respekt

Af lampe ville jeg vælge en klassisk ball lampe tror jeg. Især når den skal hænge på væggen :)

Tak for de søde ord Alice! jeg tror jeg er med på hvad du mener med en Ball lampe og så tror jeg at du har ret i, at det ku se fedt ud! Ville det være helt forkert at vælge en ferm Living lampe? Altså sådan en enten med et dyrehoved, træ eller bil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde ord taz!

Det må du gerne spørge om, men jeg ved det ikke - altså er det noget, du skal bruge til noget? Jeg mener at vide hvad det koster, for så vil jeg prøve at få Torben til at regne ud på det? Men jeg Lan sige så meget at det ikke er for at spare penge at man skal gøre det, kontra at købe noget færdigt....

Okay - jeg behøver ikke nøjagtige beløb..

Men det er fordi J og jeg havde i tankerne om at bygge et vægmøbel i stuen, men Js kammerat mener at det vil koste over 10.000 kr. i materialer :blink øhhhh... 

Det virker for mig voldsomt urealistisk, men ja... Det er vel dyrt sådan noget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hold nu op hvor er det bare et fedt værelse! Det hele er jo bare gennemført - både huset, sengen, skrivebord, opbevaring. Ej men altså, jeg ville ELSKE hvis nogen kunne lave så fedt et værelse til Lucas, but that's not gonna happen :rolleyes

Tak for det søde Sofie - har din mand ikke tømrer-evner ? Ku han lige banke et eller andet sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde ord Alice! jeg tror jeg er med på hvad du mener med en Ball lampe og så tror jeg at du har ret i, at det ku se fedt ud! Ville det være helt forkert at vælge en ferm Living lampe? Altså sådan en enten med et dyrehoved, træ eller bil?

De er også fede, men tror du de giver nok lys?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER