Sandie

Mænd altså ;)

17 indlæg i dette emne

Altså i går på min fridag fik jeg den tosset spontane ide at da jeg fandt nogle rimelige heftige hårfarver i netto. Mit hår er nu rødt rimelig kraftigt denne gang, holder mig altid fra sådan skarpe farver, men efter vægttab osv. er jeg virkelig levet op og nu skal der bare ske noget..

Da manden kom hjem ved en 20 tiden havde jeg mit hår i elastik og det var jo lidt mørkt og han var træt og smadret, så fair nok han ikk ser det..

NU har han så lige stået 1 timer helt op af mig og snakket i et kæmpe oplyst lokale og manden ser det bare ikke... :P

Alle der ellers er kommet ind på kontoret (sidder bagerst i rummet) har nævnt det så snart de åbner kontordøren så kraftig forskel er der..

Mænd altså :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit jeps mænd - men hey det kræver altså et billede!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan ikk rigtig tage et billed lige nu..

har kun dette billed...

182704_498612922756_713842756_6556302_7170915_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er såååå fint til dig SMukke... og ja det er bare SÅÅÅÅ typisk mænd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... ja det er TYPISK! :D

Jeg havde været med en veninde til frisør for nyligt, og vi tog hjem til mig bagefter... Kristian opdagede INTET.... og hun var altså blevet farvet mørkhåret, med en stor kridhvid kontrast, og så var hun blevet klippet ultrakort med maskine i hele den ene side, og havde langt hår i den anden.... Ikke lige en frisure man ikke lægger mærke til :blink :D

Synes i øvrigt det ser rigtig fint ud med dit nye hår Sandie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU kunne min far ikk dy sig mere, han har gået hele morgen og givet manden stikord om min hårfarve og stadig ikke fattet det.. så nu røg det ud af munden på ham, at jeg altså havde farvet hår...

Mandens svar var så " så havde du vidst for meget tid igår" :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... ja det er TYPISK! :D

Jeg havde været med en veninde til frisør for nyligt, og vi tog hjem til mig bagefter... Kristian opdagede INTET.... og hun var altså blevet farvet mørkhåret, med en stor kridhvid kontrast, og så var hun blevet klippet ultrakort med maskine i hele den ene side, og havde langt hår i den anden.... Ikke lige en frisure man ikke lægger mærke til :blink :D

Synes i øvrigt det ser rigtig fint ud med dit nye hår Sandie :loveshower

:kiss

Fedt han ikk lod mærke til sådan en frisure.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja de mænd de mænd

her kan jeg gå rundt med nyt tøj på flere gange inden han opdager det.

mit hår kan så sjældent blive vildt nok til ham. Men gjorde det sidste gang fik det farvet mørkt med røde reflekser i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiih det ser godt ud sweetie - og hvor ser du bare tiny ud !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mænd ;)

Det kunne så også have været her hjemme det var sket :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er en af grundende til at vi har et kæmpe whiteboard i gangen hvor alle aftaler bliver skrevet på. For så kan manden se hvis jeg har været til frisør og kommentere det ser pænt ud (bare træls når det så er aflyst og han ikke har opdaget det og kommenterer at mit nye hår er pænt.......)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker hver gang herhjemme, Lm ligger ikke mærke til det og det har jeg nok bare vendt mig til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er en af grundende til at vi har et kæmpe whiteboard i gangen hvor alle aftaler bliver skrevet på. For så kan manden se hvis jeg har været til frisør og kommentere det ser pænt ud (bare træls når det så er aflyst og han ikke har opdaget det og kommenterer at mit nye hår er pænt.......)

:haha Hvor godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har han så kommenteret... han synes ikk det pænt.. men altså hvor grimt kan han synes det er når han i første omgang slet ikke så det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er SUUUUPER pænt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da bare super fedt ud til dig :glad :glad :glad

Men det er bare så typisk mænd, de ser bare ikke en disse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille anekdote jeg læste i mit woman blad forleden.

Mænd ligger ikke mærke til ens hårfarve simpelthen fordi det ikke interessere dem. På samme måde ligger vi heller ikke mærke til hvordan det går i deres computerspil, eks., selvom vi kigger ham over skulderen et par gange om dagen.

Det ville jo virke underligt for `os´ at han sad og blev fornærmet over at vi ikke havde opdaget at han havde nået en ny level eller lignende..

Håber metaforen kan forståes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER