Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nej og derfor er det godt at ku glæde sig over og være stolt af sig selv når det lykkes! :yay

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og dagen fortsætter da bare med dårlige nyheder :(

Mikkel er lige blevet vaccineret og lægen kunne så konstatere at han er gået yderligere en kurve ned på vægten. Så nu er han endte i kategori obs vægt og vi skal til at rende til vægtkontroller.

Jeg fatter det ikke. Drengen spiser jo min hver 3. Time hele døgnet, trives og har elastikker på ben og arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dagen fortsætter da bare med dårlige nyheder :(

Mikkel er lige blevet vaccineret og lægen kunne så konstatere at han er gået yderligere en kurve ned på vægten. Så nu er han endte i kategori obs vægt og vi skal til at rende til vægtkontroller.

Jeg fatter det ikke. Drengen spiser jo min hver 3. Time hele døgnet, trives og har elastikker på ben og arme

Øv hvor træls :kram2 Jeg er sikker på han bare er ved at finde sin rette plads på den dumme kurve. Men lægen skal selvfølgelig være obs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ha præcis samme problem her i huset og har valgt den dyre løsning at selv betale første måned :(

Men det er bare ikke holdbart at man ikke kan få tilskud på barsel...

Forstår simpelthen ikke problemet? Det er jo nøjagtig de samme penge som hvis det var kommunalt, hvor det åbenbart godt kan lade sig gøre.

Altså har jeg ikke arbejde til den tid er det vel ikke noget problem, men det bliver det jo hvis jeg får det. Resultatet risikerer jo at blive at jeg melder mig ledig en måned tidligere og derved bruger penge fra en anden kasse, mens jeg egentlig er berettiget til barsel stadigvæk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg er træt af baby, der er for sulten til at sove, selvom hun tydeligvis ikke er færdig med at sove. Det virker så forkert! :(

Min mælkeproduktion er tydeligt øget, så hvornår stopper det her cirkus?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg er træt af baby, der er for sulten til at sove, selvom hun tydeligvis ikke er færdig med at sove. Det virker så forkert! :(

Min mælkeproduktion er tydeligt øget, så hvornår stopper det her cirkus?!

Eller også er vi bare gået direkte over i 4. tiger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er gået helt kold efter svømning idag. Så nu skal jeg finde på noget og lave i et par timer inden bussen kører hjem ad igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Kan det være fordi han bare er en lang slank ung mand?

Altså inden han kiggede på kurven havde lægen kun ros til ham, men han er jo også nødt til at reagere på at drengen åbenbart er faldet 3 standardafvigelser de sidste 4,5 måned.

Han vejede ham endda en gang til fordi han ville være sikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooog så har jeg lige opdaget at manden har skrevet i kalenderen at han skal arbejde i morgen i stedet for næste lørdag uden at fortælle mig det.

Spurgte så sent som i forgårs om han havde nogle planer for at være sikker på vi begge var hjemme, hvis nu Mikkel reagerer på vaccination.

Gider ikke den her lortedag mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår simpelthen ikke problemet? Det er jo nøjagtig de samme penge som hvis det var kommunalt, hvor det åbenbart godt kan lade sig gøre.

Altså har jeg ikke arbejde til den tid er det vel ikke noget problem, men det bliver det jo hvis jeg får det. Resultatet risikerer jo at blive at jeg melder mig ledig en måned tidligere og derved bruger penge fra en anden kasse, mens jeg egentlig er berettiget til barsel stadigvæk

Nej vi fatter heller ikke herhjemme hvorfor det skal være sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver M 6 måneder i dag :loveshower

Helt klichéagtigt, så er tiden fløjet afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 ugers undersøgelse gik fint.

Niklas er nu 60 cm lang og vejer over 6 kg...store dreng altså ;-)

Fortæller lægen om hans skrigeture om aftenen hvortil hun svarer at det er meget normalt med ulvetime om aftenen...øhh jo men en dreng der skriger som om han har ondt er sq ikke en såkaldt ulve time...og når zoneterapeut mener der er noget der generer i hans krop så tror vi lidt mere på det....men ak ja vi må se om det snart bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :( hader da virkelig at se min baby syg :boo lille pus. Det står ud med snot nu, hvor det tidligere kun var hoste.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bozimacofayuboro.jpg

Tror I Name it er blevet lidt inspireret af Noa Noa? Især bodyen :) Men fint er det. Og lettere for pengepungen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bozimacofayuboro.jpg

Tror I Name it er blevet lidt inspireret af Noa Noa? Især bodyen :) Men fint er det. Og lettere for pengepungen ;)

Jeg synes generelt name it har fået en del fine sager til pigerne :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor jeg synes, det er hårdt i dag :( Operation, sygdom, tænder og tigerspring er ikke en god kombi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor jeg synes, det er hårdt i dag :( Operation, sygdom, tænder og tigerspring er ikke en god kombi!

Du er dælme også hårdt ramt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige en glad pige, jeg hev ind fra barnevognen tidligere :wub

umwwCVf.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv, vi slap ikke for reaktion på vaccination denne gang :(

Har en meget ulykkelig lille mus med let feber, der bare vil hænge på sin mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige en glad pige, jeg hev ind fra barnevognen tidligere :wub

umwwCVf.jpg

Nåååååhr :loveshower Hvor er hun dejlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaringer med at bruge sovepose indenfor om natten? C er nemlig ved at være for stor til at blive svøbt i dynen men hun sparker den helt sikkert af og har en mindre kamp med sine egne arme og ben hvis hun ikke er svøbt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaringer med at bruge sovepose indenfor om natten? C er nemlig ved at være for stor til at blive svøbt i dynen men hun sparker den helt sikkert af og har en mindre kamp med sine egne arme og ben hvis hun ikke er svøbt.

Ingen erfaring med det, men god erfaring med at bytte babydynen ud med en junior. Den er nemmere at svøbe i + at den er tung nok, til at når det først er nat og dyb søvn, så give den lige der mere end babydynen gjorde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er dælme også hårdt ramt :( :kram

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min lille mand har ondt i maven. Tror han har hård mave :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen erfaring med det, men god erfaring med at bytte babydynen ud med en junior. Den er nemmere at svøbe i + at den er tung nok, til at når det først er nat og dyb søvn, så give den lige der mere end babydynen gjorde :)

Synes bare alligevel det virker så voldsomt med junior dynen allerede. Mener også jeg har hørt at man ikke må bruge dem fordi de er for tunge? Men det kan da godt være det bare er det nemmeste at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.