Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Lily er begyndt at ville sutte på tommelfinger. Det kan hun godt stoppe med igen <_<

Ind med sutten hver gang!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan der komme noget mad ud af de madsystem? :chin:

Ja det kan der godt - der er små huller i silikone suttehovedet, så de får saften og bittesmå stk frugt, uden at der er fare for, at de får et stk frugt galt i halsen. Det synes jeg er en rar overgang til at de selv sidder med det, hvor man skal holde øje hele tiden.

Den her kan man også putte i fryseren med frugt eller is, så det dulmer gummerne ved tandfrembrud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han lækker :wub

Kan slet ikk forstå vores drenge er et halvt år. Det er J's tur om en uge :p

Tak søde alina :loveshower

Ja det er ret vildt som tiden bare flyver afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne prale af mig selv.

Selvom maden går af lort til herhjemme. Så er første dag på projekt fald selv i søvn uden babsen i munden til nat. Gået over alt forventning det tog kun 15 minutter. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind med sutten hver gang!!

Prøver <_< Men det er sgi ikke altid, at hun gider at tage den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A gør det også <_< Vi fjerner den HVER gang!

Ja jeg prøver at give sutten i stedet for, men hun er vist lidt tigerramt i dag eller sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan der godt - der er små huller i silikone suttehovedet, så de får saften og bittesmå stk frugt, uden at der er fare for, at de får et stk frugt galt i halsen. Det synes jeg er en rar overgang til at de selv sidder med det, hvor man skal holde øje hele tiden.

Den her kan man også putte i fryseren med frugt eller is, så det dulmer gummerne ved tandfrembrud...

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver <_< Men det er sgi ikke altid, at hun gider at tage den.

Det gad W heller ikke - han ville SÅ gerne den skide tommel. Men at vi gav ham sutten stoppede det med fingeren og han har aldrig senere haft suttet tommelfinger. Jeg mener det var nogle uger hvor det var værst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det søvn svært i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det søvn svært i dag :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det søvn svært i dag :(

Mindstemand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindstemand?

Dem begge, men W er aldeles undskyldt. Lige her referede jeg til N. Han har sovet: 20 minutter i morges, 20 minutter i formiddags, 20 minutter til middag, 1,5 time sådan tidlig eftermiddag, 1 time sen eftermiddag, 20 minutter da jeg troede jeg puttede ham til nat :rolleyes og så skreg han sig i søvn (overtræt :prik !!!) klokken 21:30 hvor jeg siden har vippet ham videre i søvn i liften nu 3 gange <_<

Altså, nu er det jo ikke fordi jeg selv er skide træt vel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er altså nem.. Jeg kan slet ikke tro det, og jeg går bare og venter på det vender :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er altså nem.. Jeg kan slet ikke tro det, og jeg går bare og venter på det vender :unsure

Det er da bare så dejligt! Nyder det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby var bestemt ikke nem i nat og igår aftes.

Han sprang en lur over igår.

Det ødelagde hele aften.

Typisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er altså nem.. Jeg kan slet ikke tro det, og jeg går bare og venter på det vender :unsure

Astrid er 3 måneder og stadig nem. Nogen børn er bare nemme. Lad os nyde det ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er altså nem.. Jeg kan slet ikke tro det, og jeg går bare og venter på det vender :unsure

Eigil er 5,5mdr og stadigvæk nem hvad angår søvn og amning - men grød/mos ja bare det at spise andet end amning er et helvede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså :wacko sigrid er begyndt at vågne (for tidligt) fra sine lure med et skrig og ikke være sådan lige at berolige. Hun skal typisk helt op på armen og vågne rigtigt, før hun falder ned igen (og vil så ikke sove videre <_< ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså :wacko sigrid er begyndt at vågne (for tidligt) fra sine lure med et skrig og ikke være sådan lige at berolige. Hun skal typisk helt op på armen og vågne rigtigt, før hun falder ned igen (og vil så ikke sove videre <_< ).

Argh.. Det er SÅ træls! :prik Benjamin gjorde det nærmest dagligt i næsten en måned... Baaah altså <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er 5,5mdr og stadigvæk nem hvad angår søvn og amning - men grød/mos ja bare det at spise andet end amning er et helvede

:ditto

Bare 6 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius er 7,5 måned nu og er bestemt ikke fan af jeg putter mad i munden på ham. Jeg kan sagtens give ham skemad. Så til frokost får han stænger af bondebrød med pålæg og til aften får han kartofler skåret i både og grøntsager i stænger og så bliver han fyldt op med henholdsvis trekornsgrød/øllebrød og ja så kartofler, grøntsager og kød most sammen. Mon ikke så han efterhånden får kørt mere og mere ind selv og efterhånden kan blive mæt af det? Hvis jeg putter noget i munden på ham ryger det straks ud igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sejeste baby tog vaccination i stiv arm :loveshower Han blev ked af det da hun stak, og lidt mere ved nr 2. Men han var lynhurtig afledt :) Nu sover han lur ude i barnevognen og så håber jeg resten af dagen forløber stille og roligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sejeste baby tog vaccination i stiv arm :loveshower Han blev ked af det da hun stak, og lidt mere ved nr 2. Men han var lynhurtig afledt :) Nu sover han lur ude i barnevognen og så håber jeg resten af dagen forløber stille og roligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig J :yay håber dagen bliver stille og rolig :kram2

Tak :kiss Han er lidt pylret.. Men ingen feber endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.