Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Vi har forsøgt at dele os op i 2 grupper, men det går i vasken hver gang. Det er ret tydeligt at dem fra Nørresundby (de fleste) ikke gider tage ud til os i de mindre byer. Og så kunne vi jo bare mødes, men det er ret besværligt fordi der ikke lige går busser på tværs af de forskellige byer. Så nu er aftalen at vi bare allesammen mødes engang imellem og så kan man altid skrive rundt hvis man har lyst til at mødes med nogen. Men jeg gad godt noget lidt mere fast.

Kan jeg godt forstå..

Hvor langt er der fra din by til nrs.by? :)

Det var da utroligt 2 fra vores gruppe bor udenfor nibe i en mindre by, men vi kører da stadig derud de 2 gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja kaffe :) jeg plejer at ku nøjes med en morgenkop eller to - lige nu er der indlagt eftermiddagskaffe også :p

(Måske meget godt vi ikke ammer - chokolade og koffein er vist ikke så godt for de små :Lolhit)

Julius har aldrig reageret på mit indtag af hverken kaffe eller chokolade ;)

Ps. I har givet mig lyst til chokolade nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forsøgt at dele os op i 2 grupper, men det går i vasken hver gang. Det er ret tydeligt at dem fra Nørresundby (de fleste) ikke gider tage ud til os i de mindre byer. Og så kunne vi jo bare mødes, men det er ret besværligt fordi der ikke lige går busser på tværs af de forskellige byer. Så nu er aftalen at vi bare allesammen mødes engang imellem og så kan man altid skrive rundt hvis man har lyst til at mødes med nogen. Men jeg gad godt noget lidt mere fast.

Ej hvor ærgerligt. Kan du måske selv få kontakt til nogen? Herinde eller på facebook fx?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har aldrig reageret på mit indtag af hverken kaffe eller chokolade ;)

Ps. I har givet mig lyst til chokolade nu

 

Jeg har en kollega med baby der ikke sover om dagen - og som bliver ammet og reagerer meget når mor har fået koffein. Med mit held, havde J helt sikkert gjort det samme havde amningen fungeret :P

 

P.s. Beklager :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg helt rigtig til herinde :yay Det er vildt at være tilbage i denne del af forum!

Jaaaa :yay

Synes det er så skønt at have forladt gravid-forum ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kollega med baby der ikke sover om dagen - og som bliver ammet og reagerer meget når mor har fået koffein. Med mit held, havde J helt sikkert gjort det samme havde amningen fungeret :P

P.s. Beklager :lol

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sq egentlig ret imponeret over kroppens formåen... Jeg har haft vranten urolig baby ved brystet i tre kvarter - det var kort tid siden sidste amning og brystet føltes tomt på forhånd - alligevel løber der mælk ud af munden på hende, da jeg langt om længe lirker brystet fra hende. Utroligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sq egentlig ret imponeret over kroppens formåen... Jeg har haft vranten urolig baby ved brystet i tre kvarter - det var kort tid siden sidste amning og brystet føltes tomt på forhånd - alligevel løber der mælk ud af munden på hende, da jeg langt om længe lirker brystet fra hende. Utroligt...

Det har jeg også tænkt! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg helt rigtig til herinde :yay Det er vildt at være tilbage i denne del af forum!

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsthilsnerne :kiss

Det er så skønt at høre til her :kuller Nyforelskelsen er virkelig stor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius er begyndt at puste i flaskerne i stedet for suge :huh Det får man ikke meget mad ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsthilsnerne :kiss

Det er så skønt at høre til her :kuller Nyforelskelsen er virkelig stor :biglove

 

Det er dejligt at have dig her i den her del af forummet :kiss

Er så spændt på at høre alt om lille Nohr :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhha - har drømt om når der er ro i hytten hele dagen (tigerbaby, der i den grad mener søvn er overvurderet og pænt gnaven mand er en vidunderlig kombination :rolleyes). Nu er der ro, det gik let med at putte J og jeg slapper lidt af. Og hvad laver jeg? Sidder og ser videoer og billeder af min lille fine baby - savner ham jo :P :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsthilsnerne :kiss

Det er så skønt at høre til her :kuller Nyforelskelsen er virkelig stor :biglove

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhha - har drømt om når der er ro i hytten hele dagen (tigerbaby, der i den grad mener søvn er overvurderet og pænt gnaven mand er en vidunderlig kombination :rolleyes). Nu er der ro, det gik let med at putte J og jeg slapper lidt af. Og hvad laver jeg? Sidder og ser videoer og billeder af min lille fine baby - savner ham jo :P :lol

Sådan SKAL det være, når man er mor :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Mie med 1 års fødselsdagen, SDB :loveshower :balloons :hurra

Håber I får en dejlig dag :kiss

 

Stort tillykke med Mie, SDB! Håber at i får en fantastisk dag!! Husk masser af billeder!

 

Tillykke med Mie :balloons :kuller

 

Tillykke til SDB's Mie med 1års fødselsdagen :loveshower

Tusind tusind tak søde piger - vi har haft en skøn dag hjemme med Mie, hvor hele familien (oldeforældre, bedsteforældrex2, mostrex2, fætter og kusine) kom til brunch, eftermiddagskaffe og Pizza :) 

 

Hun har bare været en solstråle, sovet til kl 8.30 :yay hygget og charmet alle gæsterne max. Leget med sin fætter på 4,8 måneder og alle sine alt for mange pakker. Vi må seriøst snart flytte i noget større vores stue er indvaderet af legetøj og køretøjer, ikke mindre end tre styks i dag alene.

 

Vi har fået mange billeder, men mange er på mormor og farfars kamera

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej piger, nu vil Mie og jeg forlade denne del af BK - hvem ved en dag vender jeg måske tilbage hertil med en søskende til Mie 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6eqfqs.jpg

Lige et billede af fødselsdagstrolden på sin nye cykel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6eqfqs.jpg

Lige et billede af fødselsdagstrolden på sin nye cykel

Tillykke med hende. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan SKAL det være, når man er mor :lolhit

Ja, det betyder jo bare at jeg er ret glad for den lille fis :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende. :)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej piger, nu vil Mie og jeg forlade denne del af BK - hvem ved en dag vender jeg måske tilbage hertil med en søskende til Mie

Åh ja, fødselsdag betyder jo nyt underforum :O

Tak for dette år sammen her :balloons Vi ses (officielt) om 8 dage i 1-3 år small talk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, fødselsdag betyder jo nyt underforum :O

Tak for dette år sammen her :balloons Vi ses (officielt) om 8 dage i 1-3 år small talk ;)

Selv tak søde :kiss vi ses jo snart i næste forum :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsthilsnerne :kiss

Det er så skønt at høre til her :kuller Nyforelskelsen er virkelig stor :biglove

Har sådan glædet mig til at kunne sige velkommen herinde søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, SDB, jeg vil gerne have, du bliver :boo FÅ SÅ LAVET DEN MORTRÅD :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.