Posted December 1, 2015 Astrid har i dag rullet fra mave til ryg :wub :super Astrid! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Tak ^_^ Tror nu mere det var held end forstand ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Åh, hvor Sofie hun skriger. Lorte-tiger :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Åh, hvor Sofie hun skriger. Lorte-tiger :( :kram2 Der er bare ikke noget værre end når de små pus skriger Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Mads er godt nok tigerramt :( Han kan slet ikke finde ro Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Jeg tror vi har ramt pausen i den fjerde tiger. Eigil er igen jordens nemmeste dreng at putte. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Åh, hvor Sofie hun skriger. Lorte-tiger :(:kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Vuggestuestart gik godt i går, hun klarede flot to timer inden jeg puttede hende og vi tog hjem igen :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Mads er godt nok tigerramt :( Han kan slet ikke finde ro :kram :kram Håber han fandt ro :kiss vi har samme problem herhjemme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Åh det her er bare så hyggeligt :biglove Det er top hyggeligt! :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Tillykke til Mie med 1 års fødselsdagen, SDB :loveshower :balloons :hurra Håber I får en dejlig dag :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Stort tillykke med Mie, SDB! Håber at i får en fantastisk dag!! Husk masser af billeder! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Tillykke med Mie :balloons :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Er så træt! Albert sover virkelig elendigt for tiden :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Tillykke til SDB's Mie med 1års fødselsdagen :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Er så træt! Albert sover virkelig elendigt for tiden :boo :kram2 håber du kan få dig en lur i løbet af dagen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 :kram2 håber du kan få dig en lur i løbet af dagen. Tak :kiss Men tvivler på det kommer til at ske. Albert sover ad H til både nat og dag :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Er så træt! Albert sover virkelig elendigt for tiden :booJeg melder mig ind i din klub i dag :zzz Og jeg har sikkert stadig sovet mere end dig :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Jeg melder mig også i koret om dårlig søvn....! For pokker hvor trækker det tænder ud.. Og nøj hvor jeg kommer til at hade Torben om natten... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Tillykke med Mie Og de 1 år idag ! :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Jeg melder mig ind i din klub i dag :zzz Og jeg har sikkert stadig sovet mere end dig :kiss Det er en mega rådden klub! :kram2 Håber du kan få en lur idag! Det er dog ikke lige vejret til at gå en god tur - det plejer at være min "lur" ;) Jeg melder mig også i koret om dårlig søvn....! For pokker hvor trækker det tænder ud.. Og nøj hvor jeg kommer til at hade Torben om natten... :kram2 Det er så hårdt uden søvn altså <_< Jeg hader også Svend om natten - i den forstand ville det være bedre, hvis han bare sov et andet sted! Men pt har jeg bare brug for lidt aflastning, når A er så urolig hele natten lang :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Sæt lige farten ned lille Larsen du kunne ikke trille igår :kuller din mor kan ikke følge med ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Jeg tror vi er trådt ind i fase to af Tiger 4. To lure so far på svimlende 10 og 30 min Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Jeg tror vi er trådt ind i fase to af Tiger 4. To lure so far på svimlende 10 og 30 min Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2015 Fjerde Tiger var SÅ strid her! Faktisk den eneste, vi har kunnet mærke. Jeg håber, den er hurtigt overstået for jer Share this post Link to post Share on other sites