Posted November 29, 2015 Undskyld - synes bare ikke jeg er interessant nok Det synes jeg også! Og lækre jule-Mie :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 I weekenden hvor min kære mand er stået op med J har han sover til hhv 7:45 og 7:15. Idag er det så min tur igen - jamen så står vi da bare op kl 5:50. Tak baby :rolleyes det er sgu godt han er så lækker :d Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Det synes jeg også! Og lækre jule-Mie :wub Du er så sød :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Ej, nu gider jeg altså snart ikke mere :( På tirsdag rammer vi 3 uger med feberbørn herhjemme.... Jeg havde virkelig håbet alle var raske inden da, men nu er Taylor blevet møg forkølet og i dag med feber, hæshed, hoste und alles :( :( NO! No no no no! Skrid så sygdom! :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 I weekenden hvor min kære mand er stået op med J har han sover til hhv 7:45 og 7:15. Idag er det så min tur igen - jamen så står vi da bare op kl 5:50. Tak baby :rolleyes det er sgu godt han er så lækker :d Typisk! Det er godt nok tidligt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Har kun været oppe 1 gang i nat!! Da C vågnede prøvede jeg at få hende til at sove igen i stedet for bare at tage hende op og så tog hun lige 1 time og et kvarter mere. Jeg tænker bare på om hun så får nok at spise, men hvis hun virkelig var sulten så faldt hun vel ikke i søvn igen..? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Åh hvor bliver jeg bange/utryg når Julius vågner om natten og hoster helt vildt og kæmper lidt med vejrtrækningen. Og så skriger han bare :( Heldigvis kommer der ro på med en flaske... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Typisk! Det er godt nok tidligt. Ja det var pænt tidligt. Men jeg havde det lidt på fornemmelsen - han faldt nemlig allerede i søvn kl 18 igår ;) og 12 timers søvn med afbrydelse af 2 flasker og sutten et par gange, kan vi jo ikke rigtig være kede af :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Har kun været oppe 1 gang i nat!! Da C vågnede prøvede jeg at få hende til at sove igen i stedet for bare at tage hende op og så tog hun lige 1 time og et kvarter mere. Jeg tænker bare på om hun så får nok at spise, men hvis hun virkelig var sulten så faldt hun vel ikke i søvn igen..? Jeg ved at med J får jeg ham ikke til at sove igen hvis han er sulten. Jeg tror ikke på en sulten baby sover :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 I weekenden hvor min kære mand er stået op med J har han sover til hhv 7:45 og 7:15. Idag er det så min tur igen - jamen så står vi da bare op kl 5:50. Tak baby :rolleyes det er sgu godt han er så lækker :d Typisk :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Har kun været oppe 1 gang i nat!! Da C vågnede prøvede jeg at få hende til at sove igen i stedet for bare at tage hende op og så tog hun lige 1 time og et kvarter mere. Jeg tænker bare på om hun så får nok at spise, men hvis hun virkelig var sulten så faldt hun vel ikke i søvn igen..? Dejligt :yay det tror jeg ikke du skal være nervøs for. Hun skal nok fortælle dig hvis hun er sulten. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Åh hvor bliver jeg bange/utryg når Julius vågner om natten og hoster helt vildt og kæmper lidt med vejrtrækningen. Og så skriger han bare :( Heldigvis kommer der ro på med en flaske... Lille pus dog :( god bedring med ham :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 A lader op til operation ved at sove mega dårlig formiddagslur :klap Jeg havde håbet, han ville sove fasten væk :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Jeg havde købt noget tøj på fredsworld.dk til Black Friday, men jeg modtog aldrig en ordrebekræftelse, så jeg begyndte at tvivle på om min ordre overhovedet var gået igennem. Men :yay jeg har lige fået ordrebekræftelsen :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 CM har ikke ville sove over 45min ved sine lure i dag selvom hun er kamp træt... Nu har hun lagt i vognen i over 1,5 time :blink Det er da et underligt tidspunkt, at tage lang lur på. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Fuck, hvor er jeg træt af aftenurolig baby!!! :prik Jeg sover aldrig før efter midnat og det er fuldstændig ligegyldigt hvad jeg gør. Hun sover jo faktisk, men karter rundt! :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Fuck, hvor er jeg træt af aftenurolig baby!!! :prik Jeg sover aldrig før efter midnat og det er fuldstændig ligegyldigt hvad jeg gør. Hun sover jo faktisk, men karter rundt! :( Det kan jeg godt huske, den tid. Ingenting hjælper ud over at være der :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Ked Leonora der græder hver gang far går ud af værelset og jeg ligger vågen i soveværelset :( :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Ked Leonora der græder hver gang far går ud af værelset og jeg ligger vågen i soveværelset :( :prik Nu sidder jeg så på værelset med vågen baby - ikke ked, bare vågen. Hun har fået en flaske for første gang i 5 mdr (som hun tømte - hvad sker der for det?) men ligger nu bare og kigger. Sov nu, lille mus, så jeg kunne prøve at få mere end 2 times søvn i nat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Nu sidder jeg så på værelset med vågen baby - ikke ked, bare vågen. Hun har fået en flaske for første gang i 5 mdr (som hun tømte - hvad sker der for det?) men ligger nu bare og kigger. Sov nu, lille mus, så jeg kunne prøve at få mere end 2 times søvn i nat.Ej, hvor mystisk :blink Jeg håber du sover :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Ej, hvor mystisk :blink Jeg håber du sover :kiss Meget! Sikkert Tiger <_< Det gør jeg desværre ikke. Nu ligger vi i soveværelset og hun er endelig faldet i søvn efter over 2,5 time. Dog sover hun på min arm og jeg skal tisse så ikke mere søvn til mig :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Meget! Sikkert Tiger <_< Det gør jeg desværre ikke. Nu ligger vi i soveværelset og hun er endelig faldet i søvn efter over 2,5 time. Dog sover hun på min arm og jeg skal tisse så ikke mere søvn til mig :( :kram Kunne du måske ligge på en madras på hendes værelse? Hvis det handler om tryghed. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 :kram Kunne du måske ligge på en madras på hendes værelse? Hvis det handler om tryghed. Det må vi overveje hvis det sker igen. Tror ikke der var nok i nat for hun blev ked bare jeg satte mig i lænestolen derinde. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Meget! Sikkert Tiger <_< Det gør jeg desværre ikke. Nu ligger vi i soveværelset og hun er endelig faldet i søvn efter over 2,5 time. Dog sover hun på min arm og jeg skal tisse så ikke mere søvn til mig :( :kram det er den strid Tiger. Den spøger også herhjemme - især om natten :( Håber du klare dig gennem dagen :kiss Share this post Link to post Share on other sites