Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

:yay min lille pige tog pige sin gåvogn og gik tre gange rundt om spisebord = hele stue og køkken igennem uden pause aldrig har hun gået så meget og flot før :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay min lille pige tog pige sin gåvogn og gik tre gange rundt om spisebord = hele stue og køkken igennem uden pause aldrig har hun gået så meget og flot før :loveshower

Sådan! :yay Godt, hun ikke var blevet bange for den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! :yay Godt, hun ikke var blevet bange for den :D

Mega godt. Hun kravler konstant rundt på den og leger nærmest kun med den pt. Søde lille mus altså der vil frem nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er varm og kan ikke helt finde ro :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har købt "kaninen der så gerne ville sove" til os. Har læst to sider for Leonora her til aften men det faldt hun ikke i søvn af ;)

Må se nogle aftener om den mon virker. Mon hun er for lille? Overvejer om hun burde ligge i sengen mens jeg læser :chin: (hun sad hos mig)

Nogle der har erfaring med den?

Efter vi havde en dårlig uge i forhold til at putte Anabella på 3 år, købte jeg den - bom, første aften sov hun 5 min efter den var slut.. Og har været nem at putte siden uden bogen, som om hun lige sku back on track..

Men ja, den er fra 2 år og opefter. Tror gerne de ska ku forholde sig til selve historien og at barnet og kaninen sammen skal finde en måde at falde i søvn på :)

Anabella startede med at sidde og kigge og til sidst lå hun og lyttede - som om hun faktisk blev mere træt undervejs..

Jeg rettede ik på, om hun sad eller lå, jeg læste den bare stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var Mie til 1 års undersøgelse (lige en 6 dage for tidligt ;) ) - vores lille pige er nu 83 cm, 9,9 kg og med 45,5 cm omkreds af hovedet. Og som lægen så fint sagde en meget livlig og glad pige dom bestemt ved hvad hun ikke vil :P

Desværre raller hun meget endnu så vi skal være obs på om det udvikler sig mere til en værre grad af astmatisk bronkitisk og så har hun fået svamp i munden og numsen pga penicillinen mod lungebetændelse :(

laaang hyl af en smækker tøs :loveshower

Hun er hårdt ramt den lille :kram2 Håber snart hun er helt frisk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle hilsner til banditten i går :) :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

laaang hyl af en smækker tøs :loveshower

Hun er hårdt ramt den lille :kram2 Håber snart hun er helt frisk :kram2

Ja hun er en lang lækker sag. Men det var også forventet - vi er ikke lave hverken min mand eller jeg.

Håber også hun snart bliver helt rask, det er så synd for hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle hilsner til banditten i går :) :lovebk

Stort (forsinket) tillykke med ham smukke..... Fatter slet ikke at han allerede er så stor :o :hurra :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår havde I jeres i bad første gang? :)

Da hendes navle var faldet af.

Så da hun var omkring en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, dagens virkelig lange lur, der endte med at kolidere med Anna skulle hentes og julegaver der skulle købes på nettet i aften, har bare fået fucket mit rolige barn fuldstændig op!:prik :(

Find nu ro, søde Sofie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have læst de skal være 1,5-2 år før de får noget ud af den og du skal læse hele bogen ;)

Håber Leonora har haft en god dag i vuggestue Idag? Blev ked af at læse igår havde været dum- det var Ms også og hun var ellers kun i dagpleje 5 timer.

Tak, stephi-pigen, SDB og Kami. Jeg havde ikke forstået at man skulle læse hele historie (nåede ikke at læse andet i forklaringen end det med betoning mv) :rolleyes Giver egentlig god nok mening med alderen - bare øv der så er er års tid til vi kan bruge den. Kan være vi prøver nogle dage mere bare fordi historien er sød nok.

SDB: tak fordi du spørger :kram2 Leonora holdt en fridag i går med storesøster og mor-forældre. Der havde hun haft en god dag. Er spændt på hvordan det går i vs i dag.

Håber M får en bedre dag i dag også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, stephi-pigen, SDB og Kami. Jeg havde ikke forstået at man skulle læse hele historie (nåede ikke at læse andet i forklaringen end det med betoning mv) :rolleyes Giver egentlig god nok mening med alderen - bare øv der så er er års tid til vi kan bruge den. Kan være vi prøver nogle dage mere bare fordi historien er sød nok.

SDB: tak fordi du spørger :kram2 Leonora holdt en fridag i går med storesøster og mor-forældre. Der havde hun haft en god dag. Er spændt på hvordan det går i vs i dag.

Håber M får en bedre dag i dag også :kram2

Godt hun havde en god fridag, Mie havde også fri igår :) ja nu må vi se med Idag, hun kastede op igen i nat - har hun ellers ikke gjort i en uge, og så ville hun IKKE i sin seng igen. Efter to timer fik min mand hende til at sove i barnevognen i det mindste. Så nu må vi se hvornår hun vågner, hvor kort en dag hun får.

Dp mor har pt 2 store ekstra drenge udover Mie og de to andre små piger på hendes alder, og der er det godt nok tydeligt nu at hun er helt ny og ikke rigtig har styr på situationen med så mange børn og slet ikke når der er så forskellige behov, så pt bliver Mie og den anden december pige, som heller ikke kan gå, ofte parkeret på gulvet til at underholde sig selv. Så jeg er ret træt af så lige nu og glæder mig til at gå på juleferie om 3 uger så hun kan være hjemme hos mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan pokker kan man være så god og dygtig til at sutte på det ene bryst og så sutte helt forkert på det andet? :unsure

Det er så frustrende :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt hun havde en god fridag, Mie havde også fri igår :) ja nu må vi se med Idag, hun kastede op igen i nat - har hun ellers ikke gjort i en uge, og så ville hun IKKE i sin seng igen. Efter to timer fik min mand hende til at sove i barnevognen i det mindste. Så nu må vi se hvornår hun vågner, hvor kort en dag hun får.

Dp mor har pt 2 store ekstra drenge udover Mie og de to andre små piger på hendes alder, og der er det godt nok tydeligt nu at hun er helt ny og ikke rigtig har styr på situationen med så mange børn og slet ikke når der er så forskellige behov, så pt bliver Mie og den anden december pige, som heller ikke kan gå, ofte parkeret på gulvet til at underholde sig selv. Så jeg er ret træt af så lige nu og glæder mig til at gå på juleferie om 3 uger så hun kan være hjemme hos mig

Stakkels M :( Er det pga hoste hun kaster op?

Det lyder hårdt hos Dp når man er lille ny. Hvor længe skal de to drenge være der?

Glæder mig også til juleferie! Men først til weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan pokker kan man være så god og dygtig til at sutte på det ene bryst og så sutte helt forkert på det andet? :unsure

Det er så frustrende :boo

Kender ikke svaret men et :kram skal du have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor har vi bare putte maraton om aftenen lige nu... Er der andre der oplevede det under 4. Tigerspring? August er i fantastisk humør og virker nærmest til kun at ville sove lige nøjagtig den mængde søvn, der skal til for at holde den kørende... Og det er minimalt... Men man må jo gå ud fra at det er for at lære en masse... Men hvorfor ik gøre det OG sove også?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor har vi bare putte maraton om aftenen lige nu... Er der andre der oplevede det under 4. Tigerspring? August er i fantastisk humør og virker nærmest til kun at ville sove lige nøjagtig den mængde søvn, der skal til for at holde den kørende... Og det er minimalt... Men man må jo gå ud fra at det er for at lære en masse... Men hvorfor ik gøre det OG sove også?!

Ah hvor frustrerende! :kram

Men dejligt, at han trods alt er i godt humør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har sovet fantastisk i nat!! Som i MEGA godt! :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor har vi bare putte maraton om aftenen lige nu... Er der andre der oplevede det under 4. Tigerspring? August er i fantastisk humør og virker nærmest til kun at ville sove lige nøjagtig den mængde søvn, der skal til for at holde den kørende... Og det er minimalt... Men man må jo gå ud fra at det er for at lære en masse... Men hvorfor ik gøre det OG sove også?!

Eigil er heller ikke til at putte om aftenen i øjeblikket. Men han er næsten lige startet på springet, så ved ikke om du kan bruge det til noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har sovet fantastisk i nat!! Som i MEGA godt! :yay :yay :yay

:yay

Det er fordi han ved mor gerne vil til Lyngby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har sovet fantastisk i nat!! Som i MEGA godt! :yay :yay :yay

Hvor er der skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels M :( Er det pga hoste hun kaster op?

Det lyder hårdt hos Dp når man er lille ny. Hvor længe skal de to drenge være der?

Glæder mig også til juleferie! Men først til weekend :)

Hun hostede faktisk slet ikke så vi er lidt i tvivl om det var noget mad, pga mulig forstoppelse eller om hun simpelthen har fået sin nussedyr for langt i mund/hals - de skal nærmest spises om natten :wub

De to drenge skal være der til nytår, en anden dp er på orlov pga terminal syg mand :(

Ja det er lidt hårdt for hende den lille opmærksomheds krævende pige

Men hun er hjemme Idag hos far, han ringede hun havde fået feber - igen :(

Seriøst 1 dag i dp og så kommer hun hjem syg igen :( suk vi er i tvivl om hun ikke giver hende nok tøj på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor har vi bare putte maraton om aftenen lige nu... Er der andre der oplevede det under 4. Tigerspring? August er i fantastisk humør og virker nærmest til kun at ville sove lige nøjagtig den mængde søvn, der skal til for at holde den kørende... Og det er minimalt... Men man må jo gå ud fra at det er for at lære en masse... Men hvorfor ik gøre det OG sove også?!

Åh jo 4., 5. Og 6. Tiger var max stride OG lange - suk troede bare M var blevet helt umulig. 7. Tiger var strid en 5. Dage og siden har hun været SÅ fantastisk, selv her under 8. Er hun pt rigtig sød - og det er endda på trods af mange ugers sygdom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har sovet fantastisk i nat!! Som i MEGA godt! :yay :yay :yay

:yay hvor er det fortjent :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.