Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Noget mystisk er sket. Først sov han lige omkring en time i sin lift med white noise slået til. Så vågnede han vred op og jeg ville lave en flaske, så lagde han i hans nest. Inden jeg kom tilbage med flasken var han dog faldet i søvn igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bom bom.

Egentlig er Zoey blevet så meget nemmere, hun sover 4 timer om natten, hun har ikke så slemt ondt i maven længere.

Men hertil aften og i nat

Vælger hun så at ligge vågen, hun skriger ikke eller noget hun ligger bare vågen.

Hvilket gør mor lidt irritable , da jeg ikke har fået lure i dag, og jeg begynder ar få hovedpine.

Min kæreste var først hjemme ved en 19 tiden, så han har ikke været ret meget hjemme, da han først skulle arbejde også spille badminton efter følgende så ham og Zoey har ikke været meget sammen.

Og nu sover han klart nok igen, da han skal på arbejde i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der White noise- er det en app?

Håber han faldt i søvn igen efter de 10 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet noget nyt her til aften. Eigil er lagt til at sove i tremmesengen uden nest og indtil videre har han sovet siden klokken 20.

Håber det gik godt i nat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det gik godt i nat?

Det gik super godt. Han vågnede kokken 2 til mad og så igen klokken 6. Og sov derefter videre til nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der håber jeg også for jer.. J har i... Halvanden måned? været en lort til at sove om dagen, og næsten altid kun 45 min af gangen. Så næsten hver aften bruger jeg en time på at få ham lagt. Han er så heldigvis en god sovebaby om natten, der gerne snupper en 5-6 timer i første stræk,men puh.. Heldigvis græder han ikk så meget mere, han er bare en stædig pyllermås :p

Han faldt i søvn lige efter jeg havde skrevet herinde og havde kun en opvågning indtil klokken syv :D

Men man kan tilgive meget dårlig søvn om dagen, når de sover godt om natten synes jeg. Selvom 45 minutters intervaller heller ikke må være det sjoveste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik super godt. Han vågnede kokken 2 til mad og så igen klokken 6. Og sov derefter videre til nu.

Årh, det lyder dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - den hedder soundsleeper :) der gjorde han ikke, for han var rent faktisk sulten :p så der var fair nok :)

Fedt, den skal jeg li tjekke ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M's navle er endelig fin, så vi skal til babysvømning for første gang i aften :yay

Men er godt nok spændt på, hvordan det kommer til at gå, når nu 3. Tiger stadig er på besøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M's navle er endelig fin, så vi skal til babysvømning for første gang i aften :yay

Men er godt nok spændt på, hvordan det kommer til at gå, når nu 3. Tiger stadig er på besøg

Håber virkelig bare på, at vi får en god oplevelse!

Er der nogen der har nogle godt fifs ?

Jeg kan huske fra tilbage med Ida - der mærkede vi intet til tigerne når vi var til svømning - tror det har noget med vandet der minder om at være i livmoderen at gøre.. 

 

Er det med eller uden instruktør ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske fra tilbage med Ida - der mærkede vi intet til tigerne når vi var til svømning - tror det har noget med vandet der minder om at være i livmoderen at gøre..

Er det med eller uden instruktør ??

Fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan tigeren godt komme en uge for " tidligt"?

Bettetrolden runder de 7 uger imorgen, men synes dælme at næste spring lyder som det han har gang nu her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt og ja det kan der selvfølgelig være noget om.

Det er med instruktør

så stol på instruktøren..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan tigeren godt komme en uge for " tidligt"?

Bettetrolden runder de 7 uger imorgen, men synes dælme at næste spring lyder som det han har gang nu her..

Sagtens - det er kun vejledende de uger.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagtens - det er kun vejledende de uger..

Så giver det hele også meget mere mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups mor her havde glemt at stille ur til morgen så vågnede knap en halv time for sent...og Tobias sov...og han plejer ellers nok at vågne før mit ur ringer...men ikke i dag Self ;-)

Nå vi kom hurtigt op og fik mad og tøj på og kom ud af døren ;-)

Men maden er en kamp igen nu :-( Hvordan spiser jeres babyer på 11 mdr ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega møve baby, der er over det hele, hvis jeg ligger ham på legetæppet.

Han var ved at få fingrene i klemme i vores tvbord, fordi han kom derovre og fandt ud af hvordan man får skydelågerne til at bevæge sig, så nu skal jeg da til at bruge den kravlegård, hver gang jeg skal noget som helst udenfor synsfelt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkedes ikke.. Satsns :p tilgengæld var min mand stadig ikke klar til job, så vi har været to sløje typer om der idag. Det endte helt godt ;)

Din dag lyder tilgengæld ikke rar. Håber du får lidt søvn og imorgen er bedre :kram2

Kan vist roligt sige at det ikke blev bedre. Fy for pokker, kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har været så syg.

Det er først i dag at jeg rigtig kan spise og føler mig bare nogenlunde som et menneske igen.

Men N fandt faktisk en "sygemelding" til mig. Han pakkede både mig og børn og alt vores grej i bilen og flygtede hjem til sine forældre hvor vi først kom hjem fra i går aftes, så selvom fuld sygemelding ikke var muligt, så var der i hvert fald hjælp at hente. Og gudskelov for det for lørdag stod vi så lige pludselig med en forstoppelse hos Mikkel oveni det hele.

Men nu tror jeg på vi er ved at være ovenpå igen og så har jeg nok også lidt overskud til BK igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så stol på instruktøren..

Ja - har set nogle af de ting man skal.. Virker lidt vildt, men de ved jo hvad de har gang i..

Min største frygt er egentlig tigeren og at han pt indtil videre kun har sovet 25 min her i eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M's navle er endelig fin, så vi skal til babysvømning for første gang i aften :yay

Men er godt nok spændt på, hvordan det kommer til at gå, når nu 3. Tiger stadig er på besøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vist roligt sige at det ikke blev bedre. Fy for pokker, kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har været så syg.

Det er først i dag at jeg rigtig kan spise og føler mig bare nogenlunde som et menneske igen.

Men N fandt faktisk en "sygemelding" til mig. Han pakkede både mig og børn og alt vores grej i bilen og flygtede hjem til sine forældre hvor vi først kom hjem fra i går aftes, så selvom fuld sygemelding ikke var muligt, så var der i hvert fald hjælp at hente. Og gudskelov for det for lørdag stod vi så lige pludselig med en forstoppelse hos Mikkel oveni det hele.

Men nu tror jeg på vi er ved at være ovenpå igen og så har jeg nok også lidt overskud til BK igen :yay

Ej Sikke en omgang :( godt du kunne få hjælp!

Dejligt du har der bedre. Hvordan går det med Mikkels mave nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Sikke en omgang :( godt du kunne få hjælp!

Dejligt du har der bedre. Hvordan går det med Mikkels mave nu?

Det er heldigvis også bedre, men der måtte 3 behandlinger med mikrolax til før der endelig kom hul igennem og nu er han så kommet på movicol for at forebygge en ny omgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis også bedre, men der måtte 3 behandlinger med mikrolax til før der endelig kom hul igennem og nu er han så kommet på movicol for at forebygge en ny omgang.

Det lyder hårdt :( får han flaske eller ammer du? Kan jeg ikke lige huske :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft man kan nå meget - J har pt sovet lur i 5 kvarter (han er vist træt efter mødregruppe :p) og jeg har både fået et bad (meget tiltrængt), ordnet vasketøj, sengetøj, flasker og skrald.

Nu har jeg smidt mig i sofaen - må se om jeg kan nå at få slappet lidt af også. Men hold op det var rart at få lidt styr på hytten - havde ikke regnet med at nå noget som helst idag efter at have været i mødregruppe med tigerbaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt :( får han flaske eller ammer du? Kan jeg ikke lige huske :chin:

 

Det er da heller ikke til at huske hvad alle gør :-)

 

Jeg ammer, men han får samtidig gaviscon mod refluks og det er den der giver ham hård mave, men nu prøver vi at trappe ham lidt ned samtidig med vi giver movicol og så satser vi på der kommer ordentlig gang i maven igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.