msk1234

Blandings børn og billeder

4 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg er i uge 24 og kom til at tænke på, om nogen af jer mon skulle være forældre til et halvt koreansk og halvt dansk barn (dreng)? Jeg er selv fra Korea og tænker aldrig over det. Faktisk havde jeg selv glemt det, men gennem min graviditet er jeg blevet mindet om mit asiatiske udseende, da flere har sagt, at blandings børn er så søde (håber ikke udtrykket fornærmer nogen)? Der er andre koreanere/danskere i vores venneflok, men de har fået piger, der stadig er små. Jeg er derfor meget nysgerrig efter billeder af jeres blandingsbørn. Hvis det er for meget at spørge om, så vil jeg gerne høre, om I kan sige noget om, hvorledes det er det asiatiske eller danske, der er mest fremtrædende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min bedste veninde er fra Korea og med en meget lys rødhåret mand :) de har to piger som bare er gudesmukke (men kan heller ikke lige dele billeder uden tilladelse). De har fået lysebrunt hår istedet for morens sorte. Og så er de lidt lysere i huden og øjnene lidt større og næsen lidt smallere og mere spids. Dog ikke så meget som farens, men en mellemting. Men man kan tydeligt se de er koreanske, det er nok det mest fremtrædende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands børn fra tidligere ægteskab er 1/4 Afrikaner (deres mormor erfra Uganda og deres morfar var dansker) Man er slet ikke I tvivl om, at de har afrikanske rødder, men det er nok også væsentlig mere doninerende end en asiatisk afstamning, fordi Ugandanesere er så mørke i huden :)

Du kan lige få et billede her, hvor du kan se mandens børn fra tidligere ægteskab sammen med mandens og mine to fælles piger :)

Y1ILCbp.jpeg

Den yngste af drengene er så ikke min mands biologiske søn, han er fra et sidespring ekskonen havde to år, inden hende og min mand blev skilt fra hinanden. Den yngste drengs far er blond og lys, hvor min mand har mørkt hår og knap så lys i huden og det synes jeg faktisk godt, at man kan se på børnene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min venindes søn er halvt asiat, og det er slået meget tydeligt igennem. Han er i øvrigt topnuttet - en virkeligt køn dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER