Mackie89

Panikken breder sig! -Hjælp!

35 indlæg i dette emne

Kære piger, 

jeg er i vild panik!! :blink

 

Efter 7-8 måneders prøven (og 10 år på pillen) og den ene dumme mens efter den anden, er jeg nu fuldstændig helt og aldeles chok og paniktilstand! 

Min mand og jeg har arbejdet flittigt længe på at få det til at lykkedes og i dag på cd 26 (som er min cyklus længde) prøver jeg for sjov at tage en test, bare for at udelukke eventuel kommenende baby (for så heldige skal vi jo ikke være).  :rolleyes

Jeg har brugt alt for mange penge på test gennem tiden, fordi vi så blændende ønsker os en familie. 

Min mand arbejder til kl.19:30 og jeg er i vild panik og vandrer hvileløs rundt i huset

 

Hvad fanden betyder testen (jeg håber og tror den er der, men har brug for andres øjne, nu jeg er alene) ???? :chin:

 

post-6991-0-48600000-1420975942_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes der er farve? 

post-6991-0-23293200-1420976126_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser sgu da godt positiv ud :yay Tillykke :)

Har ud ikke en mere du kan tage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser to streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da positiv :) der gik 8 mdr inden det lykkes ved vores første barn, husker tydligt overraskelsen da det så pludselig lykkedes ,var ellers ved at give op med at tro på vi kunne selv :) tillykke !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres inputs.

Jo det har jeg, måske skulle bare fyre nogle flere af?  :P

Jeg har sådan en "dyr" fætter fra Clear Blue, men i min skøre tilstand tænkte jeg at den måtte jeg hellere vente med at fyre af, til der faktisk var bid. På samme tid er jeg bange for at stregerne når at forsvinde inden min mand kommer hjem og det så slet ikke er rigtigt alligevel. Ja okay I kan godt høre jeg sejler, men jeg tør slet ikke tro på det.  :wub  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stregerne forsvinder ikke :) Jeg har fire tests liggende fra de sidste fire dage, og jeg kan tydeligt se udviklingen i dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt I kan berolige mit panikke sind en smule, dog kramper mit underliv og jeg er så bange for at hvert et øjeblik, så viser mens sit grimme fjæs. 

Lenna1985: Dejligt at høre andres solstrålehistorier efter 8 måneders prøven.

Jeg ved godt det lyder skørt, men jeg var vitterligt begyndt at overveje, fuck hvad hvis jeg ikke selv kan blive gravid? 

Men det kan jo være ligemeget nu.

 

Nu skal den bare blive hængende -hvis det virkelig er rigtigt! 

Jeg tror jeg venter med at lave en test mere, til min urin igen er koncentreret. Jeg vil være sikker på at kunne lave streger!  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork, den er da så flot positiv! Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak Pada  :loveshower  - jeg fatter ingenting! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak Henriette :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er super flot :D tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er skisme da gravid! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot -kæmpe tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fin positiv :glad Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ihvertfald masser af farve i - tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:yayDen ser SÅ positiv ud :loveshower

 

Min svage første streg render rundt her og siger "mor" (-: Og jeg har i øvrigt stadig testen (og testene) og de er stadig lige farvede. Stort tillykke.

 

Hvad er det for en test du bruger?

 

Kh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak søde piger, hvor bliver jeg rørt over I tager jer tid til at lykønske mig - for det er total syrealistisk!  :kuller

Øh jeg ved ikke hvad testen hedder (den er fra billigteste.dk)

Jeg prøvede lige den dyre test jeg havde liggende, fra Clear Blue. Den kom efter 1 min med dette resultat:  :stork

post-6991-0-17152400-1420989046_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan godt mærke at jeg stadig er bange for at den ikke bliver siddende. Det hører man jo ofte om..  :(

Det murrer virkelig i mit underliv og jeg er ræd hver gang jeg går på toilet, for hvad hvis det bløder. Men jeg krydser og håber at den kur jeg ellers var gået i gang med har været med til at skabe en sund krop som spiren har lyst til at blive i  :P  .. Jeg ved selvfølgelig godt, at det er bedst at det går til grunde, hvis det fejler noget, men please please please vær sund og rask og BLIV for søren :wub

 

Vi har været i gang en rum tid og jeg ved min mand bliver den bedste og mest omsorgsfulde far.

Jeg kan slet ikke vente med at fortælle ham det! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, stort tillykke :loveshower Kan godt forstå at du er rundt på gulvet. Hvor er det spændende at du snart skal fortælle manden det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt med murren ved graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER