diazbebs

Symptomer

188 indlæg i dette emne

Kvalmen er også kommet her, i stor stil. Og ondt over det hele. Især mellem benene og ned i hver side og op af ballerne. Samt over maven. Er enormt træt. Er idag 11+0 og indtil ku har der absolut Intet været.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt som det bare rammer lige pludselig så langt henne.

 

Hvordan har du ondt? For jeg har også pludselig fået ondt i lårene, og har i et par dage haft ondt mellem benene. Det virker som om det er musklerne, men jeg har ikke været til træning i et stykke tid ( :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyyha, nu har kvalmen gjort sit indtog her :(

Hvis du er begyndt på jern så kan det godt give kvalme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er begyndt på jern så kan det godt give kvalme....

 

Jeg har taget jern i to uger nu uden der rigtig har været noget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget jern i to uger nu uden der rigtig har været noget :unsure

Min JM sagde bare at jeg skulle være opmærksom på at jeg kunne få endnu mere kvalme end jeg havde i forvejen (og hun havde ret :-S)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min JM sagde bare at jeg skulle være opmærksom på at jeg kunne få endnu mere kvalme end jeg havde i forvejen (og hun havde ret :-S)

 

Årh, og du havde da godt nok ikke ligefrem brug for mere kvalme :(

 

Det sagde lægen også til mig da jeg fik lavet VJ. Men i samme ombæring anbefalede hun hemojern, som skulle være lidt mere skånsomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt som det bare rammer lige pludselig så langt henne.

Hvordan har du ondt? For jeg har også pludselig fået ondt i lårene, og har i et par dage haft ondt mellem benene. Det virker som om det er musklerne, men jeg har ikke været til træning i et stykke tid ( :blush )

Normalt går eller cykler jeg på job (kun 2,7 km hver vej) det kan jeg ikk rigtig mere uden at det gør så ondt. Når jeg rejser mig, niver det nede i underlivet. Det stikker og niver tit i min mave og jeg har en konstant lille smerte omkring skambenene. Og så stråler det ned i ballerne.

Jeg arbejder så i en vuggestue hvor vi er hele tiden er oppe og nede på gulvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, og du havde da godt nok ikke ligefrem brug for mere kvalme :(

Det sagde lægen også til mig da jeg fik lavet VJ. Men i samme ombæring anbefalede hun hemojern, som skulle være lidt mere skånsomme.

Nej jeg synes faktisk jeg har taget min del.... Og det er hemojern jeg får, men de er altså ikke helt skånsomme nok :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt går eller cykler jeg på job (kun 2,7 km hver vej) det kan jeg ikk rigtig mere uden at det gør så ondt. Når jeg rejser mig, niver det nede i underlivet. Det stikker og niver tit i min mave og jeg har en konstant lille smerte omkring skambenene. Og så stråler det ned i ballerne.

Jeg arbejder så i en vuggestue hvor vi er hele tiden er oppe og nede på gulvet

 

Jeg cykler også hver vej, men der går det helt fint. Det er når jeg er mere stillesiddende, jeg kan mærke det. Jeg er studerende, så jeg får ikke gået så meget frem og tilbage i løbet af skoledagen.

 

Men det lyder da af meget med de smerter.

 

Nej jeg synes faktisk jeg har taget min del.... Og det er hemojern jeg får, men de er altså ikke helt skånsomme nok :-S

 

Træls. Jeg håber virkelig, du får det bedre her i løbet af andet trimester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover en drillende lænd med smertefulde jag i løbet af en dag, vågner jeg og skal tisse på stort set samme tidspunkt hver nat. (Kl. 02.23). Ellers mærker jeg intet til graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover en drillende lænd med smertefulde jag i løbet af en dag, vågner jeg og skal tisse på stort set samme tidspunkt hver nat. (Kl. 02.23). Ellers mærker jeg intet til graviditeten

Sjovt jeg vågner også hver nat og skal tisse på ca. det tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min mand tisser jeg mange gange i løbet af en nat.. sjovt. Jeg registre selv kun 1 gang ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min mand tisser jeg mange gange i løbet af en nat.. sjovt. Jeg registre selv kun 1 gang ;-)

:) næ det registrere vi ikke selv :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbandet kvalme.. haft det siden i morges. Og det kom sikkert af at jeg ikke lige spiste da sulten meldte sig. Grrrrrrrrrr. Det er rigtig godt når man til hverdag arbejder som køkkenleder. Addd.

Havde intet sidste gang. Der blev det en dreng. Så gad vide om myten passer ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu syntes jeg godt det kvalme og have det virkelig dårligt hver dag 24-7 godt må gå væk. Er i andre kommet ud over jeres kvalme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har ikke kvalme mere. Medmindre jeg ikke spiser morgenmad. Så det Gør jeg selvfølgelig som der første hver dag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme lever i bedste velgående, den ser ikke ud til at give op sådan i nærmeste fremtid :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme lever i bedste velgående, den ser ikke ud til at give op sådan i nærmeste fremtid :-S

Jeg har kvalme om aften, ikke nok til at kaste op men belastende når man er mega sulten og skal spise aftensmad :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kvalme om aften, ikke nok til at kaste op men belastende når man er mega sulten og skal spise aftensmad :/

Jeg har det desværre stadig døgnet rundt og hver dag selvom jeg har fået B6 som skulle dæmpe det.... Hvis det ikke går bedre om et par uger skal jeg have akupunktur hos JM og så går jeg til ekstra kontroller og får væskedræn.... Og nu skal jeg så også gå til ekstra yderligere lægekontrol pga forhøjet blodtryk.... Jeg får da lige afprøvet alle dele af det svenske system... JM har også klassificeret mig som potentiel risiko fødsel så om et par måneder står den på endnu endnu flere kontroller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har fået mega hård mave???? Det er helt sikkert fordi jeg er startet på jerntabletter, men for dælen hvor er det ikke rart og alt det man normalt kan tag for at få lidt gang i systemerne er jo forbudt.... Nu har jeg sat min farmakonom-mor på opgaven at finde noget jeg må tag for jeg er ved at blive vanvittig over at jeg skal sidde på toilet i op til 20 min uden at der sker noget som helst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har fået mega hård mave???? Det er helt sikkert fordi jeg er startet på jerntabletter, men for dælen hvor er det ikke rart og alt det man normalt kan tag for at få lidt gang i systemerne er jo forbudt.... Nu har jeg sat min farmakonom-mor på opgaven at finde noget jeg må tag for jeg er ved at blive vanvittig over at jeg skal sidde på toilet i op til 20 min uden at der sker noget som helst

Det lyder da godt nok ubehageligt. Jeg har ikke selv oplevet hård mave pga. jern - måske har det noget at gøre med de jernpiller du tager? Jeg blev i hvert fald anbefalet hemojern ved lægen, fordi det skulle være mere skånsomt for maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også med hård mave efter, at jeg startede på jern, men efter jeg skiftede til hemojern så er det blevet bedre :)

Spiser så også en del rosiner i øjeblikket og det har da også sat skub i maven hos mig :)

Har iøvrigt hørt at kiwi skulle sætte gang i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk hæmojern jeg tager, men jeg tror bare at alt den opkast og ekstra jern har smadret min mave.... Jeg prøver at spise rosiner, figner, blommer osv men det gør ikke den store forskel så jeg tror der skal lidt skrappere midler til....

Jeg har virkeligt ikke været særlig heldig i graviditetsgener-tombolaen, men skidt pyt så længe der kommer en lækker unge ud i den anden ende så tager vi ubehaget med.... Og nu kan jeg mærke babyen derinde så det opvejer meget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har fået mega hård mave???? Det er helt sikkert fordi jeg er startet på jerntabletter, men for dælen hvor er det ikke rart og alt det man normalt kan tag for at få lidt gang i systemerne er jo forbudt.... Nu har jeg sat min farmakonom-mor på opgaven at finde noget jeg må tag for jeg er ved at blive vanvittig over at jeg skal sidde på toilet i op til 20 min uden at der sker noget som helst

Jeg har også haft hård mave, men det er gået over for nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft hård mave, men det er gået over for nu...

Jeg satser på at det bare er en kort periode indtil kroppen har vænnet sig til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER