diazbebs

Symptomer

188 indlæg i dette emne

Hej skønne kvinder

Her kan vi skrive og evt broke os over Symptommer.

Jeg starter:

Jeg bliver vækket hver tredje time, enten rumstere det, ellers kvalme. Efter kvalmen kommer den stor sult.

Og så bliver jeg oppustet som en kæmpe ballon om aftenen.

Men ih hvor jeg glæder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, jeg havde tænkt på at lave den her tråd tidligere i dag, men så kom jeg fra det.

 

Indtil videre har jeg faktisk ikke rigtig nogle symptomer. Jeg skal tisse oftere end jeg plejer, og jeg har enkelte gange en lille snert af kvalme. Hvis jeg ikke havde taget positive tests og min menstruation ikke har vist sig, ville jeg seriøst nærmest ikke tro, at jeg er gravid. Men jeg er sikker på, at de symptomer nok skal komme hen ad vejen :rolleyes

 

Jeg håber din kvalme snart forsvinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalmen er der kun om natten og nogle gange om morgenen, så voldsomt er det heller ikke. Endnu!

Mine bryster er også blevet større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg havde tænkt på at lave den her tråd tidligere i dag, men så kom jeg fra det.

 

Indtil videre har jeg faktisk ikke rigtig nogle symptomer. Jeg skal tisse oftere end jeg plejer, og jeg har enkelte gange en lille snert af kvalme. Hvis jeg ikke havde taget positive tests og min menstruation ikke har vist sig, ville jeg seriøst nærmest ikke tro, at jeg er gravid. Men jeg er sikker på, at de symptomer nok skal komme hen ad vejen :rolleyes

 

Jeg håber din kvalme snart forsvinder :)

Ja det sjovt, nogle gange er der spor af af graviditet. Bare vent det skal nok dukke op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på at det nok skal.

 

Puha, jeg glæder mig ikke til kvalme. Men det er til gengæld også noget af det, der kommer til at gøre det mere virkeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg tog lige en af mine strammere bh'er på i dag. Brysterne er klart vokset :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg tog lige en af mine strammere bh'er på i dag. Brysterne er klart vokset :P

:yay wohoo for større bryster.

Jeg kan slet ikke have bøjle bh på. Av av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke!

Og så om natten er så træt zzzzzzzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er ømme og så er jeg mega oppustet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at være træææææt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 6. Jeg er virkelig ramt. Jeg synes faktisk det er meget tideligt at være det (?)

Jeg er simpelthen så træt! Jeg er SULTEN samtidig med, at jeg har kvalme (næsten hele tiden), så det er en kombi af at jeg bare vil have noget at æde samtidig med jeg ikke har lyst til noget på grund af kvalmen. Jeg synes mine bryster vokser, jeg har brystspændninger (håber virkelig ikke at de stræber efter Dolly Parton looket), halsbrand (især i nat og her til morgen), diaré (to much info?), skal tisse hele tiden, er glad og har samtidig let til gråd, spændte underben når jeg ligger ned og så har jeg nogle gange mensligende følelse i underlivet. Jeg har læst, at det er helt normalt, men dem er jeg godt nok ikke glad for da!

 

Og så er jeg så nervøs for at miste samtidig med jeg simpelthen sætter så stor pris på at være gravid igen.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 6. Jeg er virkelig ramt. Jeg synes faktisk det er meget tideligt at være det (?)

Jeg er simpelthen så træt! Jeg er SULTEN samtidig med, at jeg har kvalme (næsten hele tiden), så det er en kombi af at jeg bare vil have noget at æde samtidig med jeg ikke har lyst til noget på grund af kvalmen. Jeg synes mine bryster vokser, jeg har brystspændninger (håber virkelig ikke at de stræber efter Dolly Parton looket), halsbrand (især i nat og her til morgen), diaré (to much info?), skal tisse hele tiden, er glad og har samtidig let til gråd, spændte underben når jeg ligger ned og så har jeg nogle gange mensligende følelse i underlivet. Jeg har læst, at det er helt normalt, men dem er jeg godt nok ikke glad for da!

 

Og så er jeg så nervøs for at miste samtidig med jeg simpelthen sætter så stor pris på at være gravid igen.

 

Hold da fast, du er godt nok ramt! Jeg håber, du snart får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast, du er godt nok ramt! Jeg håber, du snart får det bedre :kram2

 

Tak Camils :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 6. Jeg er virkelig ramt. Jeg synes faktisk det er meget tideligt at være det (?)

Jeg er simpelthen så træt! Jeg er SULTEN samtidig med, at jeg har kvalme (næsten hele tiden), så det er en kombi af at jeg bare vil have noget at æde samtidig med jeg ikke har lyst til noget på grund af kvalmen. Jeg synes mine bryster vokser, jeg har brystspændninger (håber virkelig ikke at de stræber efter Dolly Parton looket), halsbrand (især i nat og her til morgen), diaré (to much info?), skal tisse hele tiden, er glad og har samtidig let til gråd, spændte underben når jeg ligger ned og så har jeg nogle gange mensligende følelse i underlivet. Jeg har læst, at det er helt normalt, men dem er jeg godt nok ikke glad for da!

 

Og så er jeg så nervøs for at miste samtidig med jeg simpelthen sætter så stor pris på at være gravid igen.

Puha, det lyder ikke rart. Jeg har også dage med sult og kvalme på samme tid og det er ikke sjovt :puke

Kender selv frygten for at miste. Det er du ikke ene om stort kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er nok helt almindeligt at være nervøs. Det er jo så stort og vidunderligt. Og mærkeligt - tænk sig der vokser et frø inde i os, hvor er det vildt!

Jeg har stadig kvalme, men jeg kan nu godt spise. For jeg er så sulten samtidig med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser rigtig træt ud!!!! Zzzzzz hormonerne lader mig ikke sove ordenligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er for resten også begyndt at mærke lidt til ligamentsmerter - så noget må der da ske! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme i dag  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Symptomer ja tak!

Træthed kan sove hvor og når som helst sad så sent som idag i min pause og kunne mærke trætheden komme.

Kvalme og sure opstød

Skal tisse pænt ofte.

Manglende appetit for så lige pludselig bare skulle ha en bestemt ting nu i øjeblikket er det kiks.

Vågner om natten fordi at det rumstere i kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme i dag  <_<

Velkommen i klubben. NOT funny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Symptomer ja tak!

Træthed kan sove hvor og når som helst sad så sent som idag i min pause og kunne mærke trætheden komme.

Kvalme og sure opstød

Skal tisse pænt ofte.

Manglende appetit for så lige pludselig bare skulle ha en bestemt ting nu i øjeblikket er det kiks.

Vågner om natten fordi at det rumstere i kroppen.

 

Jeg er godt nok også vildt træt. I weekenden sov jeg en lur på over to timer..

 

Jeg håber du snart får det bedre :kram2

 

Velkommen i klubben. NOT funny

 

Tak - det var nu en klub jeg havde håbet ikke at få medlemskab i :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være, at jeg er nervøs for at spiren ikke hænger ved mere, men hold da fast, jeg var godt nok tæt på at kaste op i dag  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj er bare begyndt at få kvalme... Er bare konstant sulten og kvamle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER