diazbebs

Symptomer

188 indlæg i dette emne

Jeg har stadig stærke smerter i mave pg lænd flere gange i løbet af dagen ellers meget hårde bryster og aften kvalme! Har kastet op flere gange over de sidste Par uger og det har alle gange været om aftenen.. Totalt mærkeligt..

Orv og så er keg meget oftere sulten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har stadig stærke smerter i mave pg lænd flere gange i løbet af dagen ellers meget hårde bryster og aften kvalme! Har kastet op flere gange over de sidste Par uger og det har alle gange været om aftenen.. Totalt mærkeligt..

Orv og så er keg meget oftere sulten ;)

Og tjek nu endnu en aften med hilsen til toilettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er godt nok hårdt ramt begge to. Jeg håber, I snart får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er godt nok hårdt ramt begge to. Jeg håber, I snart får det bedre :kram2

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg er førstegangs gravid..

Og har en bekymring.. Jeg er så bange for der skal gå noget galt nu det endelig lykkes efter næsten 3 år.. I nat fik jeg ondt i venstre side lidt krampe agtigt, jeg lå på min venstre side og sov.. jeg rejste mig op og så gik jeg på toilettet.. Skulle bare tisse lidt og så lagde jeg mig ind i seng igen og så forsvandt det stille og roligt.. Blev lidt bange.. Jeg bløder heldigvis ikke.. Kan det bare være ligamensmerter..? Skal til første scanning den 9 feb. (Og hold nu op der er lang tid til) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Symptomer....jo jeg samler nærmest på dem...en del har jeg haft lige siden jeg smed p-pillerne i september, nu er de bare blevet 20 gange værre...

-Kvalme (24/7 og meget af det, må tvinge mig selv til at spise noget)

-Stik og smerter i underlivet (jævnt fordelt ud over hele døgnet og gør det svært at sove)

-Skal tisse konstant hele tiden

-Brystspændinger! Kan kun gå med mine bløde yoga BH'er

-Hårtab, har det normalt pga PCOS'en, men nu er det eksploderet

-Sugarcravings, har ellers ikke haft det de sidst 1,5-2 år, nu er det tilbage

-Hormonelle hysteriet.... Nok ikke flere end min PCOS normalt er bagmand af, men tudede i jeg ved ikke hvor længe da jeg troede jeg havde gået mens og så var det ærten der satte dig fast, ikke underligt at manden bliver forvirret

-Intens lykkefølelse hvor jeg bare går og smiler for mig selv

-Vakt shoppegen, går og savler over babytøj, men har kunnet styre mig indtil videre

Så alt i alt ret meget når man kun er 4+5 men det er nok takket være kombinationen af PCOS og med et skvæt graviditetshormoner oveni.... Men skid være med det når bare der kommer en bebs ud i den anden ende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg er førstegangs gravid..

Og har en bekymring.. Jeg er så bange for der skal gå noget galt nu det endelig lykkes efter næsten 3 år.. I nat fik jeg ondt i venstre side lidt krampe agtigt, jeg lå på min venstre side og sov.. jeg rejste mig op og så gik jeg på toilettet.. Skulle bare tisse lidt og så lagde jeg mig ind i seng igen og så forsvandt det stille og roligt.. Blev lidt bange.. Jeg bløder heldigvis ikke.. Kan det bare være ligamensmerter..? Skal til første scanning den 9 feb. (Og hold nu op der er lang tid til) :-)

Tillykke og velkommen til :-) JA, det lyder som ligamensmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer er ny herinde og har da også lidt symptomer at dele.. :)

Ømme bryster

Kvalme

Træt

Meget oppustet og tissetrængende tit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer har faktisk været aftagende hvilket jeg synes er lidt (for) hurtigt..

Kvalmen er langsomt gået væk, men har stadig trang til bestemte ting og det modsatte med andre ting (hvilket måske er er symptom)..

Men kan ikke lade være at blive lidt nervøs når jeg ikke er længere end 8. uge og alle de kloge skriver at kvalmen først aftager efter 1.trimester. Håber bare alt er som det skal være - er træt af at google mig til skrækhistorier.. Glæder mig til nf 23. februar - selvom det føles som om der er et år til lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer har faktisk været aftagende hvilket jeg synes er lidt (for) hurtigt..

Kvalmen er langsomt gået væk, men har stadig trang til bestemte ting og det modsatte med andre ting (hvilket måske er er symptom)..

Men kan ikke lade være at blive lidt nervøs når jeg ikke er længere end 8. uge og alle de kloge skriver at kvalmen først aftager efter 1.trimester. Håber bare alt er som det skal være - er træt af at google mig til skrækhistorier.. Glæder mig til nf 23. februar - selvom det føles som om der er et år til lige nu :)

Tænker at alle er forskellige så det er svært at gå efter bestemte erfaringer, håber at den ligger trygt og godt derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer har faktisk været aftagende hvilket jeg synes er lidt (for) hurtigt..

Kvalmen er langsomt gået væk, men har stadig trang til bestemte ting og det modsatte med andre ting (hvilket måske er er symptom)..

Men kan ikke lade være at blive lidt nervøs når jeg ikke er længere end 8. uge og alle de kloge skriver at kvalmen først aftager efter 1.trimester. Håber bare alt er som det skal være - er træt af at google mig til skrækhistorier.. Glæder mig til nf 23. februar - selvom det føles som om der er et år til lige nu :)

Mine symptommer er også aftaget noget. Hvilke jeg er selv nervøs for. Som dig har jeg googlet mig til skrækhistorier men der har også været solstråle historier. Du kan kun gøre det så godt som du kan ved at passe på dig selv. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer har faktisk været aftagende hvilket jeg synes er lidt (for) hurtigt..

Kvalmen er langsomt gået væk, men har stadig trang til bestemte ting og det modsatte med andre ting (hvilket måske er er symptom)..

Men kan ikke lade være at blive lidt nervøs når jeg ikke er længere end 8. uge og alle de kloge skriver at kvalmen først aftager efter 1.trimester. Håber bare alt er som det skal være - er træt af at google mig til skrækhistorier.. Glæder mig til nf 23. februar - selvom det føles som om der er et år til lige nu :)

 

Altså, jeg har jo faktisk slet ikke rigtig haft nogle symptomer. En gang i mellem bliver jeg lige overvældet af noget kvalme, men det forsvinder igen hvis jeg lægger mig ned. Ellers er der ikke andet end små niv og jag en gang i mellem. Så vidt jeg ved hænger bebs stadig fint ved alligevel :)

 

Pas på med Google. Man kan finde frem til langt det meste, hvis man bare søger på den rigtige måde, og det er ikke nødvendigvis en spejling af, hvordan det går med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stikker og trykker det i underlivet hos jer? Jeg oplever nemlig disse ting hver dag + en daglig trykken i højre side af lænden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stikker og trykker det i underlivet hos jer? Jeg oplever nemlig disse ting hver dag + en daglig trykken i højre side af lænden

Jeg har ikke oplevet at det stikker. Men jeg havde nogle ordentlig jag sådan 2 gange i døgnet. Det er gået over. Men jeg er ret sikker på at andre har oplevet det du beskriver :) Symptommer kan være meget forskellige fra kvinde til kvinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej med jer :) 

Tænkte at jeg lige ville hoppe med på tråden. 
Jeg er 22 år og er gravid med vores første.

de symptomer jeg har det mest ubehag med er, at jeg hver morgen bliver rigtig svimmel og får koldsved. 
Da jeg har fået job lang væk hjemmefra, bor jeg lige pt. hos mine svigerforældre, hvilket er lidt svært. For vi har ikke sagt noget til nogen endnu.
Jeg har de sidste 2 dage været ved at besvime og har derfor været nødsaget til at ligge mig ud på klinkegulvet :(

Kender i den følelse af, at ingen kontrol have? 

er der nogle af jer, der har prøvet det? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stikker og trykker det i underlivet hos jer? Jeg oplever nemlig disse ting hver dag + en daglig trykken i højre side af lænden

Jep hver dag (og somme tider også om natten i en grad så jeg vågner)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 2 børn uden nogen symptomer og er gravid nu og har alt det de andre lod mig slippe for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....jeg har det underligt i dag... Har lidt hjertebanken og så har jeg det lidt som når man har feber, sådan lidt slap i det.... Puhhh altså, og i næste uge skal jeg tilbage i skole, synes det er svært at koncentrere sig når man har det så skidt hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....jeg har det underligt i dag... Har lidt hjertebanken og så har jeg det lidt som når man har feber, sådan lidt slap i det.... Puhhh altså, og i næste uge skal jeg tilbage i skole, synes det er svært at koncentrere sig når man har det så skidt hele tiden...

Sådan havde jeg det også i uge 5 og 6

Husk at få hvilet dig. Det er normalt at få hjertebanken når man er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også i uge 5 og 6

Husk at få hvilet dig. Det er normalt at få hjertebanken når man er gravid

Ja det sagde min mor også....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeej med jer:)

Træls med alle de symptomer, men ved i det mindste at der er noget der :)

 

Er jeg den eneste der er mega humørsyg? Hidsig som bare pokker?? kan slet ikke styre mit temperament... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeej med jer:)

Træls med alle de symptomer, men ved i det mindste at der er noget der :)

 

Er jeg den eneste der er mega humørsyg? Hidsig som bare pokker?? kan slet ikke styre mit temperament...

Hi hi

Nej du er ikke alene! Puha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at jeg ikke er den eneste! Det er mærkeligt at være gravid kan gøre så meget. Kvalme, svimmel, vildt humør osv.

 

hvordan håndtere dine nærmeste det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER