Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Nemlig, det er også min opfattelse, at det er meget begrænset med spark efterhånden. I går aftes gik han faktisk lidt amok både med spark og masser af bevægelse oven i en gedigen omgang hikke :D Det var lidt rart :wub

 

Jeg har ikke nogen plan endnu. Hvis jeg ikke har født inden, skal jeg til jordemoder igen på fredag, som jo er terminsdag. Jeg går ud fra, at jeg får mere at vide der - og så håber jeg lidt, at jeg kan få lov til at løsnet hinder. Men jeg tvivler, for jeg har en rigtig god graviditet og bettemanden virker jo til at trives derinde. Men nu må vi se :)

Gad vide hvad det er der gør at de ikke er klar til at komme ud.

Jeg tænker, hvis terminen nu er helt nøjagtigt,

Hvorfor kommer de så ikke ud af sig selv ved terminen.

Men håber da at der sker noget snart for sig.

Det kan godt være at graviditeten har været nem, men bebs må gerne komme ud alligevel ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja de siger alle sammen held og lykke med den krudtugle ;-) vi har heller ikke et eneste rigtig godt scanningsbillede af hende fordi hun fare rundt hver gang, selv nu hvor hun ligger fast og er så stor er det en kamp når der skal scannes, køres kurve eller bare lyttes til hjertelyd.... Jeg håber altså at hun bliver bare en anelse mindre umulig når hun kommer ud for ellers får jeg virkelig min sag for...

Hehe det er lidt sjovt at nogle bebser er så aktive.

Jeg glæder mig til at høre hvad hun er for én når hun kommer :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvad det er der gør at de ikke er klar til at komme ud.

Jeg tænker, hvis terminen nu er helt nøjagtigt,

Hvorfor kommer de så ikke ud af sig selv ved terminen.

Men håber da at der sker noget snart for sig.

Det kan godt være at graviditeten har været nem, men bebs må gerne komme ud alligevel ;-)

Jeg tror faktisk bare de hygger sig.. De ligger jo i en varm og blød hule, så hvorfor gøre andet? ;-) de er jo små individer, med mange holdninger og temperamenter inden vi overhovedet møder dem, så jeg tænker det er derfor de ikke altid kommer på klokkeslættet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk bare de hygger sig.. De ligger jo i en varm og blød hule, så hvorfor gøre andet? ;-) de er jo små individer, med mange holdninger og temperamenter inden vi overhovedet møder dem, så jeg tænker det er derfor de ikke altid kommer på klokkeslættet :-)

 

Ville gi´mening.. Det må være abnormt hyggeligt, bare ligge derinde og blive vugget rundt  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter simpelthen ikke at da jeg stod i starten af januar med to røde streger og tænkte at der var evigheder til september, at det så pludselig er nu!

I dag starter min sidste uge som gravid (i laaaang tid) og om præcis en uge er jeg mor nu :-O .... Ja lidt fordele er der ved planlagt kejsersnit ;-) og det er om at få øje på dem, når jeg nu så gerne selv ville have født. Men om en uge sker det <3 jeg fatter det ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter simpelthen ikke at da jeg stod i starten af januar med to røde streger og tænkte at der var evigheder til september, at det så pludselig er nu!

I dag starter min sidste uge som gravid (i laaaang tid) og om præcis en uge er jeg mor nu :-O .... Ja lidt fordele er der ved planlagt kejsersnit ;-) og det er om at få øje på dem, når jeg nu så gerne selv ville have født. Men om en uge sker det <3 jeg fatter det ikke!

 

Det er godt nok også vildt, og uvirkeligt, og skræmmende og dejligt og alt muligt  :D

Det er dejligt at høre at du får det bedste ud af det, gad godt at kunne planlægge på samme måde  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvad det er der gør at de ikke er klar til at komme ud.

Jeg tænker, hvis terminen nu er helt nøjagtigt,

Hvorfor kommer de så ikke ud af sig selv ved terminen.

Men håber da at der sker noget snart for sig.

Det kan godt være at graviditeten har været nem, men bebs må gerne komme ud alligevel ;-)

 

Altså, jeg tænker at termin/40 uger jo er et gennemsnit. Så det er netop alt efter babyen om den vil ud lidt før eller lidt efter :) Jeg synes at det er lidt vildt at tænke på, at man faktisk stadig ikke ved, hvorfor en fødsel faktisk går i gang.

 

Haha, jeg håber også. For ja, en nem graviditet betyder ikke, at det ikke begynder at være hårdt. I dag i Matas var der en ekspedient, der tog mig med hen i en anden kasse, fordi hun ikke syntes, at jeg skulle stå i kø :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter simpelthen ikke at da jeg stod i starten af januar med to røde streger og tænkte at der var evigheder til september, at det så pludselig er nu!

I dag starter min sidste uge som gravid (i laaaang tid) og om præcis en uge er jeg mor nu :-O .... Ja lidt fordele er der ved planlagt kejsersnit ;-) og det er om at få øje på dem, når jeg nu så gerne selv ville have født. Men om en uge sker det <3 jeg fatter det ikke!

 

Det er altså vildt at tænke på, at om en uge ligger du med jeres lille baby. Og ja, se de positive ting i et planlagt kejsersnit. Der er ingen grund til at dvæle ved negativitet, når der ikke er noget at gøre ved det - du skal nok få en vaginal fødsel en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg tænker at termin/40 uger jo er et gennemsnit. Så det er netop alt efter babyen om den vil ud lidt før eller lidt efter :) Jeg synes at det er lidt vildt at tænke på, at man faktisk stadig ikke ved, hvorfor en fødsel faktisk går i gang.

 

Haha, jeg håber også. For ja, en nem graviditet betyder ikke, at det ikke begynder at være hårdt. I dag i Matas var der en ekspedient, der tog mig med hen i en anden kasse, fordi hun ikke syntes, at jeg skulle stå i kø :lol

Haha det er godt nok humor.

Du må se meget fødeklar ud, siden du får særbehandling ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vrimler med bier i mit hus.

Hvad sker der for dét?

2 i baby værelset. 1 på toilettet.

1 i soveværelset.

Er der noget der kan sætte gang i fødsel, så er det sgu bier.

Puha. Meget skræmte mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er godt nok humor.

Du må se meget fødeklar ud, siden du får særbehandling ;-)

 

Maven er i hvert fald ikke blevet mindre af at nærme sig termin :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vrimler med bier i mit hus.

Hvad sker der for dét?

2 i baby værelset. 1 på toilettet.

1 i soveværelset.

Er der noget der kan sætte gang i fødsel, så er det sgu bier.

Puha. Meget skræmte mig

 

Bier? Det var da alligevel voldsomt!!

 

Mon det er fordi det er ved at blive efterår at de søger indenfor  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig godt bare bede om at få løsnet hinder?

 

Jeg GIDER ikke være gravid længere  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bier? Det var da alligevel voldsomt!!

 

Mon det er fordi det er ved at blive efterår at de søger indenfor  :angry

Jeg tror det ja.

De er nok ret rodløse på denne tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig godt bare bede om at få løsnet hinder?

 

Jeg GIDER ikke være gravid længere  :P

Ja da.

Du er jo over termin.

Men det handler nok om hvordan din jm er.

Jeg skulle gerne få løsnet hinder på tirsdag, hvis muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da.

Du er jo over termin.

Men det handler nok om hvordan din jm er.

Jeg skulle gerne få løsnet hinder på tirsdag, hvis muligt.

 

Det var da gode nyheder  :D

Det vil jeg gøre i morgen så, vil SÅ gerne undgå igangsættelse med de der piller  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da gode nyheder  :D

Det vil jeg gøre i morgen så, vil SÅ gerne undgå igangsættelse med de der piller  :unsure

He he xdinne er vi ved at være trætte. Hvordan gik det med zoneterapi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne mærke liv nu.

Møg irriterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he xdinne er vi ved at være trætte. Hvordan gik det med zoneterapi?

 

Jep meget meget meget trætte  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne mærke liv nu.

Møg irriterende

 

Er der stilhed? 

Det var da irriterende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der stilhed? 

Det var da irriterende!!!

Han har givet lyd fra sig.

Skriver lige det samme herinde som i graviditet.

De har ringet fra herlev. Mine levertal er steget igen, så skal ind i morgen og tale om igangsættelse.

Jeg måtte på ingen måde mærke mindre liv, så er lidt skræmt nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har givet lyd fra sig.

Skriver lige det samme herinde som i graviditet.

De har ringet fra herlev. Mine levertal er steget igen, så skal ind i morgen og tale om igangsættelse.

Jeg måtte på ingen måde mærke mindre liv, så er lidt skræmt nu

 

Blev da også lige  helt nervøs på dine vegne, da jeg bagefter læste inde i graviditetstråden  :blink

 

Men godt at han har givet lyd fra sig, så kan man da hurtigt blive rigtig rigtig nervøs.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev da også lige  helt nervøs på dine vegne, da jeg bagefter læste inde i graviditetstråden  :blink

 

Men godt at han har givet lyd fra sig, så kan man da hurtigt blive rigtig rigtig nervøs..

Ja virkelig.

Nu vil jeg jo over tolke ALT indtil fødsel.

Så håber de gør niget ved det meget snart.

Dagene indtil da, blir helvede.

Men ville nu gerne lige holde min store søns fødselsdag på lørdag, så det ikke er bebs der blir centrum.

Men det er jo op til lægerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja virkelig.

Nu vil jeg jo over tolke ALT indtil fødsel.

Så håber de gør niget ved det meget snart.

Dagene indtil da, blir helvede.

Men ville nu gerne lige holde min store søns fødselsdag på lørdag, så det ikke er bebs der blir centrum.

Men det er jo op til lægerne

 

Pyyyha!! Men det bliver da spændende at se om de har noget fornuftigt at sige i morgen i det mindste..

 

Og de forsøger jo altid at gøre det der er bedst for jer begge to  :kram2

 

Hepper for at det ikke bliver inden lørdag  :P  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har givet lyd fra sig.

Skriver lige det samme herinde som i graviditet.

De har ringet fra herlev. Mine levertal er steget igen, så skal ind i morgen og tale om igangsættelse.

Jeg måtte på ingen måde mærke mindre liv, så er lidt skræmt nu

Nej nej nej! Hvor jeg føler med dig :kram2 :kram2

Husk nu selv om du skal være opmærksom på symptomer, prøv at slappe af. Selv om det er svært. og tøv ikke med at ringe ved det mindste. Det værste er når man går og overtænker det hele det påvirker jo dit blodtryk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER