Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Hmm de der plukkeveer bider fast i bækkenbunden men gider ikke blive regelmæssige. Slemme "veer"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak allesammen :)

post-10504-0-96841100-1441390088_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :)

 

Neeeej hvor er han dejlig  :kuller

 

Det var da helt vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh stort tillykke lotte :-D

Hvor er han skøn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i maven i dag :-(

Jeg kan slet ikke bukke mig forover uden at det gør ondt.

Oplever i også det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ondt i maven i dag :-(

Jeg kan slet ikke bukke mig forover uden at det gør ondt.

Oplever i også de

 

 

Den har jeg godt nok ikke lige hørt om før..

Er det ligesom ligasmerter eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh hvor kommer det hele tæt på nu! Jeg begynder at blive total hormonel og lidt dobbelt omkring det hele. Det er som om det virkelig går op for en nu at man skal føde. Man aner ikke hvad det er eller hvordan eller hvornår det starter og hvor længe det tager.. Og herefter kommer der et skønt lille væsen der er fuldstændigt afhængigt af dig som nu er dit som du skal have sat i gang med at amme og passe og pleje - igen en masse ting der er helt nyt.. Meget skræmmende!

Og samtidigt så glæder jeg /vi os så utroligt højt til at få lov til at møde vores lille pige som vi allerede elsker så utroligt højt. Det er virkelig mange følelser der er i kroppen.. Og i virkeligheden handler de alle om at man gerne bare vil slå til som mor og gøre det allerbedste for min lille bebs...

Andre der har det ligesådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor kommer det hele tæt på nu! Jeg begynder at blive total hormonel og lidt dobbelt omkring det hele. Det er som om det virkelig går op for en nu at man skal føde. Man aner ikke hvad det er eller hvordan eller hvornår det starter og hvor længe det tager.. Og herefter kommer der et skønt lille væsen der er fuldstændigt afhængigt af dig som nu er dit som du skal have sat i gang med at amme og passe og pleje - igen en masse ting der er helt nyt.. Meget skræmmende!

Og samtidigt så glæder jeg /vi os så utroligt højt til at få lov til at møde vores lille pige som vi allerede elsker så utroligt højt. Det er virkelig mange følelser der er i kroppen.. Og i virkeligheden handler de alle om at man gerne bare vil slå til som mor og gøre det allerbedste for min lille bebs...

Andre der har det ligesådan?

 

Jep! 

Fik et helt ildebefindende i går hvor det gik op for mig, at inden for de næste 14 dage... Der er jeg altså blevet mor.. MOR, som i ansvar for lille menneske der ikke kan andet end af skrige, sove og skide!!! Men som jeg allerede nu elsker over alt på jorden!

 

Og det er virkelig underligt, og jeg tror ikke man kan undgå at komme til at tvivle på ens egen evner, det er jo bare det her moderinstinkt der tager over og gør en helt bims  :)

 

:kram2 Herfra 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg godt nok ikke lige hørt om før..

Er det ligesom ligasmerter eller?

Nej det er slet ikke i nærheden af at føles som ligamentssmerter.

Det er så svært at forklare.

Men er stadig øm idag.

Nærmest som om at hele maven er et stort blåt mærke.

Mærkeligt.

Men bebs er livlig derinde.

Tror måske jeg fik overanstrengt mig igår ved at gå en laaaang tur på 1.5 time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er slet ikke i nærheden af at føles som ligamentssmerter.

Det er så svært at forklare.

Men er stadig øm idag.

Nærmest som om at hele maven er et stort blåt mærke.

Mærkeligt.

Men bebs er livlig derinde.

Tror måske jeg fik overanstrengt mig igår ved at gå en laaaang tur på 1.5 time.

 

Min jordemoder sagde faktisk noget om at føle at man er et omvandrende blåt mærke, noget med at fordi baby nu var så stor, kunne de mange bevægelser føre til at man rent faktisk fik blå mærker indvendig. 

Men overanstrengelse lyder yderst plausibelt, mon ikke kuren er sofa, og afslapning?  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder sagde faktisk noget om at føle at man er et omvandrende blåt mærke, noget med at fordi baby nu var så stor, kunne de mange bevægelser føre til at man rent faktisk fik blå mærker indvendig. 

Men overanstrengelse lyder yderst plausibelt, mon ikke kuren er sofa, og afslapning?  :)

Ja du har nok ret :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en kort opdatering fra mig :)

D 3/9 kl. 6.55 kom vores søn til verden efter 1 1/2 døgn fra vandet gik til at han så dagens lys.

Vi har det alle godt :)

Stort tillykke med ham, Lotte! Hvor ser han dejlig ud :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 Uger :gravid

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 Uger  :gravid

Juhu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor kommer det hele tæt på nu! Jeg begynder at blive total hormonel og lidt dobbelt omkring det hele. Det er som om det virkelig går op for en nu at man skal føde. Man aner ikke hvad det er eller hvordan eller hvornår det starter og hvor længe det tager.. Og herefter kommer der et skønt lille væsen der er fuldstændigt afhængigt af dig som nu er dit som du skal have sat i gang med at amme og passe og pleje - igen en masse ting der er helt nyt.. Meget skræmmende!

Og samtidigt så glæder jeg /vi os så utroligt højt til at få lov til at møde vores lille pige som vi allerede elsker så utroligt højt. Det er virkelig mange følelser der er i kroppen.. Og i virkeligheden handler de alle om at man gerne bare vil slå til som mor og gøre det allerbedste for min lille bebs...

Andre der har det ligesådan?

Sådan har jeg det i høj grad også! Kan jeg finde ud af at være nogens mor? Duer min krop til at føde? Hvad nu hvis jeg ikke kan sige ordentligt fra på vegne af min lille dreng?

Bekymringer ovenpå bekymringer.

Men samtidig er jeg sikker på, at det bliver helt fantastisk, og jeg glæder mig sådan til at holde ham og se min mand som den fantastiske far, jeg er sikker på, at han bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

 

 

Juhu :glad

 

Det er helt vildt som tiden er fløjet afsted  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er jeg den eneste der har tænkt at hvis jeg nu går meget over tid så når jeg ikke at få børnepenge til okt:P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er jeg den eneste der har tænkt at hvis jeg nu går meget over tid så når jeg ikke at få børnepenge til okt:P 

 

Haha, det har jeg slet ikke tænkt på! Hvornår er det, de kommer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er jeg den eneste der har tænkt at hvis jeg nu går meget over tid så når jeg ikke at få børnepenge til okt:P

Hahaha

Nej jeg har også haft tanken.

Jeg har så kun 3 dage at gå over ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nå kun 2 dage.

Fik lige set at der ikke var en 31 september

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det har jeg slet ikke tænkt på! Hvornår er det, de kommer? :)

Det er den 20 de kommer. Men hvis vi føder efter 30 sep. Får vi først børnepenge til 20 jan.  Er alligevel 4443 kr vi går glip af. Jeg skal sættes igang efter max en uge over så jeg ved, går jeg over tid er det max en eller to dage. Så håber lidt han kommer før den første :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nå kun 2 dage.

Fik lige set at der ikke var en 31 september

ja se det er lidt øv ikke? ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den 20 de kommer. Men hvis vi føder efter 30 sep. Får vi først børnepenge til 20 jan.  Er alligevel 4443 kr vi går glip af. Jeg skal sættes igang efter max en uge over så jeg ved, går jeg over tid er det max en eller to dage. Så håber lidt han kommer før den første :P

 

Nåååå ja, på den måde. Jeg får dem, for jeg har jo termin på fredag :) Men jeg kan da godt se, at jer, der har termin sidst på måneden kan gå glip af nogle penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER