Antonsmor82

Godt jeg IKKE er min egen kæreste

8 indlæg i dette emne

Idag begyndte jeg at tude over at min kæreste ikke ville sælge vores lille bil hvis det viser sig at være tvillinger. Næ derimod ville han købe sig en motorcykel så jeg kunne køre ALLE ungerne( vi har Anton på knapt 2 i forvejen) i bilen og han kunne køre ved siden af på motorcyklen! Det var naturligvis en joke, men jeg blev så edderspændt rasende på ham, at jeg for Gud ved hvilken gang de sidste 3 uger var ved at slå op med ham og bare skide på det hele og flytte hjem til mor! Set i bakspejlet "slap af en overreaktion" på et usandsynligt scenarie! Jeg har kvalme konstant, vækker hele familien i mine søvnløsenætter, er en hustyran i sinuskurve humør! Så godt jeg IKKE er MIN kæreste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I hear you! Jeg er også endt i følelsernes vold denne her gang!! Tænker selv flere gange daglig, ej okay slap af Majken.. men jeg kan i den grad ikke styre det og kvalmen gør det ikke nemmere!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan og kun stemme i. Min mand fik en kæmpe overhaling for en uge siden pga. han spiste et stykke at MIN pizza. Oh my...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, nu forstår man pludselig hvorfor folk kalder gravide for Hormonella:-) Jeg er fuldstændig samme sted:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet med på homonella vognen.

Havde en rigtig nederen dag søndag.

Sad og så... Et eller andet i tv. Og kom til at stor tude. :boo Kunne slet ikke stoppe. Var glad for at jeg var alene inde i stuen, fordi både min mand og søn tog en lur. Men prøvede aligevel ikke at tude for højt.

Det gik dog god og grundigt i vasken, da min mand kom ind og brokkede sig over at jeg havde tudet så højt at jeg havde vækket dem begge. :shooter

Om aftenen sad jeg så og læste nyheder og begyndte så igen. :boo

Godt jeg ikke er min mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet med på homonella vognen.

Havde en rigtig nederen dag søndag.

Sad og så... Et eller andet i tv. Og kom til at stor tude. :boo Kunne slet ikke stoppe. Var glad for at jeg var alene inde i stuen, fordi både min mand og søn tog en lur. Men prøvede aligevel ikke at tude for højt.

Det gik dog god og grundigt i vasken, da min mand kom ind og brokkede sig over at jeg havde tudet så højt at jeg havde vækket dem begge. :shooter

Om aftenen sad jeg så og læste nyheder og begyndte så igen. :boo

Godt jeg ikke er min mand.

Øv de mænd altså! Min kæreste synes at jeg har SÅ ondt af mig selv pga min konstante kvalme. Han er træt af at høre mig beklage mig. Føler mig virkelig alene i min kvalme, og har slet ikke tid til bare at slappe med en knapt 2 årig ! Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv de mænd altså! Min kæreste synes at jeg har SÅ ondt af mig selv pga min konstante kvalme. Han er træt af at høre mig beklage mig. Føler mig virkelig alene i min kvalme, og har slet ikke tid til bare at slappe med en knapt 2 årig ! Suk

Ja sådan er min mand også jeg går hjemme på barsel med min første og han siger mår han kommer hjem, har du ikke lavet en dyt i dag? Nej lille skat jeg har taget mig af vores søn og brækket mig ca tolv gange.

Prøv at tænk på hvis det var dem der var gravide hold op mand en gang brok og lort vi skulle høre på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan er min mand også jeg går hjemme på barsel med min første og han siger mår han kommer hjem, har du ikke lavet en dyt i dag? Nej lille skat jeg har taget mig af vores søn og brækket mig ca tolv gange.

Prøv at tænk på hvis det var dem der var gravide hold op mand en gang brok og lort vi skulle høre på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER