Posted November 6, 2014 Er der nogen der vil være med til at oprette testgruppe for uge 47 og 48? Jeg er blevet insemineret i formiddags, så jeg har (officiel) testdag torsdag d. 20.. november. Kom frisk ! UGE 47 MANDAG D. 17. NOVEMBER TIRSDAG D. 18. NOVEMBER SiljesMor23 : prik ONSDAG D. 19. NOVEMBER TORSDAG D. 20. NOVEMBER Susanne FREDAG D. 21. NOVEMBER Kawon :gravid LØRDAG D. 22. NOVEMBER Dyhrberg :prik Mackie89 :prik Dino123 :prik Aloha88 :prik SØNDAG D. 23. NOVEMBER Valbymus :prik Lotte89 :goodluck filippas :gravid UGE 48 MANDAG D. 24. NOVEMBER JustMe :prik Ikra :prik Alina89 :gravid TIRSDAG D. 25. NOVEMBER ONSDAG D. 26. NOVEMBER Aja :prik TORSDAG D. 27. NOVEMBER FREDAG D. 28. NOVEMBER SaSS :prik LilleMi :prik LØRDAG D. 29. NOVEMBER Alura :prik Klenz Gravid SØNDAG D. 30. NOVEMBER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2014 Hvad datoer er det fra? :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2014 Uge 47 starter mandag d. 17. november :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2014 Så længe kan jeg ikke vente med at teste haha :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2014 Jeg satser på at kunne teste i uge 47.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2014 Jeg har testdag den 23/11 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2014 Super I vil være med! :super Jeg har lige haft et par dage, hvor jeg kun har været på via mobil, men i aften skal jeg nok lave os en fin oversigt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2014 Jeg prøver at gøre lidt forskelligt anderledes i denne cyklus for at det måske giver held så melder mig gerne ind her... Skal have taget blodprøve den 24/11... :yay :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2014 Jeg vil gerne med på listen! :P Jeg krydser for at mens bliver væk søndag d.22.11 Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2014 Jeg har testdag d. 22. og vil meget gerne være med her! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2014 Jeg prøver at gøre lidt forskelligt anderledes i denne cyklus for at det måske giver held så melder mig gerne ind her... Skal have taget blodprøve den 24/11... :yay :bd Jeg vil gerne med på listen! :P Jeg krydser for at mens bliver væk søndag d.22.11 Jeg har testdag d. 22. og vil meget gerne være med her! Held og lykke til os allesammen! Så er I også på :goodluck :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2014 Ih hvor må den bare godt være der denne her gang! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2014 Jeg tester d. 28. November hvis mens ikke er kommet inden da ☺ Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2014 Håber at jeg kommer til at kunne snige mig ind med en testdag den 29. Det er vores 11 års dag, så det ville da være fantastisk, hvis den kunne fejres med to streger. Afventer dog stadig æl, men hvis alt forløber som normalt, så burde den komme en af de nærmeste dage. Manden fylder 35 den 15., så håber at vi kommer til at kunne lave en lille fødselsdagsbebs i weekenden. Det kunne være ret sødt at lave baby på hans fødselsdag og kunne teste positiv på vores årsdag :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2014 Min mand ville blive stik tosset hvis jeg holdte en graviditet hemmelig for ham, bare lige så du måske prøver at vejre stemningen ;-) min mand har nedlagt forbud mod g-teste når han ikke er hjemme, fordi det er også hans barn, og han har lige så meget ret til nyheden som mig :lol Jeg tester i forvejen uden ham da han ikke kan koncentrere sig om noget som helst andet den dag hvis han ved at jeg måske tester ;) Det kan også være jeg bare slet ikke kan holde på hemmeligheden og så ringer jeg til ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2014 Jeg har forventet mens et sted mellem d. 20. og 22.Jeg har en regel om kun at teste på morgenurin og IKKE at teste en dag jeg skal på arbejde. Jeg vil helst ikke teste før jeg er gået tid, og da jeg skal arbejde d. 21.-23. har jeg altså testdag d. 24/11 - hvis mens ikke når at vise sig inden da :D Skriv mig på. Og en hel masse :goodluck og :bd til jer alle sammen herinde. Må der komme en hel masse :stork :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2014 Jeg tror jeg sniger mig med her på d. 28. :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2014 Håber at jeg kommer til at kunne snige mig ind med en testdag den 29. Det er vores 11 års dag, så det ville da være fantastisk, hvis den kunne fejres med to streger. Afventer dog stadig æl, men hvis alt forløber som normalt, så burde den komme en af de nærmeste dage. Manden fylder 35 den 15., så håber at vi kommer til at kunne lave en lille fødselsdagsbebs i weekenden. Det kunne være ret sødt at lave baby på hans fødselsdag og kunne teste positiv på vores årsdag :wub Det kunne være hyggeligt, hvis du kan/vil være med :) Vil du på eller vente? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2014 Jeg vil gerne på d. 21. :bd til alle Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2014 Det kunne være hyggeligt, hvis du kan/vil være med :) Vil du på eller vente? Jeg vender lige tilbage når jeg har en positiv æl test, forhåbentlig indenfor et par dage nu :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2014 Jeg vender lige tilbage når jeg har en positiv æl test, forhåbentlig indenfor et par dage nu :) Krydser for at den kommer snart :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2014 Krydser for at den kommer snart :goodluck Den var positiv da jeg kom hjem her til morgen :) Så det kommer til at passe med æl på mandens fødselsdag i morgen en gang tror jeg. Det ville være indenfor 24-36 timer i hvert fald. Så tør jeg godt hoppe på en testdag den 29 nu, og så håbe på den bedste 11-årsdags gave :7himmel Share this post Link to post Share on other sites