Susanne

Testere i uge 47 & 48 - 17 testere :)

106 indlæg i dette emne

Den var positiv da jeg kom hjem her til morgen :) Så det kommer til at passe med æl på mandens fødselsdag i morgen en gang tror jeg. Det ville være indenfor 24-36 timer i hvert fald. Så tør jeg godt hoppe på en testdag den 29 nu, og så håbe på den bedste 11-årsdags gave :7himmel

Fedt :yay Så har vi ÆL samtidig :biglove

Kom så august-bebser! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sejt, Alura! :glad

Jeg skriver dig på, når jeg igen er ved EM laptop. God arbejdslyst ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den var positiv da jeg kom hjem her til morgen :) Så det kommer til at passe med æl på mandens fødselsdag i morgen en gang tror jeg. Det ville være indenfor 24-36 timer i hvert fald. Så tør jeg godt hoppe på en testdag den 29 nu, og så håbe på den bedste 11-årsdags gave :7himmel

Så er du på, søde! :goodluck :bd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin tråd

Jeg vil gerne være med har faktisk testdag d. 23 men sidst gik jeg en helt uge over testdag, før jeg fik de fine to streger. Så forventer nu ikke en positiv test allerede d. 23. Men er altså helt sikker på, at den er god nok!

Held og lykke til jer alle

Så er du også på. Velkommen til :)

Hvor gammel er din datter?

Og betyder din røde sætning, at du tror du er gravid nu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke ved at være tid til en status rundt omkring? :)

 

Jeg tror sgu ikke rigtig på det. Og det gør mig trist. Jeg ved ikke om det er fordi jeg prøver at beskytte mig selv, men jeg har i hvert fald ikke samme følelse, som jeg før har haft. Mine bryster er mest bare slatne (<_<) og jeg synes det murrer lidt for meget, så relativt tidligt.

 

Hvordan står det til hos Jer andre? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke på noget... Har heller ikke lyst til at give mig selv falske forventninger, efter sidste 65 dags cyklus, et eller andet sted er jeg glad hvis det bare holder stik at den bør være omkring de 40 dage denne gang.

(Er bare frustreret over at jeg ikke får flere forsøg, når cyklus er så lang).

Alle og jeg mener alle spørger også hele tiden til hvornår vi skal have nr.2... Så man føler sig også ubevidst presset, da alle forventer det lige om lidt.

Jeg bliver virkelig overrasket hvis den er der... Har haft lidt niv i brysterne ellers intet, men jeg forsøger også at ignorere min krop, så jeg ikke overfortolker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør ikke håbe for meget :-/ men på den anden side så ville jeg bare så gerne have at det var nu! Selvom timingen er elendig med kærestens nye job 113km væk hjemmefra og at vi lige et flyttet og det hele er et stort rod.. Men nøj hvor gad jeg godt at der kommer to streger snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens, så det betyder nok en lang cyklus til mig igen. Så jeg tester igen d. 26. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg har umiddelbart ikke nogen anelse om den er der eller ej. Jeg har trykken i lænden som om mens er på vej, men vil kun være mellem 2+5-3+0, tror jeg, så det er jo alt for tidligt som graviditetssymptom og som menstegn.

Jeg var ved lægen og få foretaget en livmoderhalskræftundersøgelse i fredags, og snakkede med ham om hvad man kunne gøre for at øge chancerne for graviditet - det var meget rart. Jeg så forøvrigt fin ud "deroppe".

Lad der komme en masse positive graviditetstests til os i de kommende to uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventede mens fredag og havde testdag i dag men den var negativ. Men har ligament smerter en gang i mellem. Så tester igen tirsdag, torsdag og ja til der er 2 streger for er sikker på den er der :)

Så vil gerne på den 18 og 20 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at babserne er ømme, men er det bare fordi jeg går og klemmer dem hele tiden for at mærke efter tegn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du også på. Velkommen til :)

Hvor gammel er din datter?

Og betyder din røde sætning, at du tror du er gravid nu? :)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Jeg har en søn på næsten tre år. Hvis jeg er gravid nu, var det egentlig ikke planlagt. Men tænker det ville passe så fint med en storebror på 3 1/2. Sidst vidste jeg bare jeg var gravid.. Det er lidt fjollet, men er sikker på, jeg er det igen! Små fornemmelser og smerter Men ihh jeg håber virkelig på en sommerbaby

Hvor vildt, hvis du bare ved det. Jeg ville ønske det var mig :rolleyes

Jeg krydser for dig! :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg komme på lørdag d. 22? Jeg er gået 6 dage over tid, men med negative tests :( Derfor regner jeg med at teste d. 22, hvis mens ikke er kommet inden da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg komme på lørdag d. 22? Jeg er gået 6 dage over tid, men med negative tests :( Derfor regner jeg med at teste d. 22, hvis mens ikke er kommet inden da.

Selvfølgelig kan du det :)

Æv, med manglende mens og negative tests - jeg har prøvet det og det er drøn-frustrerende! :prik

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det :)

Æv, med manglende mens og negative tests - jeg har prøvet det og det er drøn-frustrerende! :prik

:kiss

Tak :kram2

Det er så frustrerende :prik

Lige nu ville jeg endda blive glad for at få mens. Så vidste jeg i det mindste hvor jeg stod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Det er så frustrerende :prik

Lige nu ville jeg endda blive glad for at få mens. Så vidste jeg i det mindste hvor jeg stod.

Jeg er på 4 dagen uden mens og for mig kan det være et tegn på graviditet. Med min datter testede jeg aldrig positiv til trods for jeg testede løs 5-7 dage efter og fik negative test. Men det viste sig at jeg var gravid.

Isommers ku jeg teste positiv på 4 dagen med meget tydeligstreg og da havde jeg på fornemmelsen at jeg sku have en dreng. Så jeg tror at min krop er langsomtester ved piger og hurtig tester ved drenge. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt, hvis du bare ved det. Jeg ville ønske det var mig :rolleyes

Jeg krydser for dig! :bd :goodluck

ja, det er lidt fjollet.. det ved jeg godt :rolleyes men bilder mig ind, jeg allerede har symptomer.. nu må vi se! Held og lykke til dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på 4 dagen uden mens og for mig kan det være et tegn på graviditet. Med min datter testede jeg aldrig positiv til trods for jeg testede løs 5-7 dage efter og fik negative test. Men det viste sig at jeg var gravid.

Isommers ku jeg teste positiv på 4 dagen med meget tydeligstreg og da havde jeg på fornemmelsen at jeg sku have en dreng. Så jeg tror at min krop er langsomtester ved piger og hurtig tester ved drenge. :goodluck

Min mens er desværre lige så stille startet i dag, så det blev ikke i denne omgang :(

Jeg krydser fingre for at du har gevinst :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er desværre lige så stille startet i dag, så det blev ikke i denne omgang :(

Jeg krydser fingre for at du har gevinst :) :bd

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som nogen måske har læst i min tråd, så har jeg testet positivt, men har haft en blødning på 3 dage for 10 dage siden.

Jeg er derfor blevet henvist til en tidlig scanning d. 25. november, så det bliver min nye "testdag". Tør ikke tro på det før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som nogen måske har læst i min tråd, så har jeg testet positivt, men har haft en blødning på 3 dage for 10 dage siden.

Jeg er derfor blevet henvist til en tidlig scanning d. 25. november, så det bliver min nye "testdag". Tør ikke tro på det før.

Krydser fingre for at alt er som det skal være ❤️

Jeg er ude.. Fik mens i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude :( mens er nu startet rigtigt.

Held og lykke til jer andre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg skal forvente mens for i går var min livmodermund lukket og i dag føles den åben - ligesom den også gjorde sidste cyklus 5-7 dage før mens. Æv, jeg vil så gerne være gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER