Stbaby

Ups!!

15 indlæg i dette emne

Xander var ved at blive langhåret så trimmeren kom frem.

Tjekkede flere gange at den stod på 12 mm. for sidste år kom jeg til at starte på 6 mm og det blev noget kort.

Knægten ned på knæ med hovedet fremover, trimmeren i nakken og så et laaaaangt strøg hele vejen op af nakken til midt på hovedet.

UPS!!!

Havde glemt at sætte afstandsstykke på, så der var kun 1 mm tilbage!!!!!

Fik det trimmet så det er 1 - 3 mm i nakken og 6 - 9 mm oven på hovedet. Men det ser lidt sjovt ud men knægten synes heldigvis bare det er sejt.

Og så vokser hans hår meget hurtigt. Det plejer jeg at være træt af men lige nu er jeg ret glad for det. Og så bliver det jo også hue-vejr hele næste uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

he he det gjorde min mand i sommers på sig selv, her startede han bare lige midt i panden og kørte bagud, behøver jeg sige at jeg grinede? Det så SÅ sjovt ud....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe... det var da lidt af en ups'er... men godt at han bare synes det var sejt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops

Her bliver Tobias altid klippet med 3-4 mm over det hele, i sær når der er lus i børnehaven, bliver det så kort. For lus kan ikke hænge fast i så kort hår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt han synes det ser sejt ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops

Her bliver Tobias altid klippet med 3-4 mm over det hele, i sær når der er lus i børnehaven, bliver det så kort. For lus kan ikke hænge fast i så kort hår ;)

Nemlig :) Alt under 5mm kan de ikke sidde fast i, det er super smart når man har drenge :glad

Jeg har også lavet det nr på Manden i sommers.. :oops Han var pænt sur bagefter :lolhit Det gik dog heldigvis hurtigt over igen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPS ;)

Jeg tjekker også altid MANGE gange at trimmeren står korrekt inden jeg begynder at klippe... Men fremover skal jeg da også huske at tjekke om afstandsstykket er monteret :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig :) Alt under 5mm kan de ikke sidde fast i, det er super smart når man har drenge :glad

Jeg har også lavet det nr på Manden i sommers.. :oops Han var pænt sur bagefter :lolhit Det gik dog heldigvis hurtigt over igen ^_^

Ja det er nemlig smart når man har drenge. Bare ikke så smart når lillesøster står ved siden af og stamper i gulvet, mens hun mener det også er hendes tur :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der tænker BILLEDER :D

Du kan da ikke skrive sådan noget uden at ligge billeder ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig smart når man har drenge. Bare ikke så smart når lillesøster står ved siden af og stamper i gulvet, mens hun mener det også er hendes tur :D ;)

Hehe, nej det lyder meget bekendt ^_^ Min mener absolut at pandehår specielt er noget djævlen har opfundet.. men der er altså grænser for hvor kort man kan klippe det, uden det ser åndssvagt ud :lolhit

Stod det til hende havde hun kun hår i nakken.. :P Og helst så kort som muligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, nej det lyder meget bekendt ^_^ Min mener absolut at pandehår specielt er noget djævlen har opfundet.. men der er altså grænser for hvor kort man kan klippe det, uden det ser åndssvagt ud :lolhit

Stod det til hende havde hun kun hår i nakken.. :P Og helst så kort som muligt ;)

Ja hun ville se smart ud med det ;), men mon ikke hun ville fortryde det når hun blev ældre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ups, for pokker da ting sker billeder ville da være på sin plads griner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håret var noget langt, så jeg holdt heldigvis ikke trimmeren i bund - derfor er det næsten 1 mm langt i stedet for 0, som det jo ville have været hvis jeg havde kørt den i bund.

Den lille sjove tot nederst i nakken elsker han og sidst han blev klippet fik han lov til at beholde den så den var et par cm. lang, men nu er den helt væk. Hvilket han først lige har opdaget da vi først lige har taget et billede.

Man kan stadig ane at håret er lidt kortere i en 5 cm bane op ca midt i nakken, men regner med at der max går en uge før det er lige så langt som det andet (og så tager vi trimmeren med de 3 mm så det hele bliver lige langt i nakken).

Oven på hovedet er det hele 1 cm :)

35i83g4.jpg

...og så er der også lige lidt snagemulighed ved at kigge på baggrunden (elsker selv at se hvordan andre bor ;)). K spiller Wii på tv'et, man kan se Xander sidder med sin DS og Frida sover på terrasen i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops , men så længe han selv synes det er smart, er det heldigvis ikke så galt :)

Her ryger mine drenge altid til frisør, så slipper jeg for at kvaje mig, hvilket helt sikkert ville ske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det ser da ikke så tosset ud hvis det var 24 grader udenfor.

Og umm ud fra det jeg kan se på billedeser det ud til i bor rigtig lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER