Nitzen1987

Så er det blevet offentliggjort

13 indlæg i dette emne

Den 14. april kl. 14.30.... se her er der andre end mig der skal til barnedåb foran skærmen???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal da se lige når de døbes. Men nok ikke al det inden og efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser sikkert et sammendrag, men ellers plejer jeg ikke at gide se det hele. Skal dog lige se, hvordande forskellige ser ud i tøjet- om de nu ser ordenlige ud :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se det, da jeg er i legestue hele dagen :( Hvor skal de også lige døbes en torsdag, hvorfor ikke en søndag, som andre normale mennesker <_< Nå men må jo bare nøjes med genudsendelsen af det så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Fridas 1 års fødselsdag den dag så det står nok på lagkage og boller i stedet for TV :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjj jeg har termin den 16 april og skal sættes igang ca 4 dage før, så håber jeg har født, så jeg kan nå at følge lidt med, ellers må de smide et fjernsyn op på fødegangen :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal da se lige når de døbes. Men nok ikke al det inden og efter

Sådan bliver det nok også her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligt tidspunkt i forhold til at sidde foran skærmen, så nej - men kommer næppe uden om at se en af de 780 genudsendelser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg når først hjem fra jobbet kl. 16, så når nok ikk at se så meget.... så må jeg bare se genudsendelsen..

Synes det er underligt at de har valgt en torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligt tidspunkt i forhold til at sidde foran skærmen, så nej - men kommer næppe uden om at se en af de 780 genudsendelser :rolleyes

:lol :lol tror du underdriver, jeg tror vi skal op over 1000 genudsendelser :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man er da nysgerrig anlagt, så ja jeg skal da også se det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg regner med at jeg er på arbejde den dag, da jeg er i praktik, når de skal døbes, men jeg plejer dog heller ikke at se, når de kongelige skal døbes, da jeg synes det fylder for meget i medierne. Synes de få gange i årtiet, at de sker burde dr og tv2 arbejde sammen, så man ikke kan sidde og glo det samme på to forskellige kanaler. Sidst at af kronprinseparret døbte børn, der malede jeg køkkenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt dag - har fri kl 12 om torsdag ;)

Jeg skal SÅ MEGET se det! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER