Solvej80

Pis og lort

50 indlæg i dette emne

3+5-4+0 og igen 5+3

Men I dag har vi betalet os fra en scanning fordi jeg var ved at gå til. Vi så sq hjerteblink! Så den lever. Hun mente blødningen nr to kunne have været en tvilling. Og blødning nr et falsk mens. I går havde jeg en smule brunt udflåd og så var det jeg bookede en tid. Yiiiii det er så dejligt! Nu kan jeg forhåbentlig sove.

:yay hvor er det skønt nyt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3+5-4+0 og igen 5+3

Men I dag har vi betalet os fra en scanning fordi jeg var ved at gå til. Vi så sq hjerteblink! Så den lever. Hun mente blødningen nr to kunne have været en tvilling. Og blødning nr et falsk mens. I går havde jeg en smule brunt udflåd og så var det jeg bookede en tid. Yiiiii det er så dejligt! Nu kan jeg forhåbentlig sove.

 

Wow, hvor fantastisk med hjerteblink :yay Håber du slipper for at se mere blod foreløbig og ellers får en god, sund graviditet :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt for jer at der alligevel er liv! :yay :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor dejligt med liv og hjerteblink! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5-4+0 og igen 5+3

Men I dag har vi betalet os fra en scanning fordi jeg var ved at gå til. Vi så sq hjerteblink! Så den lever. Hun mente blødningen nr to kunne have været en tvilling. Og blødning nr et falsk mens. I går havde jeg en smule brunt udflåd og så var det jeg bookede en tid. Yiiiii det er så dejligt! Nu kan jeg forhåbentlig sove.

Fantastisk :glad :yay :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare gode nyhedder! Krydser fingre for at resten af graviditeten bare bliver fuldstændigt uproblematisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op en rutchebane-tur :( Tillykke med hjerteblink :) Nu krydser vi alle vist fingre for Jer, og at alt fortsætter med at være som det skal  :loveshower  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg var blot nysgerrig..

 

Men hold da op hvor er det dejligt! Skønt at høre:) og Tillykke med det lille hjerteblink:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Det er godt nok helt vildt. Vi er glade meget glade og også forundret over den stadig er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor utroligt og fantastisk solvej!!!!! Jubbiiiii... Nu bliver den altså hvor den er og så håber vi der bliver lidt mere ro på nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk!!  :yay 
Hvor langt henne er du nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk!! :yay

Hvor langt henne er du nu?

Kun syv uger, så der kan ske meget endnu. Men trods flere omgange blod, sagde hun at med god blodprøve og hjerteblink så var der meget gode ods. Håber sq det er slut med blod fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun syv uger, så der kan ske meget endnu. Men trods flere omgange blod, sagde hun at med god blodprøve og hjerteblink så var der meget gode ods. Håber sq det er slut med blod fremover.

Oki - håber også det bedste for dig/jer ... 

ja der kan jo ske meget indtil efter NF .. 

Krydser fingre for den lille holder ved 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber virkelig for jer at det går uden komplikationer fra nu af. Sikke da en rutchebanetur!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op! Godt alt ser ud som det skal efter alt det rod!

Krydser fingre for at det var var det, og resten af graviditeten forløber noget mere udramatisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber virkelig for jer at det går uden komplikationer fra nu af. Sikke da en rutchebanetur!!

:ditto

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5-4+0 og igen 5+3

Men I dag har vi betalet os fra en scanning fordi jeg var ved at gå til. Vi så sq hjerteblink! Så den lever. Hun mente blødningen nr to kunne have været en tvilling. Og blødning nr et falsk mens. I går havde jeg en smule brunt udflåd og så var det jeg bookede en tid. Yiiiii det er så dejligt! Nu kan jeg forhåbentlig sove.

 

Iiih hvor jeg håber for jer at lille baby bliver derinde!

Har tænkt på dig igennem de sidste par måneder, hvor jeg ikke selv har været så aktiv herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor jeg håber for jer at lille baby bliver derinde!

Har tænkt på dig igennem de sidste par måneder, hvor jeg ikke selv har været så aktiv herinde.

Tak. Håber det også meget. Er du gravid, der var lidt opstart vanskeligeheder ikke? Har ledt efter dig herinde uden rigtig at kunne "se" dig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Håber det også meget. Er du gravid, der var lidt opstart vanskeligeheder ikke? Har ledt efter dig herinde uden rigtig at kunne "se" dig:-)

 

Hvordan står det til med dig nu?

 

Ja, jeg er 30 uger henne med termin 20. januar (hvilket føles som lige om lidt  :huh  :blink ) 

 

Jeg har ikke rigtig været så meget online, som jeg har ville ønske, men kommer forbi herinde engang imellem  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Solvej.

Kender dig slet ikke, men vil lige give dig en opmuntring.

Jeg blødte også med en stor skylle ( pardon my french) i uge 8, 9 og 10 og pletblødte indtil uge 12.

Vi var også sikre på, at jeg aborterede, men formentlig var det en tvilling.

Jeg er nu 32+0 og der er gang i den lille purk.

Jeg håber, at du også får lov at beholde jeres lille spunk.

Store kram fra Guddi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Solvej.

Kender dig slet ikke, men vil lige give dig en opmuntring.

Jeg blødte også med en stor skylle ( pardon my french) i uge 8, 9 og 10 og pletblødte indtil uge 12.

Vi var også sikre på, at jeg aborterede, men formentlig var det en tvilling.

Jeg er nu 32+0 og der er gang i den lille purk.

Jeg håber, at du også får lov at beholde jeres lille spunk.

Store kram fra Guddi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Solvej.

Kender dig slet ikke, men vil lige give dig en opmuntring.

Jeg blødte også med en stor skylle ( pardon my french) i uge 8, 9 og 10 og pletblødte indtil uge 12.

Vi var også sikre på, at jeg aborterede, men formentlig var det en tvilling.

Jeg er nu 32+0 og der er gang i den lille purk.

Jeg håber, at du også får lov at beholde jeres lille spunk.

Store kram fra Guddi

Tak Guddi. Det var også en tvilling her mente de og jeg har ikke blødt siden. Var til trygheds scanning lørdag hvor hun kunne se der stadig var en lille blod samling derinde med gammelt blod. Men baby har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til med dig nu?

Ja, jeg er 30 uger henne med termin 20. januar (hvilket føles som lige om lidt :huh :blink )

Jeg har ikke rigtig været så meget online, som jeg har ville ønske, men kommer forbi herinde engang imellem :)

Hej Malene. Så slet ikke tråden igen. Jeg har det godt, bortset fra en masse bræk. Baby har det rigtig godt og der er NF om 13 dage. Tillykke med du er SÅ langt! Fedt med termin om lidt. Krydser fingre for alt går godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Solvej! Dejligt at det var falsk alarm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Malene. Så slet ikke tråden igen. Jeg har det godt, bortset fra en masse bræk. Baby har det rigtig godt og der er NF om 13 dage. Tillykke med du er SÅ langt! Fedt med termin om lidt. Krydser fingre for alt går godt.

 

Hvor bliver det spændende med NF om kort tid :) Jeg har en tro og håb om at det nok skal lykkedes for jer nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER