FruOvervejelse

Hvem er vi?

40 indlæg i dette emne

Tillykke og velkommen. Ja jg tror også det bliver svært, det lykkedes os ikke at holde det skjult sidste gang, men mon ikke vi strammer os lidt mere an denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med jer.

 

Er ny herinde og er 1. gangs gravid. Er i dag 7+0 og har termin 1. juni - dagen før min egen fødselsdag.

Jeg bor i hus med dejlige kæreste gennem snart 2 ½ år og jeg blev gravid i 4. forsøg.

 

Vi har sagt det til vores forældre, men ikke resten af familien. Det sker først når de "magiske" 12 uger er "overstået". Og veninderne har selvfølgelig fået det at vide, så kan de også støtte hvis noget skulle gå galt i forløbet.

 

Glæder mig til at kunne følge med i jeres graviditeter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Dejligt at du er blevet så hurtigt gravid! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 29 år og gravid med vores andet barn... Jeg bor i Midtjylland med min mand på 34 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, nu tør jeg også være med efter nogle dages luren herinde :-)

Jeg er 36 år, og vi venter barn nr. 2. Forventet fødselstermin er den 13.6. - jeg har ingen symptomer denne gang, så jeg stoler ikke endnu rigtig på det... men nu har jeg besluttet mig for at tænke positiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg er 34 år, gift og bor i hus på Sjælland. Vi har to børn i forvejen, hvoraf den ene også har en anden far som hun også er hos. Havde en SA i marts. Har blødt denne gang flere gange så er mega nervøs.

Lidt ømme bryster og lidt stikken i lysken. Sammen som ved SA....

Men har set hjerteblink i går så håber den blir. Ved de to andre kastede jeg op konstant og hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig! Velkommen til!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig forsigtigt herinde.... :)

Jeg hedder Linda, er 29 år og gift med min mand Torben som er 40. Sammen har vi William fra februar 2011 og Caroline september 2013. Det tog 8 måneder at blive gravid første gang, 4,5 2. gang og 2 måneder denne gang. Jeg har dog testet tidligt (3+3, i dag 3+4) men jeg satser og melder mig ind her :) Håber jeg må være med hele vejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj

Er helt ny i dette felt. Er gravid for første gang, og det lykkedes i tredje forsøg

Jeg bor sammen med min kæreste i Brønshøj. Vi har allerede set den lille spire, fordi jeg havde svært ved at tro på at det skulle komme så let. Er 6+0 i dag og ifølge nettet og sidste mentruation har jeg termin 6 juni spændende spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag været ved lægen og fået graviditeten bekræftet. Jeg er omkring 4+4 og vi har prøvet i et år (6 månder ubeskyttet og 6 måneder med ægløsningstests). Vi bor i trekantsområdet og har i forvejen en dreng på 2½.

 

Jeg glæder mig SÅ meget og har en hel anden ro end første gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag været ved lægen og fået graviditeten bekræftet. Jeg er omkring 4+4 og vi har prøvet i et år (6 månder ubeskyttet og 6 måneder med ægløsningstests). Vi bor i trekantsområdet og har i forvejen en dreng på 2½.

 

Jeg glæder mig SÅ meget og har en hel anden ro end første gang.

Hej og velkommen til. Og tillykke med  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg er 22 og ligeledes er min kæreste (mand). Vi blev gift i 6.9.14 og bor i Odense. Vi venter vores første barn, men 2. graviditet - da jeg havde en SA med indlæggelse i august i uge 15 (kommer fra termin januar som somummy), men forhåbentlig lykkedes det denne gang :)

Er ikke sikker på hvor langt jeg er henne et sted mellem 5+2 og 7+0, ringer nok til lægen engang først i november for at finde ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Milla92, forhåbentlig er det vores tur denne gang! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak somummy :) det håber jeg meget det er :) det er vel også kun fair ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til. Og tillykke med  :gravid

Mange tak. Det er en spændende tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER