Nitzen1987

Valentins dag

47 indlæg i dette emne

Jeg har købt en blomst til mig selv og opkrævet af manden de 30 kr den kostede, så nu er han stolt af sig selv over han har givet mig blomst i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en blomst til mig selv og opkrævet af manden de 30 kr den kostede, så nu er han stolt af sig selv over han har givet mig blomst i dag :D

:gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en blomst til mig selv og opkrævet af manden de 30 kr den kostede, så nu er han stolt af sig selv over han har givet mig blomst i dag :D

Næææ sikker en flink mand du har, sådan at give dig blomster :D

:gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at jeg det første år vi var kærester fik et tørrestativ til at hænge strømper på og jeg nogle år senere rigtig skulle være romantisk, og derfor skulle puste en hjerteballon op til min mand, men desværre endte ballonen med at springe og lave en rids i min hornhinde, hvorfor hele dagen blev tilbragt med tårene løbende ned af kinderne og endte på skadestuen og med sygemelding i en uge, så har vi faktisk ikke gjort så meget ud af det de senere år.

Tror faktisk ikke han ved at det er valentines i dag, men da jeg er ret gravid og stort set ingenting kan, så laver han alting i øjeblikket, og det betragter jeg som en stor gave - så han er tilgivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at jeg det første år vi var kærester fik et tørrestativ til at hænge strømper på og jeg nogle år senere rigtig skulle være romantisk, og derfor skulle puste en hjerteballon op til min mand, men desværre endte ballonen med at springe og lave en rids i min hornhinde, hvorfor hele dagen blev tilbragt med tårene løbende ned af kinderne og endte på skadestuen og med sygemelding i en uge, så har vi faktisk ikke gjort så meget ud af det de senere år.

Tror faktisk ikke han ved at det er valentines i dag, men da jeg er ret gravid og stort set ingenting kan, så laver han alting i øjeblikket, og det betragter jeg som en stor gave - så han er tilgivet.

Og igen har jeg gjort min mand uret! Han kom faktisk hjem med en buket tulipaner samt 2 store nybagte chokolade muffins. Så nu skal vi kæreste hygge med kager i aften, når kræet er lagt i seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en blomst til mig selv og opkrævet af manden de 30 kr den kostede, så nu er han stolt af sig selv over han har givet mig blomst i dag :D

u er sej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået chokolade af 8 af mine mandelige kollegæs.

fordi de syntes jeg trængte til lidt omsorg efter min mand glemte min fødselsdag, så jeg var så glad rørt og ret rød i hovedet da jeg fik det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har så ikke engang fået en dusk i dag som jeg plejer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

martin tog sQ røven på mig i dag. :) Jeg har i de sidste par år fået en buket blomster i anledning af v-day - men der kom ingen blomster i løbet af dagen og han havde heller ikke nogen med hjem. :lolhit tænkte jeg så er det sidste romantik sQ røget :lol sagde ingenting ;)

Efter aftensmad siger han at Silke har ristet noget til mig i gryden og hun kommer med den til mig og der ligger en lille gave - et par georg jensen margurite ørestikkere :o Men så var det også for blomster på bryllupsdagen også :P :D Blev virkelig overrasket og de er bare så fine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

martin tog sQ røven på mig i dag. :) Jeg har i de sidste par år fået en buket blomster i anledning af v-day - men der kom ingen blomster i løbet af dagen og han havde heller ikke nogen med hjem. :lolhit tænkte jeg så er det sidste romantik sQ røget :lol sagde ingenting ;)

Efter aftensmad siger han at Silke har ristet noget til mig i gryden og hun kommer med den til mig og der ligger en lille gave - et par georg jensen margurite ørestikkere :o Men så var det også for blomster på bryllupsdagen også :P :D Blev virkelig overrasket og de er bare så fine :loveshower

Nååårh hvor dejligt :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh hvor dejligt :loveshower :loveshower

jaaaah :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trods for jeg har skrevet vi ikke fejret det, kom min dejlige mand alligevel hjem med en lille pakke :loveshower Og i pakken var min yndlingsparfume - Hypnose fra Lancome :wub Nu bliver det bare en perfekt dag...

Hvor dejligt- den er også rigtig god :)

Jeg har købt en blomst til mig selv og opkrævet af manden de 30 kr den kostede, så nu er han stolt af sig selv over han har givet mig blomst i dag :D

:lol MÆND altså - det lyder som noget min mand også ville have været stolt over :P

Efter at jeg det første år vi var kærester fik et tørrestativ til at hænge strømper på og jeg nogle år senere rigtig skulle være romantisk, og derfor skulle puste en hjerteballon op til min mand, men desværre endte ballonen med at springe og lave en rids i min hornhinde, hvorfor hele dagen blev tilbragt med tårene løbende ned af kinderne og endte på skadestuen og med sygemelding i en uge, så har vi faktisk ikke gjort så meget ud af det de senere år.Tror faktisk ikke han ved at det er valentines i dag, men da jeg er ret gravid og stort set ingenting kan, så laver han alting i øjeblikket, og det betragter jeg som en stor gave - så han er tilgivet.

Et tørrestativ :haha Super- det tror jeg sg min mand får næste år :D

Og dét med ballonen lyder også som noget, der kunne være sket herhjemme ;)

Men dejligt du har fået en "rigtig" valentines gave dette år

Jeg har fået chokolade af 8 af mine mandelige kollegæs.fordi de syntes jeg trængte til lidt omsorg efter min mand glemte min fødselsdag, så jeg var så glad rørt og ret rød i hovedet da jeg fik det

:lol :lol :lol Seje kolleger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

martin tog sQ røven på mig i dag. :) Jeg har i de sidste par år fået en buket blomster i anledning af v-day - men der kom ingen blomster i løbet af dagen og han havde heller ikke nogen med hjem. :lolhit tænkte jeg så er det sidste romantik sQ røget :lol sagde ingenting ;)

Efter aftensmad siger han at Silke har ristet noget til mig i gryden og hun kommer med den til mig og der ligger en lille gave - et par georg jensen margurite ørestikkere :o Men så var det også for blomster på bryllupsdagen også :P :D Blev virkelig overrasket og de er bare så fine :loveshower

Sikke dog en fin gave :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør vi ikke, har heller aldrig gjordt det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder faktisk og er en LILLE smule skuffet.... Vi plejer ikke som sådan at fejre dagen... Men har da somme tider fået en lille buket eller noget chokolade...

Og havde faktisk håbet på lidt valentins-forkælelse i år... Nu hvor jeg har brugt de sidste 8 måneders tid på at være gravid med vores søn og sådan...

MEN.... jeg ved godt at det er mit problem og ikke hans... Han kan jo ikke vide hvad jeg tænker :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en fin gave :biglove

Ja helt vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder faktisk og er en LILLE smule skuffet.... Vi plejer ikke som sådan at fejre dagen... Men har da somme tider fået en lille buket eller noget chokolade...

Og havde faktisk håbet på lidt valentins-forkælelse i år... Nu hvor jeg har brugt de sidste 8 måneders tid på at være gravid med vores søn og sådan...

MEN.... jeg ved godt at det er mit problem og ikke hans... Han kan jo ikke vide hvad jeg tænker :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

martin tog sQ røven på mig i dag. :) Jeg har i de sidste par år fået en buket blomster i anledning af v-day - men der kom ingen blomster i løbet af dagen og han havde heller ikke nogen med hjem. :lolhit tænkte jeg så er det sidste romantik sQ røget :lol sagde ingenting ;)

Efter aftensmad siger han at Silke har ristet noget til mig i gryden og hun kommer med den til mig og der ligger en lille gave - et par georg jensen margurite ørestikkere :o Men så var det også for blomster på bryllupsdagen også :P :D Blev virkelig overrasket og de er bare så fine :loveshower

Sikker en fin gave og sød måde at få den på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikker en fin gave og sød måde at få den på :loveshower

jaah :loveshower følte mig også meget heldig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder faktisk og er en LILLE smule skuffet.... Vi plejer ikke som sådan at fejre dagen... Men har da somme tider fået en lille buket eller noget chokolade...

Og havde faktisk håbet på lidt valentins-forkælelse i år... Nu hvor jeg har brugt de sidste 8 måneders tid på at være gravid med vores søn og sådan...

MEN.... jeg ved godt at det er mit problem og ikke hans... Han kan jo ikke vide hvad jeg tænker :rolleyes

Hmm... jeg tror manden fornemmede min skuffelse i går... Sagde ellers ikke noget :whistling

For da jeg stod op i morges var der rundstykker i ovnen, lige til at varme, og et krus the klar under varmtvandshanen.... Og en lille sød seddel fra ham :kuller

Måske kan han alligevel læse tanker ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... jeg tror manden fornemmede min skuffelse i går... Sagde ellers ikke noget :whistling

For da jeg stod op i morges var der rundstykker i ovnen, lige til at varme, og et krus the klar under varmtvandshanen.... Og en lille sød seddel fra ham :kuller

Måske kan han alligevel læse tanker ^_^

nåååhr det var søøøødt af ham!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER