Morpige

Åh nej....

10 indlæg i dette emne

Hvor er det forfærdeligt. En far har slået sine 3 børn ihjel og forsøgt selvmord. Han havde bare samværsret. Moderen kontaktede politiet inden.

For pokker da.... Hvordan kan man finde på at trække børn med i ens egen tragedie :blink :blink

Nå det var ikke fordi jeg ville trække "populær journalistikken" ind i forum her. Men jeg tænkte på spørgsmålet: Hvordan kan man undgå sådan noget sker? Er det de nye samværsregler der er skyld i at det sker`? Det er jo sket en del gange indenfor det sidste års tid... Er det ikke i år at den nye forældrelov tages op til revalidering? Er der underskriftsindsamlinger i mod denne lov?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hørte det også lige i radioen.....det er tragisk.....forstår det slet ikke, helt uskyldige søde børn!!!! :( Hvor er det forfærdeligt og ude i dk lige nu sidder der en mor som pga den lov har mistet sine tre børn på værst tænkelige måde :(

Alle mine tanker går til hende.

Jeg græder bare mens jeg skriver det her....hvordan mon hun har det.....fatter det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ unfair det der er sket! Jeg kan ikke begribe, hvordan et menneske kan komme så langt ud, at man slår sine egne børn ihjel. Én selv - ja... Men børnene. Hvad FANDEN har de gjort... Jeg er rystet og umådelig ked! :booAlle mine tanker går til moderen og resten af familien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på det :boo :boo

Det er simpelthen så forfærdeligt- eller forfærdeligt rækker ikke. Finder ingen ord. Forstår slet ikke at der findes så mange psykopater derude :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ingen ord... hvor er det dog forfærdeligt :boo :boo :boo :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så synd for den mor føler bare med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok sådan ting røre en alt for meget... der findes virkelig ingen ord der kan dække hvad man føler for den mor der nu står alene... ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg slet ikke hørt noget om, stakkels mor og børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så dybt tragisk som noget næsten kan være :( :( Stakkels stakkels mor, bedsteforældre og familie der nu sidder tilbage og har på et splitsekundt fået ødelagt deres liv fuldstændigt :boo :boo Jeg kan næsten ikke holde ud at tænke på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er simpelthen så forfærdeligt :(

Stakkels børn og deres familie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER