Ema

Glostrup?

11 indlæg i dette emne

Hmm, ved ikke lige hvor jeg skal placere den here, but here goes:

Er der nogen herinde som bor i/kender til Glostrup og er det et ok område? Tænker specielt i forhold til børn, fx vuggestue, bh, skole osv

Overvejer at søge en stilling der, men ved sgu ikke lige om jeg er parat til Storkøbenhavn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, ved ikke lige hvor jeg skal placere den here, but here goes:

Er der nogen herinde som bor i/kender til Glostrup og er det et ok område? Tænker specielt i forhold til børn, fx vuggestue, bh, skole osv

Overvejer at søge en stilling der, men ved sgu ikke lige om jeg er parat til Storkøbenhavn...

Nu kender jeg ikke selve Glostrup så godt, men jeg ville elske at bo i Ejby som ligger under Glostrup... Det virker så hyggeligt :)

Glostrup har vidst mere eller mindre alt man har brug for i hverdagen og når man køre igennem er der rigtig mange som står af/på s-toget der, hvilket også passer med at jeg har hørt at der er rigtig mange jobs derude (bor i Rødovre)

 

Personligt ville jeg ikke ha' noget imod Glostrup, men ville hvis muligt finde noget som ligger lidt væk fra hovedgaderne og så komme ind i nogle villakvarterer :).

 

Jeg skal faktisk selv til at cykle derud om lidt, skal bare lige tage mig sammen :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kender jeg ikke selve Glostrup så godt, men jeg ville elske at bo i Ejby som ligger under Glostrup... Det virker så hyggeligt :)

Glostrup har vidst mere eller mindre alt man har brug for i hverdagen og når man køre igennem er der rigtig mange som står af/på s-toget der, hvilket også passer med at jeg har hørt at der er rigtig mange jobs derude (bor i Rødovre)

 

Personligt ville jeg ikke ha' noget imod Glostrup, men ville hvis muligt finde noget som ligger lidt væk fra hovedgaderne og så komme ind i nogle villakvarterer :).

 

Jeg skal faktisk selv til at cykle derud om lidt, skal bare lige tage mig sammen :S

 

Tak for svar :-)

 

Lige et tillægsspørgsmål:

Min mand påstår at man godt kan komme til at bo "på landet" udenfor glostrup og køre ind på arbejde på rimelig tid (vi har boet i by og vi er nok bare generelt til lidt mere natur omkring os), men er der nogen der ved hvor langt væk man skal?

Og hvordan det er at køre ind/ud fra glostrup i myldretid?

Ser bare motorvejen til Kbh som skrækeksempel og dét gider jeg altså ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand arbejder i Glostrup. Det tager ham ca 30 min hver vej i bil. Vi bor vest for Roskilde, så det synes jeg ikke er slemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor landligt snakker vi? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder på Islands Brygge og bor i en landsby ca. 30 km væk. Du kan sagtens slippe med 20 km, men så er husene så noget dyrere. Vi kiggede i øvrigt også lidt på Glostrup, da vi skulle flytte fra Islands Brygge - vi kunne bare ikke finde et hus, vi brød os om til det vi ville betale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand arbejder i Glostrup. Det tager ham ca 30 min hver vej i bil. Vi bor vest for Roskilde, så det synes jeg ikke er slemt :)

 

Nej, det er absolut ikke slemt. Det gør mig faktisk en del mere optimistisk

 

Hvor landligt snakker vi? ;)

 

Så landligt som muligt :P  Nedlagt landbrug er drømmen, men det sker nok ikke lige på Sjælland. Eller det kan det sikkert godt, men ikke til vores penge pung. Men mindre kan altså også gøre det

 

Jeg arbejder på Islands Brygge og bor i en landsby ca. 30 km væk. Du kan sagtens slippe med 20 km, men så er husene så noget dyrere. Vi kiggede i øvrigt også lidt på Glostrup, da vi skulle flytte fra Islands Brygge - vi kunne bare ikke finde et hus, vi brød os om til det vi ville betale :)

 

Nej, det er jo det, men 30 mk er absolut også overkommeligt.

 

Tusind tak for svar til jer alle sammen. Det er bare så skønt at kunne få nogle gode svar herinde :lovebk

 

Er lidt mere fortrøstningsfuld omkring en evt boligsituation og har nu søgt jobbet. Så nu må der gerne krydses fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Glostrup. Hører dog til Albertslund Kommune...

Jeg bor i et meget fredeligt område! Albertslund har alle de her stisystemer, så for at komme ud til vuggestuen, er vi aldrig i kontakt med nogen vej.

Som by, synes jeg, Glostrup, er ok. Savner dog lidt bymidtehygge.

Vuggestuerne (Albertslund) skulle vist være nogle af de dyreste i landet, men vi er for det meste rigtig glade for vores. Og så tilstræber de, at alt skal være økologisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor på grænsen til Glostrup i Brøndbyvester.

Ang trafik til Glostrup i myldretiden er det ikke noget problem. Propperne starter først når du når længere ind mod KBH.

Jeg kender ikke institutioner i Glostrup men dem i Brøndby er helt fine men dyre ligesom Albertslund.

Jeg kan godt lide at bo her og synes der er hyggeligt. Det er tilpas tæt på Kbh og bylivet, men også dejlig tæt på natur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svoger og svigerinde bor der, og det virker som et lækkert område

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar.

Har som sagt søgt jobbet og der er frist på mandag, så krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER