dhg

Hold da op det blæser..

15 indlæg i dette emne

Det er da helt vildt som det blæser lige nu.

Gladsen i vores skal står og kliger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle lige til at lave en tråd om hvordan det blæser.

Det er helt vildt. odt jeg ikke skal ud før onsdag eftermiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da helt vildt som det blæser - er glad for at jeg ikke skal ud at køre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(ved ikke hvad den hedder :) ) vi har sådan en så vi kan se hvor meget det blæser - lige nu står den på 41,9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blæser/stomer det også helt vild, og man kan for alvor se vi virkelig trænger til de nye vinduer vi har bestilt for disse er da slet ikke tætte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 23.45 i går måtte vi ud og samle resten af vores hegn sammen, det var over alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg var ude og gå med hunden i morges, så jeg nogle af de skader, som er sket. Flere hegn er ødelagt, en trampolin smadret og blæst over en hæk på 160 cm, og flere grene som er knækket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får allerede bookninger ind på mere materiel til at reparere skader... :glad

Synes også man så en del på vej på arbejde.. en flere træer der lå ind over vejen.. bl.a motorvejen, hegn, skile, skraldespande.. sikke hvor det flyder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blæser rigtig meget her, men føler ikke vi er så hårdt ramt. Jeg har lige kørt kæresten på job og der var ikke væltet noget. Og heldigvis siger jeg. Lille bilen står ikke i lå så den vil helt sikkert være ramt hvis noget var væltet hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 tagrygge som er vippet op, ikke faldet af, men lige vippet op. Så nu ved manden hvad han skal lave, når han kommer fra arbejde i dag ;)

Ellers er vores skraldespande rykket lidt rundt, vi har 2 på 240 L og den ene er væltet ind i hækken. Den er ellers fuld, det ligger heldigvis ikke på jorden. Og så er vores gamle havestole væltet og røget ud på græsplænen. De stod eller pænt inde ved huset.

Er der sket noget ved jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her blæste det også helt vildt. Vores hyndeboks er blæst om på siden af huset ellers er der ikke sket noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os blæste og stormede det også HELT vildt, så jeg har ligget vågen fra klokken 1.00 til 4.00 :klap :klap Jeg synes hele tiden jeg kunne høre ting ude på vejen der fløj rundt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ven er spærret inde i sin lejlighed, da de er ved at få lavet tag, og blæsten har taget tag, og stillads med...

Så de må ikke gå ud før der er ryddet op og der ikke er flere ting der ka falde ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ven er spærret inde i sin lejlighed, da de er ved at få lavet tag, og blæsten har taget tag, og stillads med...

Så de må ikke gå ud før der er ryddet op og der ikke er flere ting der ka falde ned.

ÅÅh det store stillads projekt i valby? Stakkels dem.. troede faktisk ikke de var indespærret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅh det store stillads projekt i valby? Stakkels dem.. troede faktisk ikke de var indespærret...

Ja, lige præcis...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER