Solvej99

Hvor og hvordan blev jeres bryllup fejret?

67 indlæg i dette emne

Halløj, hvor er det hyggeligt at se/gense jeres bryllupsbilleder og historier. Mit bryllup kan også findes på bryllupsklar, jeg hed CecilieJ. Best day of my life :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har faktisk 2 års bryllupsdag i dag :wub wub

Vores bryllup var også fantastisk :loveshower

Vi blev viet i Frederiksberg Slotskirke og efterfølgende holdt vi fest for 80 personer i Cirkelordenens selskabslokaler også på Frederiksberg :loveshower

Her er lidt billeder.. Elsker at mine søde elever overraskede mig med at møde op :7himmel

oPTmnwD.jpg

M7iSGQH.jpg

jaEQTkf.jpg

Tillykke med bryllupsdagen :loveyou

Gud Slotskirken. Den har jeg helt glemt. Der ville jeg måske godt giftes :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med bryllupsdagen :loveyou

Gud Slotskirken. Den har jeg helt glemt. Der ville jeg måske godt giftes :blush

Tak, vi har en god dag :wub

Så smuk en kirke - og fantastisk præst! (Michael!) da vi boede på Frederiksberg tog vi ofte til hans gudstjenester - de var fyldte af gode etiske budskaber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk 2 års bryllupsdag i dag :wub wub

Vores bryllup var også fantastisk :loveshower

Vi blev viet i Frederiksberg Slotskirke og efterfølgende holdt vi fest for 80 personer i Cirkelordenens selskabslokaler også på Frederiksberg :loveshower

Her er lidt billeder.. Elsker at mine søde elever overraskede mig med at møde op :7himmel

M7iSGQH.jpg

 

Som globryllupsgæst kan jeg skrive under på, at det var nogle rigtigt fine rammer og en hyggelig stemning med familie, venner og fremmødte elever...og en virkelig smuk brud, som billederne også viser :loveshower TILLYKKE med dagen :toot 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med :) (og beklager på forhånd for billedspam :P)

Vi blev viet i Kirke Saaby kirke - vi havde selv præst med, så vi valgte den der lå tættest på feststedet og den var helt perfekt! Så hyggelig med levende lys i kronerne som vist nok den eneste i landet og ikke bare een men 3 kirkesangere. Og størrelsen var helt perfekt til vores 75 gæster.

163810_10150123378521967_6803887_n.jpg

 

165708_10150123378926967_830312_n.jpg?oh

 

 

Vi holdt festen på Sonnerupgaard Gods, hvor vi selv stod for alt, bortset fra borde og stole - dvs. kok, servering, opvask, borddækning, blomster, drikkevarer, bar osv. 

Vores gæster overnattede og spiste morgenmad sammen med os. Det var helt perfekt (bortset fra vejret, der var ret trist og slet ikke det lysegrønne majvejr jeg havde drømt om <_<). Jeg ville gerne gøre det igen! :loveshower (men ikke for egen regning :P)

167544_10150123431126967_5229463_n.jpg?o

 

27771_402603212684_7802950_n.jpg

 

black.whtie-525.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg er endnu ikke blevet gift, men det skal ske d. 27. september, i forbindelse med at Adam skal døbes. Jeg er egentlig ikke kirkemenneske, men ligesom i Majs' tilfælde så bliver vi gift i den kirke, hvor min svigermor ligger begravet - Så hun kan være med. Det var min betingelse for at det skulle foregå i kirken - ellers ville jeg bare på rådhuset. Og have Adam navngivet. 

Vi holdte et vinterbryllup :biglove

Vi blev viet i den lille kirke min mands storebror er begravet, så kunne han være "med" - jeg har aldrig mødt ham men han fylder i min mands families liv så der var ingen tvivl om valg af kirke. Det var faltisk "enten DEN kirke eller rådhus" vi tror nemlig ikke på Gud og syntes det er lidt forkert st få en kirkelig velsignelse så, men det andet aspekt fyldte mere.
Jeg blev ført op af min far og en kvindelig præst viede os.
Festen blev holdt i et forsamlingshus pyntet med lyseblå, hvid, sølv, Lærke grene og grankogler. Lysene på bordet var "sne lys".
Vi fik buffet og desserten var en blå bryllups kage med is krystaller og et pingvin brudepar som kransekagefigur.

Vi sov på hotel og dagen efter kørte ud og lagde min brudebuket på min svogers grav.

 

Og vi skal netop giftes og Adam skal døbes, i Tårnby kirke. Hvor jeg selv og min kæreste begge er døbt og konfirmeret. Præsten dernede er helt fantastisk og har så meget humor. Han hiver kirken lidt ned på jorden - det passer sådan en som mig rigtig godt. Han bisatte min svigermor i januar og vi har netop været til bryllup som han stod for, for tre uger siden. Han er en præst efter mit hjerte - hvis en sådan findes, når jeg nu ikke er pro-kirke  :unsure

Vi holdte et rigtig smukt efterårsbryllup i oktober sidste år.

Vi blev viet i Tårnby Kirke af den bedste præst. Han bragte virkelig humor og glæde ind i vores vielse og gjorde lidt "grin" med mig, fordi jeg er en rigtig "liste-type", som havde skrevet en lang seddel med spørgsmål til mødet med ham  :D Og så havde han lige luret sig til at jeg havde sorte støvler under min kjole istedet for fine små stiletter som mange har. Det var fantastisk  ^_^

 

Efter vielsen kørte min mand og jeg ned til Kastrup Søbad og fik taget billeder, mens resten af gæsterne tog til festlokalet, hvor der stod slikbuffet klar til dem.

Så hyggede vi ellers bare med god mad, fantastisk humør hos alle, og vi fik så meget ros for at man bare kunne mærke kærligheden fra os og til gæsterne og mellem min mand og jeg  :blush

Da vi havde spist mad og bryllupskage, og det "officielle" var overstået, havde vi inviteret vores venner til at komme og holde abefest med os, så der blev danset til den lyse morgen.

Så tog vi på Hilton og overnattede, spiste læææækker morgenbuffet og så overraskede min mand mig med massage  :glad

 

Da vi tog hjem derfra, havde vi hele dagen til at tage os god tid til at åbne gaver fra alle vores gæster og læse deres sjove hilsner på gæstebogs-kort  :wub

 

Det var den BEDSTE dag!!

Der er ingen af vores gæster der ved at vi skal giftes, de er kun inviteret til barnedåb. Mest fordi at vi ikke har lyst til at holde en stor fest med os i centrum, men egentlig gerne vil dele dagen med vores familier og venner. Så tænkte vi at det smarte at gøre var at holde barnedåb og i den anledning "også liiige klare det der bryllup"  :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg er endnu ikke blevet gift, men det skal ske d. 27. september, i forbindelse med at Adam skal døbes. Jeg er egentlig ikke kirkemenneske, men ligesom i Majs' tilfælde så bliver vi gift i den kirke, hvor min svigermor ligger begravet - Så hun kan være med. Det var min betingelse for at det skulle foregå i kirken - ellers ville jeg bare på rådhuset. Og have Adam navngivet. 

 

Og vi skal netop giftes og Adam skal døbes, i Tårnby kirke. Hvor jeg selv og min kæreste begge er døbt og konfirmeret. Præsten dernede er helt fantastisk og har så meget humor. Han hiver kirken lidt ned på jorden - det passer sådan en som mig rigtig godt. Han bisatte min svigermor i januar og vi har netop været til bryllup som han stod for, for tre uger siden. Han er en præst efter mit hjerte - hvis en sådan findes, når jeg nu ikke er pro-kirke  :unsure

Der er ingen af vores gæster der ved at vi skal giftes, de er kun inviteret til barnedåb. Mest fordi at vi ikke har lyst til at holde en stor fest med os i centrum, men egentlig gerne vil dele dagen med vores familier og venner. Så tænkte vi at det smarte at gøre var at holde barnedåb og i den anledning "også liiige klare det der bryllup"  :loveyou

Smart - spændende hvad de siger til i også skal giftes ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, vi har en god dag :wub

Så smuk en kirke - og fantastisk præst! (Michael!) da vi boede på Frederiksberg tog vi ofte til hans gudstjenester - de var fyldte af gode etiske budskaber :)

Hørte I til den kirke? Jeg kender ikke helt reglerne for hvordan man får liv til at vælge en anden kirke end den man hører til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med :) (og beklager på forhånd for billedspam :P)

Vi blev viet i Kirke Saaby kirke - vi havde selv præst med, så vi valgte den der lå tættest på feststedet og den var helt perfekt! Så hyggelig med levende lys i kronerne som vist nok den eneste i landet og ikke bare een men 3 kirkesangere. Og størrelsen var helt perfekt til vores 75 gæster.

163810_10150123378521967_6803887_n.jpg

165708_10150123378926967_830312_n.jpg?oh

Vi holdt festen på Sonnerupgaard Gods, hvor vi selv stod for alt, bortset fra borde og stole - dvs. kok, servering, opvask, borddækning, blomster, drikkevarer, bar osv.

Vores gæster overnattede og spiste morgenmad sammen med os. Det var helt perfekt (bortset fra vejret, der var ret trist og slet ikke det lysegrønne majvejr jeg havde drømt om <_<). Jeg ville gerne gøre det igen! :loveshower (men ikke for egen regning :P)

167544_10150123431126967_5229463_n.jpg?o

27771_402603212684_7802950_n.jpg

black.whtie-525.jpg

Jeg kan godt lide billedspam :p

Og det er jo nogle helt fantastisk smukke billeder :loveshower

Så I havde ikke nogen speciel tilknytning til den kirke? Synes at have læst mig til, at man skal have det for at få lov :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørte I til den kirke? Jeg kender ikke helt reglerne for hvordan man får liv til at vælge en anden kirke end den man hører til.

Vi hørte til kirken. Hvis man er soldat på slottet (officerskolen) må man vist også blive viet der! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hørte til kirken. Hvis man er soldat på slottet (officerskolen) må man vist også blive viet der! :)

Vi hører nemlig til Lindevangskirken, mener jeg. Og synes at have læst, at man skal have en særlig tilknytning til kirken, hvis man ikke hører til.

Særlig tilknytning er vel ikke bare at man synes den er utrolig smuk og at man har tilbragt hele sin barndom i Frederiksberg Have :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide billedspam :p

Og det er jo nogle helt fantastisk smukke billeder :loveshower

Så I havde ikke nogen speciel tilknytning til den kirke? Synes at have læst mig til, at man skal have det for at få lov :unsure

Nej, det havde vi ikke og vi fik kun lov til at blive gift der, fordi vi selv havde præst med, så vi jo bare lånte kirken - tilfældigvis havde præsten i den kirke læst med vores, så de kendte hinanden. Normalt kan man med sikkerhed blive viet i det sogn man bor i eller er døbt/konfirmeret i. Derudover kan man søge om andre kirker, og så afgør præsten, om h*n vil arbejde gratis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hører nemlig til Lindevangskirken, mener jeg. Og synes at have læst, at man skal have en særlig tilknytning til kirken, hvis man ikke hører til.

Særlig tilknytning er vel ikke bare at man synes den er utrolig smuk og at man har tilbragt hele sin barndom i Frederiksberg Have :p

Haha, præcis :D man kan altid forhøre sig :) den er i hvert fald smuk, "lille" og prinsesseagtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg er endnu ikke blevet gift, men det skal ske d. 27. september, i forbindelse med at Adam skal døbes. Jeg er egentlig ikke kirkemenneske, men ligesom i Majs' tilfælde så bliver vi gift i den kirke, hvor min svigermor ligger begravet - Så hun kan være med. Det var min betingelse for at det skulle foregå i kirken - ellers ville jeg bare på rådhuset. Og have Adam navngivet. 

 

Og vi skal netop giftes og Adam skal døbes, i Tårnby kirke. Hvor jeg selv og min kæreste begge er døbt og konfirmeret. Præsten dernede er helt fantastisk og har så meget humor. Han hiver kirken lidt ned på jorden - det passer sådan en som mig rigtig godt. Han bisatte min svigermor i januar og vi har netop været til bryllup som han stod for, for tre uger siden. Han er en præst efter mit hjerte - hvis en sådan findes, når jeg nu ikke er pro-kirke  :unsure

Der er ingen af vores gæster der ved at vi skal giftes, de er kun inviteret til barnedåb. Mest fordi at vi ikke har lyst til at holde en stor fest med os i centrum, men egentlig gerne vil dele dagen med vores familier og venner. Så tænkte vi at det smarte at gøre var at holde barnedåb og i den anledning "også liiige klare det der bryllup"  :loveyou

Det var præcis det samme min svigerinde og hendes mand også gjorde. Det var kun hendes forældre der vidste det - og præsten selvfølgelig. Og det lyder da helt sikkert til at det er den samme præst der viede os, som skal være med på jeres dag :)

 

Det var også en fantastisk og virkelig følelsesladet dag, hvor kærligheden virkelig var i centrum. Det var helt nede på jorden.

Det skal nok blive en god dag for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg har vist ikke svaret her. Vi har 5 års bryllupsdag imorgen.

Vi blev gift en ældre hvid landsby kirke udenfor Århus, der blev min mormor nemlig døbt, konfirmeret, viet og begravet. Jeg havde også hendes ynglings halskæde på. Jeg blev gift i en kjole, som var inspireret af prinsesse Maries brudekjole.

Efter vielsen blev vi fotograferet i mine forældres have. Hvorefter vi mødtes med vores gæster på Hotel Pejsegården til velkomstdrink, derefter blev gæsterne fotograferet, og vi gik til bords.

vi havde valgt et hotel, så gæsterne kunne overnatte, og vi kunne spise sammen dagen efter. Det kan klar anbefales.

Billeder kan ses i galleriet forumm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi blev viet på det lokale museum i byen. Sådan meget roligt og nede på jorden, med to fremmede til at fungere som vidner, som de eneste tilstedeværende udover ham der forettede vielsen. Vi kendte datoen 3-4 dage før vi blev gift, så det foregik i vores helt almindelige hverdagslook - havde dog taget make-up på i dagens anledning :D  

Det passede med at vi skulle på forlænget weekend dagen efter (planlagt længe i forvejen og helt uden relation til vielsen), så vi blev enige om at det passende kunne fungere som vores brullypsrejse og det var en super hyggelig tur.

 

Jeg har aldrig drømt om at blive gift og det var ene og alene af juridiske årsager at vi blev det, efter snart 11 år sammen. Men vi har alligevel gået og hygget os lidt over det efterfølgende, sådan i hemmelighed at gå og kalde hinanden mand og kone :) Familie og venner ved nemlig stadig ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER