Solvej99

Hvor og hvordan blev jeres bryllup fejret?

67 indlæg i dette emne

Jeg er nysgerrig :) Hvor og hvordan blev jeres bryllup fejret? Rådhus, kirke, slot, have, Hawaii? ^_^

 

 

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På Samsø i en lille kirke med plads til 60-65 mennesker med udsigt over fjorden :loveshower Festen blev holdt på en Lejrskole med festlokale (med køkken der sørgede for maden ;) ) og de fleste gæster overnattede fredag-søndag, så der var en fantastisk stemning, nærmest som om alle kendte alle. Vi sluttede af med fælles brunch søndag formiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Samsø i en lille kirke med plads til 60-65 mennesker med udsigt over fjorden :loveshower Festen blev holdt på en Lejrskole med festlokale (med køkken der sørgede for maden ;) ) og de fleste gæster overnattede fredag-søndag, så der var en fantastisk stemning, nærmest som om alle kendte alle. Vi sluttede af med fælles brunch søndag formiddag :)

 

Årh det lyder dejligt ^_^

 

Har I en speciel tilknytning til Samsø?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder dejligt ^_^

Har I en speciel tilknytning til Samsø?

Ja min far er født og opvokset der. Mine farforældre havde boet der hele livet og min faster bor derovre i dag. Jeg elsker Samsø og kommer der så ofte det er muligt. Og har faktisk en kvart grund :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev velsignet i den lille lokale kirke med plads til 60-70 mennesker, så den var helt fyldt :biglove

Derefter holdt vi reception hjemme og om aftenen var der middag for ca 50 personer på en kro 10 km herfra.

Mine forældre + vores bedsteforældre blev og sov på kroen, og så spiste vi brunch sammen om morgenen.

Skøn dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet i vores have af Brøndbys borgmester.

 

Det var meningen at vi skulle have holdt festen i haven også i et telt, men det blæste omkuld dagen før og gik i stykker, så det blev i et selskabslokale i Vanløse i stedet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift i Herlev Kirke - en gammel landsbykirke hvor min mand er døbt og konfirmeret. 

Efterfølgende holdt vi middag for ca. 40 af vores nærmeste på Sofienholm med udsigt over Lyngby Sø.

Vi fik velkomstdrink ude foran cafeen som ligger i stuen og spiste på 1. salen. Efter maden var der bar, dj mv. i cafeen i stuen og åbent ud til så man kunne stå udenfor og ryge og snakke.

 

Ejeren er lidt mærkelig men både kokken og personalet har så meget styr på tingene og er så søde. Sig til hvis du skal have fif  :balloons

http://www.sophienholm.dk/

http://www.sophienholmcafe.dk/

 

edit: vi fik forresten taget bryllupsbillederne i haven rundt om Sofienholm

----BILLEDER FJERNET---

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet i kirke dog en nabo kirke, da jeg ikke var vild med den vi tilhører (sådan en 70 agtig en med røde mursten både indvendig og udvendig). Det var dog samme præst der tilhøre den kike også.

 

Efterfølgende holdte vi fest i et nærliggende forsamlingshus med eget køkken og det var super.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet i vores have af Brøndbys borgmester.

 

Det var meningen at vi skulle have holdt festen i haven også i et telt, men det blæste omkuld dagen før og gik i stykker, så det blev i et selskabslokale i Vanløse i stedet. 

Ej. Så fik I pludselig travlt om aftenen? :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev velsignet i den lille lokale kirke med plads til 60-70 mennesker, så den var helt fyldt :biglove

Derefter holdt vi reception hjemme og om aftenen var der middag for ca 50 personer på en kro 10 km herfra.

Mine forældre + vores bedsteforældre blev og sov på kroen, og så spiste vi brunch sammen om morgenen.

Skøn dag :kuller

 

Det lyder bare rigtig hyggeligt med at spise brunch sammen dagen efter :kuller

 

Vi blev viet i vores have af Brøndbys borgmester.

 

Det var meningen at vi skulle have holdt festen i haven også i et telt, men det blæste omkuld dagen før og gik i stykker, så det blev i et selskabslokale i Vanløse i stedet. 

 

Ih, jeg er lidt lun på tanken om et havebryllup ^_^ (Ikke at jeg er blevet friet til endnu :rolleyes) Men vi kom til at tale om hvordan vi egentlig hver især godt kunne tænke os at holde bryllup. Min kæreste vil dog gerne giftes i kirke. Jeg synes bare ikke der er nogen særlig romantiske kirker her i området.

 

Vil meget gerne se billeder fra jeres havevielse? :toot

 

Vi blev gift i Herlev Kirke - en gammel landsbykirke hvor min mand er døbt og konfirmeret. 

Efterfølgende holdt vi middag for ca. 40 af vores nærmeste på Sofienholm med udsigt over Lyngby Sø.

Vi fik velkomstdrink ude foran cafeen som ligger i stuen og spiste på 1. salen. Efter maden var der bar, dj mv. i cafeen i stuen og åbent ud til så man kunne stå udenfor og ryge og snakke.

 

Ejeren er lidt mærkelig men både kokken og personalet har så meget styr på tingene og er så søde. Sig til hvis du skal have fif  :balloons

http://www.sophienholm.dk/

http://www.sophienholmcafe.dk/

 

edit: vi fik forresten taget bryllupsbillederne i haven rundt om Sofienholm

294729_2055466259320_7217315_n.jpg

 

Tak for tilbuddet :) Jeg står dog desværre ikke og skal giftes lige nu. Men tænke kan man jo altid ;)

 

Edit: Og smuk brud :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udsigten når man kom ud fra kirken

BkqbIjA.jpg

Og lille bitte Silke Elia i 28. uge :wub

528javn.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udsigten når man kom ud fra kirken

BkqbIjA.jpg

Og lille bitte Silke Elia i 28. uge :wub

528javn.png

Super billede med maven  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udsigten når man kom ud fra kirken

BkqbIjA.jpg

Og lille bitte Silke Elia i 28. uge :wub

528javn.png

 

Smukke billeder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bare være opmærksom på at hvis i ønsker et havebryllup.... Det er ikke alle præster eller borgmestere der vil komme ud og vie jer.

 

Bor du på Frederiksberg? Synes nu kirken over for frederiksberg have (der hvor skøjtebanen ligger om vinteren) er super sød. Der blev min mands fætter gift med hans mand. Er vild med kirker som er åbne over for "det nye" så som at bøsser og lesbiske kan blive gift 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ved at planlægge kirkebryllup, da jeg blev gravid med Simon, så vi ændrede vores planer en smule, så vi blev gift før han blev født.

 

Vi blev viet på Københavns rådhus, og holdt efterfølgende en lille frokost for den nærmeste familie (forældre og søskende) i vores spejderhytte.

 

Senere på året ( da Simon var blevet født) holdt vi så en stor fest i det lokale vi havde booket og fejrede vores bryllup + Simons navngivning.

 

 

f4674336-16cd-46b9-ad67-dfb9106e6a6f_zps

 

022-1_zps0842fa87.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift i en kirke i området hvor min mand kommer fra og festen blev holdt i forsamlingshus 2 km fra kirken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super billede med maven  :kuller

 

 

Smukke billeder :wub

Tak :kiss Elsker mavebilledet. Det er bare fyldt med kærlighed!

 

Og Fotograf Tina Liv rammer bare plet som altid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ved at planlægge kirkebryllup, da jeg blev gravid med Simon, så vi ændrede vores planer en smule, så vi blev gift før han blev født.

 

Vi blev viet på Københavns rådhus, og holdt efterfølgende en lille frokost for den nærmeste familie (forældre og søskende) i vores spejderhytte.

 

Senere på året ( da Simon var blevet født) holdt vi så en stor fest i det lokale vi havde booket og fejrede vores bryllup + Simons navngivning.

 

 

f4674336-16cd-46b9-ad67-dfb9106e6a6f_zps

 

022-1_zps0842fa87.jpg

Århh man glemmer nogle gange de har været så små :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bare være opmærksom på at hvis i ønsker et havebryllup.... Det er ikke alle præster eller borgmestere der vil komme ud og vie jer.

 

Bor du på Frederiksberg? Synes nu kirken over for frederiksberg have (der hvor skøjtebanen ligger om vinteren) er super sød. Der blev min mands fætter gift med hans mand. Er vild med kirker som er åbne over for "det nye" så som at bøsser og lesbiske kan blive gift 

 

Ja, det gør jeg. Det har du faktisk ret i. Den er rigtig fin den kirke :) Jeg kender dog slet ikke reglerne for, hvis man hører til en anden kirke :unsure

 

Og så forestiller jeg mig nok bare mere noget i retning af en hvid landsby kirke, hvis det endelig skulle være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet i vores lokale kirke og holdt derefter fest for 60 mennesker i forsamlingshus. Hvor forsamlingshuset stod for mad, rengøring og servering og vi så selv havde drikkevarer og kage med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet på Skoldnæsholm gods/slot i deres slotspark, hvor Ringsteds borgmester kom og stod for vielsen. Min far førte mig op, af en rød løber vi havde lagt på græsplænen, min søster brudepige og jeg i det store skrud ;) Vi havde fået en til at spille chello og violin så vi gik op til lidt musik og de spillede også en times tid, imens vi fik bryllupskage.

 

Vi blev viet i parken, lige ned til en sø de har og derefter holdt vi festen på Skjoldnæsholm. Vi var en 50-60 mennesker og havde 3 eller 4 af deres stuer stillet til rådighed.

De fleste valgte at overnatte på godset/slottet, det betalte vi dog ikke, men havde fået nogle gode rabatter. Næste dag, mødtes vi til brunch, med de gæster der valgte at blive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift i hemmelighed på rådhuset, den gang vi blev gift.

Den største grund til vi blev gift var mest fordi jeg var bange for at Rasmus ville lave samme nummer som min egen far gjorde. Nemlig at forlade mig og Ida, også aldrig tage kontakt eller noget til os igen.

Vi var planer om at når vi får bygget vores gildesal i den ene lade herhjemme. At skulle velsignes i kirken også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej. Så fik I pludselig travlt om aftenen? :o

 

Teltet væltede natten mellem torsdag og fredag, hvor vi skulle giftes om lørdagen. Jeg var parat til at aflyse det hele, men familie og venner trådte til og fik fundet et lokale fredag eftermiddag, som heldigvis var super og sørgede for rigtig meget :)

 

Men jo vi havde travlt ;)

 

Ih, jeg er lidt lun på tanken om et havebryllup ^_^ (Ikke at jeg er blevet friet til endnu :rolleyes) Men vi kom til at tale om hvordan vi egentlig hver især godt kunne tænke os at holde bryllup. Min kæreste vil dog gerne giftes i kirke. Jeg synes bare ikke der er nogen særlig romantiske kirker her i området.

 

Vil meget gerne se billeder fra jeres havevielse? :toot

 

Et par billeder :)

 

DSCN0153.jpg

 

P6130234.jpg

 

P1010074.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Teltet væltede natten mellem torsdag og fredag, hvor vi skulle giftes om lørdagen. Jeg var parat til at aflyse det hele, men familie og venner trådte til og fik fundet et lokale fredag eftermiddag, som heldigvis var super og sørgede for rigtig meget :)

 

Men jo vi havde travlt ;)

 

 

Et par billeder :)

 

DSCN0153.jpg

 

P6130234.jpg

 

P1010074.jpg

 

Hvor ser det bare fint ud :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift i den kirke, hvor jeg er døbt. Lille hvid landsbykirke :biglove

 

Efterfølgende holdt vi fest på Hotel Phønix i centrum af Aalborg. Her kunne familie langvejs fra sove, og vi fik brudesuiten hele weekenden :biglove Jeg skulle i skole om mandagen - det var ret vildt at tage direkte fra brudesuiten og til undervisning :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER