Guest baby2011

Hvor går sommerferien hen ??

22 indlæg i dette emne

Jeg er nysgerrig efter hvor jeres sommerferie går hen i år ? :) Jeg er på SU og snart mor til to, så vi har ikke lyst at tage en charterferie, da vi begge synes Mille er lidt for lille til det endnu..

Så vi har snakket meget om hvad vi skal gøre i år, for sidste år var vi på Bornholm og året før på camping i Jylland :loveshower så vi er blevet enige om, at turen går til Lalandia :balloon Vi har bestilt en hytte og 4 overnatninger, og vi glæder os meget..

Desuden skal vi rundt i landet og opleve en masse, feks Tivoli, BobBonland, Knuthenborg Safaripark, Bakken osv osv...

Mille skal også på ferie i en lille uge hos hendes farfar og farmor, så hun kommer meget ud, men vi skal også være hjemme en del..

Jeg er studerende, så har 3 måneders sommerferie :yay :yay og min mand har 4 uger, så vi har også tid til at være hjemme i haven og nyde det forhåbentlige gode vejr..

Så tager vi en charterferie om et par år eller fem

Hvad skal i andre ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lagt billet ind på sommerhuse via min arbejdsplads, så håber vi "vinder" et af dem, for så skal vi en tur til Jylland.

De sidste par år, har vi været i Sverige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i midten af juni til Ho (nær Blåvand) i sommerhus med min mor, stedbror, storebror, hans kæreste og deres to hunde. Min mor har lejet et sommerhus til os alle sammen så det bliver rigtig dejligt.

Ellers kommer jeg til at gå hjemme da jeg er på barsel fra juli.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne svigerforældrenes campingvogn, så nu skal vi bare finde en plads vi skal ligge på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne svigerforældrenes campingvogn, så nu skal vi bare finde en plads vi skal ligge på.

Jeg kan anbefale Emmerbølle på Langeland Mit link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Emmerbølle på Langeland Mit link

Det er for langt væk, men ellers tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er for langt væk, men ellers tak :)

hvad med Hvidbjerg Camping ved blåvands huk?

Ellers et rigtig dejligt sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager en weekend eller 2 på min fætters campingplads i Maj og Juni.

Humlum camping ved Struer

Med termin midt i Juli bliver ikke til det vilde ferie i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her afhænger det af om manden når at få et job inden sommerferien... Så indtil nu er der intet planlagt, så tror ikke at det blir til en udenlandsrejse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har jo planer om, at vi skal ned til min kusine, hendes mand og deres adoptivbarn og holde sommerferie hos dem. De er i Kenya, hvor de skal hente deres barn, og skal være dernede mellem 7-9 mdr. Så har muligheden at bo hos dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad planerne bliver....

Pt. skal vi jo en uge til bornholm i maj måned.. (sølvbryllupsgaven til mine forældre..) hvilket jo bliver sammen med mine forældre. deres hund, min bror og hans kæreste.

Normalt plejer manden og give mig en rejse i fødselsdags gave... MEN nu skal vi jo ud og betale for behandlingen.. sååå det kan godt være vi sparer det væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Goldcity.. et luxsus bjerg/by uden for Alanya... Det er et lidt dyre sted men virkelig lækkert og masser af privathed og underholdning til børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med Hvidbjerg Camping ved blåvands huk?

Ellers et rigtig dejligt sted.

Det har vi også snakket om, men vi har jo stort set Blåvand i baghaven :D så lidt længere væk vil vi gerne ;) Vi har snakket om jyllands østkyst eller vestfyn. Grunden til vi ikke skal for langt væk, er at svigerne skal med, for at hjælpe med at sætte fortelt op, og de skal jo så køre hjem igen samme dag :D Så for at de ikke skal køre for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 uger til Kroatien og Bosnien (Split og Mostar)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle lækre steder i skal hen :loveshower

Jeg glemte helt at skrive, at vi også skal op i mine forældres sommerhus i Skåne nogle gange over sommeren, men det er nu mest i weekenderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal sikkert, som vi har været de sidste to uger, en uge på camping i Skagen med svigerforældrene.

Søren og jeg skal på forlænget weekend til Wien i marts, men derudover er intet planlagt. Det kommer jo an på så meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Mallorca i to uger med mine forældre og min søster om hendes børn.

Bliver så dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har slet ikke planlagt noget... jeg er jo på barsel med lillemanden, og måske har vi slet ikke lyst til at skulle andet end at være hjemme og grille på terrassen :)

Men i tilfælde af dårligt vejr, kan det da være at vi booker os ind på noget feriecenter eller noget :)

Vi skal til gengæld til Tyrkiet sidste uge i september, sammen med mine forældre og min bror+familie... Rejsen var aftalt inden jeg vidste jeg var gravid, men vi har bestemt os for at vi godt "tør" have ham med, så nu må vi se hvordan det går med baby på rejse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke den går nogen steder, vi har ikke været på ferie i den tid vi har haft børn :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke den går nogen steder, vi har ikke været på ferie i den tid vi har haft børn :blush

At holde ferie i Costa del baghave, kan også godt være rigtig hyggeligt :) Stod det til mig kom vi heller ingen steder, men har så valgt nogle overnatninger i Lalandia for Milles skyld.. Jeg kunne sagtens nøjes med at være hjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far og hans kone har hus i Sydfrankrig, så der går ferien hen igen i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Irland/Dublin i marts over til min mands fam. Har ingen planer for sommerferien endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER