diazbebs

test uge 29

151 indlæg i dette emne

Jeg kender det alt for godt... især det med at psyken kan være en værre drillepine :lolhit Jeg kæmper også virkelig med ikke overfortolke hvad jeg tror er symptomer på graviditet men det er bare så svært... Jeg har det meste af dagen i dag haft tynd klar slim fra nedende. ved 17 tiden kunne jeg tørre lidt guldlig udflåd... og havde spænding i bryster... Jeg synes selv blodårene på brysterne er blevet mere synlige og brystvortene blev noget mørkere...  Hmmm sker der mon noget derinde? eller endnu en gang psyken der driller?! :box

Jeg er nået der hvor jeg tør ikke tro på gevinst men bare bliver lykkelig hvis mens snart kommer ;) Jeg er å cd 26 i dag og forventer/håber på mens på lørdag hvis ikke en spire er tils

Hehehe godt jeg ikke er den eneste :lolhit  jeg husker bare ikke mine pms symptomer og psyken laver sjovt med mig. Det er også bare underligt med det der slim. Jeg synes ikke at jeg havde det lige før mens <_< bare der er en lille bitte spire derinde :rolleyes

jeg er på dag 30 i min cyklus i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehehe godt jeg ikke er den eneste :lolhit  jeg husker bare ikke mine pms symptomer og psyken laver sjovt med mig. Det er også bare underligt med det der slim. Jeg synes ikke at jeg havde det lige før mens <_< bare der er en lille bitte spire derinde :rolleyes

jeg er på dag 30 i min cyklus i dag.

Nej søde, du er bestemt ikke alene om det :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille opdate. Har stadig ikke fået mens. Tog en test i morges men havde glemt at lave den på morgenurin og den var selvfølgelig negativ.

Så nu får vi at se :bd til jer og god weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille opdate. Har stadig ikke fået mens. Tog en test i morges men havde glemt at lave den på morgenurin og den var selvfølgelig negativ.

Så nu får vi at se :bd til jer og god weekend

God weekend til dig også :) Hvornår er det du forventer mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej søde, du er bestemt ikke alene om det :kram :kram

Tak for de mentale :kram

Kan godt bruges herover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cd 35 og ingen mens :huh tilgengæld er jeg sat på medicin mod mavesyre pga mine mavesmerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God weekend til dig også :) Hvornår er det du forventer mens?

Womanlog sagde tirsdag og clue siger i morgen.

:( jeg begyndte på clue 2 uger før jeg begyndte på womanlog.

Er spændt på om der dukker noget op i morgen. Jeg synes bare at jeg har gået rimelig længe med symptomer. Ikke spor sjovt.

Hvordan går det med dig?

:kram :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cd 35 og ingen mens :huh tilgengæld er jeg sat på medicin mod mavesyre pga mine mavesmerter :(

Vil du teste? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du teste? :)

Ja imorgen tidlig inden vi kører på ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er stoppet igen :unsure normalt har jeg mens i 5dage fra start til slut. Men har ikke engang haft det i 2 dage :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja imorgen tidlig inden vi kører på ferie :)

Håber på at der er gevinst imorgen :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er stoppet igen :unsure normalt har jeg mens i 5dage fra start til slut. Men har ikke engang haft det i 2 dage :unsure

Måske skulle du teste om et par dage:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle du teste om et par dage:)

Overvejer jeg godt nok meget kraftigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på at der er gevinst imorgen :bd :goodluck

Tak, men tror det ikke. Min cyklus er 3 dage længere end forrige på nuværende tidspunkt, men tror bare det er gevindsten af Pcos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer jeg godt nok meget kraftigt.

Det skal du da bare :kram

Krydser fingre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Hvad betyder det her mon?? aldrig har jeg testet så flot på æl, men jeg har her til aften tænkt at nu tager jeg en for sjov... og her er resultatet... Det er da tæt på positiv ikke? Det skal siges at der er en uge til graviditet testdag. Har vist hørt at man kan test positiv på æl når der er graviditet... nogen der har erfaring med det?

Det første jeg tænkte, da jeg læste dit første indlæg var, at du var lige op over ÆL og det bekræfter den fine test - den har da ret sikkert været positiv lige omkring der. Så mit bud er, at du har haft senere ÆL end du tror, altså omkring d. 13.-14. Så jeg tror ikke du skal lægge for meget i en negativ test på søndag, men håbe den er positiv næste weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første jeg tænkte, da jeg læste dit første indlæg var, at du var lige op over ÆL og det bekræfter den fine test - den har da ret sikkert været positiv lige omkring der. Så mit bud er, at du har haft senere ÆL end du tror, altså omkring d. 13.-14. Så jeg tror ikke du skal lægge for meget i en negativ test på søndag, men håbe den er positiv næste weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Det første jeg tænkte, da jeg læste dit første indlæg var, at du var lige op over ÆL og det bekræfter den fine test - den har da ret sikkert været positiv lige omkring der. Så mit bud er, at du har haft senere ÆL end du tror, altså omkring d. 13.-14. Så jeg tror ikke du skal lægge for meget i en negativ test på søndag, men håbe den er positiv næste weekend

Øv øv hvis ovenstående passer så har vi mistet en chance for at lave baby, da vi slet ikke har hygget i periode fra den 10 hvor tidligere nævnte symptomer begyndt til nu... :( :( :(

Min app sagde jeg havde æl i periode den 1 til 8 juli.... Hvilket jeg var selv sikker på jeg havde. Og der blev hygget 4 dage i den periode.

Så jeg forstår ingenting... :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cd 36 - negativ test, som forventet. Nu afventer jeg bare mens. Tilgengæld fik jeg bestilt tid igår ved ynglings sygeplejersken i mit lægehus og starter op i et vægtaabsforløb i slutningen af august. Hun hjalp mig med at tabe mig 24 kg da vi var i behandling sidst. Denne gang har jeg ikke brug for så meget, men en 8-10 kg ville være godt. Og så har hun lovet at hjælpe mig med henvisning mv. Og så er hun bare god at snakke med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså du har ret Susanne, min ægl efter minipille stop den 23. juni, fandt sted fra den 10 - 18 juli. Alt de symptomer jeg troet var graviditet må have været ægl symptomer. For dem havde jeg slet ikke mellem den 1 - 8 juli. som app'en sagde jeg havde æl. Selvom jeg havde meget udflåd og æggevide i trussen. Mine bryster er nu normale igen og symptomerne er stoppet idag.

I så faldt kan man sige at app'en har tog fejl og nu ved jeg at min krop er ved at finde sig selv efter pillestop og jeg kan selv fange æl perioden, da jeg nu kender symptomerne på det. :)

Tja jeg havde håbet på hurtig gevinst men jeg må være realistisk og sige det ville også være vildt hvis det var der kort efter pillestop og uden rigtig mens.

Nu håber jeg bare at mens så kommer således at vi kan komme rigtig i gang til næste cyklus. Så jeg er nok dømt ud af teste ugen her... Pøj pøj til jer alle andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg stoppede på p-piller i juni og fik første mens 17.juni.. jeg skulle ha haft mens idenne uge men den er stadig ikke kommet. Med vores datter tog det 4 måneder at blive gravid. Så kan det virkelig ske her i første hug?

I nat var jeg så skidt. Dårlig mave og den vildeste koldsved. Har hele dagen i dag haft svag kvalme, ingen energi og ingen lyst til mad. Hele ugen har lysten til fastfood været ekstrem og de sidste 2 uger har jeg været røget tilbage på alm cola fordi jeg ikke længere synes pepsi max smager godt.

Kan det være en lille spire?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg var ikke hjemme og medbragte ikke gt med. Så i håb om at måske vil virke tog en test. Den var så negativ. Der stod også at den udløb nu i juli måned, så ved ikke om det har noget at sige. Mens er ikke kommet i dag.
:help

Såååå

I dont know. Jeg er i limboland. :wacko

Jeg har 1000 spørgsmål jeg vil stille min læge og frygter bare standart svar. DET ER MEGET NORMALT. Jeg hader det :box :gal

PT symptomer: ondt i lænden, madlede, meget irritabel. og muren i underlivet. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg stoppede på p-piller i juni og fik første mens 17.juni.. jeg skulle ha haft mens idenne uge men den er stadig ikke kommet. Med vores datter tog det 4 måneder at blive gravid. Så kan det virkelig ske her i første hug?

I nat var jeg så skidt. Dårlig mave og den vildeste koldsved. Har hele dagen i dag haft svag kvalme, ingen energi og ingen lyst til mad. Hele ugen har lysten til fastfood været ekstrem og de sidste 2 uger har jeg været røget tilbage på alm cola fordi jeg ikke længere synes pepsi max smager godt.

Kan det være en lille spire?

Krydser fingre for dig. Meeeen det kan også bare være sygdom. Hvis jeg skulle tælle mine symptomer inden for det sidste år havde jeg været gravid 14 gange. Tag da en test, håber du er heldig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ingen, der har testet positivt i denne uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:help :help :help  det kan være det er et dumt spørgsmål, men

hvor lang tid dypper I de der graviditets og æl teste??

til den er kommet op til test stregen?

eller bare 15 sek??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER