diazbebs

test uge 29

151 indlæg i dette emne

Tæller med til imorgen tidlig :p

Uhuuu hvor er det altså spændende... Her er der heller ikke tegn på mens og jeg mærker ellers intet andet... Jeg kæmper med at lad være og ikke teste mere efter gårsdags negativ test.

Jeg har en følelse af der ikke er noget gevinst... Det er første cyklus efter pille stop og har jo heller ikke haft rigtig mens endnu... Så det ville ikke overraske mig hvis ikke der er noget!!

Har dog hørte det kan ske, og at man slet ikke når at få mens.

Bare mens så kommer så jeg ved i det mindste at kroppen fungerer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej lige nu går den godt nok langsomt. :p

Glæder mig til resultat i morgen.

Min mens skulle komme i morgen i følge appen :/ håber på det bliver væk. Tester først fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til resultat i morgen.

Min mens skulle komme i morgen i følge appen :/ håber på det bliver væk. Tester først fredag.

Krydser fingre for mens bliver væk i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhuuu hvor er det altså spændende... Her er der heller ikke tegn på mens og jeg mærker ellers intet andet... Jeg kæmper med at lad være og ikke teste mere efter gårsdags negativ test.

Jeg har en følelse af der ikke er noget gevinst... Det er første cyklus efter pille stop og har jo heller ikke haft rigtig mens endnu... Så det ville ikke overraske mig hvis ikke der er noget!!

Har dog hørte det kan ske, og at man slet ikke når at få mens.

Bare mens så kommer så jeg ved i det mindste at kroppen fungerer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til resultat i morgen.

Min mens skulle komme i morgen i følge appen :/ håber på det bliver væk. Tester først fredag.

Krydser finger for at den bliver væk :goodluck

Glæder mig også selv meget til resultatet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for mens bliver væk i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg fik først mens 3 måned efter ppille stop så det kan godt tage sin tid. Omvendt kan det godt lade sig gøre at blive gravid umiddelbart efter ppille stop. Vi håber på gevinst. :)

3 mdr?  :(  øv håber ikke der går så lang tid da... Så bliver det svært at nå og få en forårsbaby  :unsure  Det gik stærkt med min datter. Mens kom hurtigt som forventet. Det skete ved første forsøge men der tog jeg p-piller og ikke mini-piller som nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 mdr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ikke for at forskrække dig. Tver imod ;) det kan tage sin tid at få normal mens. Til gengæld har jeg været til fertilitets klinikken og fået at vide at det ser rigtig fint ud. :)

He he ok... :) Tror min tålmodighed bliver sat på prøve den kommende tid :D :lolhit

Masser af babystøv din vej :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he ok... :) Tror min tålmodighed bliver sat på prøve den kommende tid :D :lolhit

Masser af babystøv din vej :bd :bd :bd

Tak :)

Det var også nogle hårde måneder for mig. Der var ikke tegn på noget som helst men lige pludselig fik jeg symptomer jeg ikke havde mærket før og troede at jeg var gravid :p

:bd til dig. Jeg håber det går hurtigere for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv øv. Held og lykke til næste omgang.

 

 

Øv øv håber på snarligt gevinst hos jer :bd :bd

 

Mange tak.  :)

 

Dejligt at man har babyklar til at fordrive ventetiden.  :lovebk

 

Spændende - håber på 2 streger til jer alle inden ugen er omme  :stork  :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skiftede vi dag og ramte nu cd 33. Tror ikke på noget som helst. Ingen tegn på hverken det ene eller det andet. Men jeg har stadig ondt i maven og pt er det virkelig grum :( Undskyld jeg ikke kommentere på jeres opslag, men forbindelsen er virkelig dårlig i det sommerhus vi er i pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skiftede vi dag og ramte nu cd 33. Tror ikke på noget som helst. Ingen tegn på hverken det ene eller det andet. Men jeg har stadig ondt i maven og pt er det virkelig grum :( Undskyld jeg ikke kommentere på jeres opslag, men forbindelsen er virkelig dårlig i det sommerhus vi er i pt...

:kram

Håber det er alt andet end mens og lign. Der gør du har ondt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber det er alt andet end mens og lign. Der gør du har ondt :kram2

Det tror jeg nu ikke. Hvis jeg ligger musestille kan jeg orke det og falde i søvn. Såsnart jeg bevæger mig gør det mega ondt øverst i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skiftede vi dag og ramte nu cd 33. Tror ikke på noget som helst. Ingen tegn på hverken det ene eller det andet. Men jeg har stadig ondt i maven og pt er det virkelig grum :( Undskyld jeg ikke kommentere på jeres opslag, men forbindelsen er virkelig dårlig i det sommerhus vi er i pt...

Vi håber stadig. Du ved godt at nogle gange kan man ikke mærke symptomer. :bd

Knus til dig i sommerhuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens idag :( inde midt hos Dyrelægen. Masser af :bd til jer andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens idag :( inde midt hos Dyrelægen. Masser af :bd til jer andre.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens idag :( inde midt hos Dyrelægen. Masser af :bd til jer andre.

Øv øv... Masser af babystøv til næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens idag :( inde midt hos Dyrelægen. Masser af :bd til jer andre.

Øv øv :bd :bd til næste omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er mens væk. Men prognosen fra clue er at jeg får mens om 2 dage. Womanlog siger i dag. Åh synes symptomer kommer og går. Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er bare forvirret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skiftede vi dag og ramte nu cd 33. Tror ikke på noget som helst. Ingen tegn på hverken det ene eller det andet. Men jeg har stadig ondt i maven og pt er det virkelig grum :( Undskyld jeg ikke kommentere på jeres opslag, men forbindelsen er virkelig dårlig i det sommerhus vi er i pt...

 

:kram2 Håber grunden til smerterne er en lille spire inde i maven.  :bd

 

Jeg har fået mens idag :( inde midt hos Dyrelægen. Masser af :bd til jer andre.

 

:kram Øv - vi tager den i næste cyklus!  :sm

 

Indtil videre er mens væk. Men prognosen fra clue er at jeg får mens om 2 dage. Womanlog siger i dag. Åh synes symptomer kommer og går. Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er bare forvirret.

 

Krydser alt hvad jeg kan for at mens bliver væk!  :bd Kan godt forstå at de svingende symptomer forvirre.  :kram2 Troede selv den ene dag, at nu var den der og næste dag var jeg sikker på, at der ikke var gevinst alligevel. Tror ikke man skal tolke for meget - selvom jeg ved det er svært (gør det selv).  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Håber grunden til smerterne er en lille spire inde i maven.  :bd

 

 

:kram Øv - vi tager den i næste cyklus!  :sm

 

 

Krydser alt hvad jeg kan for at mens bliver væk!  :bd Kan godt forstå at de svingende symptomer forvirre.  :kram2 Troede selv den ene dag, at nu var den der og næste dag var jeg sikker på, at der ikke var gevinst alligevel. Tror ikke man skal tolke for meget - selvom jeg ved det er svært (gør det selv).  :whistling

Århhh tak. og :goodluck  til næste cyklus. :glad :bd

Jeg lovede mig selv sidste måned at jeg ikke skulle overfortolke og tager det helt cool. Det røg vist i gulvet fra første symptom :whistling :badgirl

men hvorfor skulle man også få symptomer så hurtigt. :blink

Jeg tror ikke jeg kan lade være :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh tak. og :goodluck  til næste cyklus. :glad :bd

Jeg lovede mig selv sidste måned at jeg ikke skulle overfortolke og tager det helt cool. Det røg vist i gulvet fra første symptom :whistling :badgirl

men hvorfor skulle man også få symptomer så hurtigt. :blink

Jeg tror ikke jeg kan lade være :lol

 

Hehe lovede mig selv det samme. Og selvom vi kun har prøvet i 1 cyklus, så tror jeg, at jeg havde samtlige graviditets symptomer inden mens kom.  :lol  Hmm psyken er forunderlig! :blink  Men forhåbentlig findes der en fysisk grund til dine symptomer - en lille spire i maven  :bd 

Er helt spændt på dine vegne!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe lovede mig selv det samme. Og selvom vi kun har prøvet i 1 cyklus, så tror jeg, at jeg havde samtlige graviditets symptomer inden mens kom.  :lol  Hmm psyken er forunderlig! :blink  Men forhåbentlig findes der en fysisk grund til dine symptomer - en lille spire i maven  :bd

Er helt spændt på dine vegne!  :yay

Jeg kender det alt for godt... især det med at psyken kan være en værre drillepine :lolhit Jeg kæmper også virkelig med ikke overfortolke hvad jeg tror er symptomer på graviditet men det er bare så svært... Jeg har det meste af dagen i dag haft tynd klar slim fra nedende. ved 17 tiden kunne jeg tørre lidt guldlig udflåd... og havde spænding i bryster... Jeg synes selv blodårene på brysterne er blevet mere synlige og brystvortene blev noget mørkere...  Hmmm sker der mon noget derinde? eller endnu en gang psyken der driller?! :box

Jeg er nået der hvor jeg tør ikke tro på gevinst men bare bliver lykkelig hvis mens snart kommer ;) Jeg er å cd 26 i dag og forventer/håber på mens på lørdag hvis ikke en spire er tilsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER