diazbebs

test uge 29

151 indlæg i dette emne

Øv øv. Krydser fingre for næste gang.

Men det er meget normalt at cyklus variere i længde. Hold øje med din ægløsning næste gang :)

Næste gang bliver først til september. Det er der vi har aftalt at gå i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var en kort en af slagsen :o Håber det går nemt når I skal igang til september :goodluck

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på cd 30 idag. Har mavekneb og kvalme, så nu vil jeg gerne bede mens om at komme tak!!

Hmmmm eller noget andet.. Krydser fingrer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste gang bliver først til september. Det er der vi har aftalt at gå i gang :)

Held og lykke til september.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til september.. ;)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm eller noget andet.. Krydser fingrer

Tror det ikke. Tror ikke vi er så heldige. Men det hjælper på humøret at vi har aftalt at jeg må ringe til lægen og få en ny henvisning igen her efter sommerferien :glad Fik at vide tilbage i marts af gyn af vi var hjertelig velkommen igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd  til jer der stadig er med i puljen :) nogen der mærker noget!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tegn på mens endnu. Og skulle/skal have mens idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Hvad betyder det her mon?? aldrig har jeg testet så flot på æl, men jeg har her til aften tænkt at nu tager jeg en for sjov... og her er resultatet... Det er da tæt på positiv ikke? Det skal siges at der er en uge til graviditet testdag. Har vist hørt at man kan test positiv på æl når der er graviditet... nogen der har erfaring med det?

post-9219-0-92911000-1405281338_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun utilpashed i kroppen, hvilket jeg plejer at have op til mens. Men synes godt nok det har været grum de sidste 2 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun utilpashed i kroppen, hvilket jeg plejer at have op til mens. Men synes godt nok det har været grum de sidste 2 dage...

Nå ja og bumser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste gang bliver først til september. Det er der vi har aftalt at gå i gang :)

Øv Øv mens kom... men her får du masser af baby dust til september :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tegn på mens endnu. Og skulle/skal have mens idag.

IHiii hvor spændende! tester du så i morgen? :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun utilpashed i kroppen, hvilket jeg plejer at have op til mens. Men synes godt nok det har været grum de sidste 2 dage...

Jeg tilslutter mig her... Har det lidt ligesom dig dog uden bumser. Har hele eftermiddagen og her til aften har følelsen af feber og hovedpine der kommer og går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tegn på mens endnu. Og skulle/skal have mens idag.

wee så skulle du næsten teste i morgen :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Hvad betyder det her mon?? aldrig har jeg testet så flot på æl, men jeg har her til aften tænkt at nu tager jeg en for sjov... og her er resultatet... Det er da tæt på positiv ikke? Det skal sige at der er en uge til graviditet testdag. Har vist hørt at man kan test positiv på æl når der er graviditet... nogen der har erfaring med det?

Ja, det har jeg også hørt :) Har du ikke nogen graviditetstests liggende? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Øv mens kom... men her får du masser af baby dust til september :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig her... Har det lidt ligesom dig dog uden bumser. Har hele eftermiddagen og her til aften har følelsen af feber og hovedpine der kommer og går.

Jeg har også haft hovedpine der kommer og går. Og noget madlede om morgen :huh  vågnede kl 4 i morges med underlig fornemmelse i mavsen :blink nå ja har opdaget nogle bumser :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Hvad betyder det her mon?? aldrig har jeg testet så flot på æl, men jeg har her til aften tænkt at nu tager jeg en for sjov... og her er resultatet... Det er da tæt på positiv ikke? Det skal sige at der er en uge til graviditet testdag. Har vist hørt at man kan test positiv på æl når der er graviditet... nogen der har erfaring med det?

skulle du ikke teste for graviditet så??? det kunne være spændende at se :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wee så skulle du næsten teste i morgen :) :bd

Har lovet manden at vente til onsdag hvor han er hjemme igen. Men for pokker der er længe til onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg også hørt :) Har du ikke nogen graviditetstests liggende? :goodluck

 

skulle du ikke teste for graviditet så??? det kunne være spændende at se :loveshower

Jo... jeg må hellere vente og teste på morgen urin i morgen :) Jeg tvivler dog på den bliver positiv, når jeg, efter mine beregninger vil kun være 3+2 i morgen hvis jeg skulle være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lovet manden at vente til onsdag hvor han er hjemme igen. Men for pokker der er længe til onsdag.

Pyhaaa der er langt tid til. :wacko :rolleyes  så må vi væbne os med tålmodighed :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo... jeg må hellere vente og teste på morgen urin i morgen :) Jeg tvivler dog på den bliver positiv, når jeg, efter mine beregninger vil kun være 3+2 i morgen hvis jeg skulle være gravid.

:bd :bd  vi krydser fingre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhaaa der er langt tid til. :wacko :rolleyes så må vi væbne os med tålmodighed :P

Ja alt for lang tid :unsure men gør det gerne for hans skyld. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja alt for lang tid :unsure men gør det gerne for hans skyld. :P

:loveshower hvor er det sødt :loveshower :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER