diazbebs

test uge 29

151 indlæg i dette emne

Er der slet ingen, der har testet positivt i denne uge?

altså der er nogen vi ikke har hørt fra...

 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har flere gange fornemmelsen af at mens er på vej. Har været på toilet flere gange fordi jeg troede det kom, men nej, det er vist bare øget udflåd :huh Nå men nu mens ikke et dukket op og ikke synes det skal, ja så må det dælme gerne vente til vi kommer hjem igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har flere gange fornemmelsen af at mens er på vej. Har været på toilet flere gange fordi jeg troede det kom, men nej, det er vist bare øget udflåd :huh Nå men nu mens ikke et dukket op og ikke synes det skal, ja så må det dælme gerne vente til vi kommer hjem igen.

åhhh jeg krydser fingre for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er i hvert fald ikke gravid. Er blevet testet her kl 5 i nat på ouh i lægevagten pga stærke mavesmerter. Til gengæld har jeg scoret mig en blærebetændelse og er nu i behandling mod det. :goodluck til alle I andre :bd Her afventes mens blot...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er i hvert fald ikke gravid. Er blevet testet her kl 5 i nat på ouh i lægevagten pga stærke mavesmerter. Til gengæld har jeg scoret mig en blærebetændelse og er nu i behandling mod det. :goodluck til alle I andre :bd Her afventes mens blot...

Ej øv.. God bedring og :goodluck  frem over :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:help :help :help det kan være det er et dumt spørgsmål, men

hvor lang tid dypper I de der graviditets og æl teste??

til den er kommet op til test stregen?

eller bare 15 sek??

Altså jeg ved ikke hvad der er rigtigt men jeg tæller til 30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er i hvert fald ikke gravid. Er blevet testet her kl 5 i nat på ouh i lægevagten pga stærke mavesmerter. Til gengæld har jeg scoret mig en blærebetændelse og er nu i behandling mod det. :goodluck til alle I andre :bd Her afventes mens blot...

Øv!!! Det gør bare ondt !! God bedring!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen her til morgen. Meget negativ. Ledte selvfølgelig efter en skyggestreg. Så nu må mens gerne komme hvis der alligevel ikke er gevinst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Det er første gang jeg har blærebetændelse og havde nu aldrig troet at det ville give så mange mave og lænde smerter. Lægen var heldigvis så sød at give mig piller til idag og imorgen tidlig. Så skal vi bare have fundet en apotek imorgen formiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen her til morgen. Meget negativ. Ledte selvfølgelig efter en skyggestreg. Så nu må mens gerne komme hvis der alligevel ikke er gevinst.

Hvornår skulle du have haft mens??? :)

Man kan da altid håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:help :help :help det kan være det er et dumt spørgsmål, men

hvor lang tid dypper I de der graviditets og æl teste??

til den er kommet op til test stregen?

eller bare 15 sek??

Indtil farven er trukket op til kontrol stregen. Er ikke helt klar over, hvor lang tid det tager.... :) Så en lille video på billige-teste.dk, hvor de gjorde sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ingen, der har testet positivt i denne uge?

Jeg har :) testede positivt i tirsdags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil farven er trukket op til kontrol stregen. Er ikke helt klar over, hvor lang tid det tager.... :) Så en lille video på billige-teste.dk, hvor de gjorde sådan :)

Åhh tak.. har været i meget tvivl. går ind og tjekker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har :) testede positivt i tirsdags.

kæmpe stort tillykke :loveshower det er den første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er i hvert fald ikke gravid. Er blevet testet her kl 5 i nat på ouh i lægevagten pga stærke mavesmerter. Til gengæld har jeg scoret mig en blærebetændelse og er nu i behandling mod det. :goodluck til alle I andre :bd Her afventes mens blot...

Øv øv... rigtig god bedring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen her til morgen. Meget negativ. Ledte selvfølgelig efter en skyggestreg. Så nu må mens gerne komme hvis der alligevel ikke er gevinst.

Øv... bedre held for os næste cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har :) testede positivt i tirsdags.

Stort tillykke... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udløbet graviditetstest duer ikke da det stoff som opfanger hCG udløber. :prik  det burde jeg måske vide :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh tak.. har været i meget tvivl. går ind og tjekker :kram

Uhuuu det er jo spændende... :)  Her er der ingenting... Håber bare der sker noget i august...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udløbet graviditetstest duer ikke da det stoff som opfanger hCG udløber. :prik  det burde jeg måske vide :lolhit

Øv! skynde dig og købe nye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kæmpe stort tillykke :loveshower det er den første :)

Tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! skynde dig og købe nye

Jeg købte nye teste. Jeg testede negativ i morgen og mens er ikke kommet endnu :boo :boo jeg havde en stor tudetur over det i morges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte nye teste. Jeg testede negativ i morgen og mens er ikke kommet endnu :boo :boo jeg havde en stor tudetur over det i morges

Øv øv, det er jeg ked af at høre... Det er aldrig sjovt med negativ test :-(

Så er det bare at vente på mens... Ellers teste igen i løbet af ugen? Om ikke andet så håber jeg på vi får held med os ved næste cyklus..

Knus og kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte nye teste. Jeg testede negativ i morgen og mens er ikke kommet endnu :boo :boo jeg havde en stor tudetur over det i morges

 

Øv det er jeg ked af at høre. :(  Men er enig med Babyønske - vi tager den i næste cyklus!  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, det er jeg ked af at høre... Det er aldrig sjovt med negativ test :-(

Så er det bare at vente på mens... Ellers teste igen i løbet af ugen? Om ikke andet så håber jeg på vi får held med os ved næste cyklus..

Knus og kram herfra.

tak for krammer. det er tiltrængt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER