Mette

Puslebord på værelset?

18 indlæg i dette emne

Har I stadig puslebord på værelset? Vigga er lige fyldt 1 år og vi har stadig puslebord på værelset. Tænkte det var helt normalt men vidste da godt at nogle fra min MG ikke længere har det... Min mor spørger mig så her i dag om det ikke snart skal væk så der blir mere plads til leg eller evt et lille bord på hendes værelse... Tjah det ku da være fint, men øøøøh vi pusler hende jo stadig meget og det indgår jo i putteritualet osv... Ved mange bare bruger puslepuden på gulvet eller et bord, men synes da bare det er så dejlig nemt med puslepladsen inde på værelset - men er det unormalt i den her alder? :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil har aldrig haft det på værelset :p

Elsker at den er på badeværelset med adgang til rindende vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I stadig puslebord på værelset? Vigga er lige fyldt 1 år og vi har stadig puslebord på værelset. Tænkte det var helt normalt men vidste da godt at nogle fra min MG ikke længere har det... Min mor spørger mig så her i dag om det ikke snart skal væk så der blir mere plads til leg eller evt et lille bord på hendes værelse... Tjah det ku da være fint, men øøøøh vi pusler hende jo stadig meget og det indgår jo i putteritualet osv... Ved mange bare bruger puslepuden på gulvet eller et bord, men synes da bare det er så dejlig nemt med puslepladsen inde på værelset - men er det unormalt i den her alder? :D :D

Ej det et det bestemt ikke! Når hun begynder at stikke vildt meget ud over fordi hun er for lang så er gulvet mere praktisk, eller når man tænker selvhjulpenhed, de kan selv gå derhen og ligge sig, senere selv tage bukser af, senere bukser på osv.

Mie bliver puslet på gulvet på kontoret simpelthen fordi hun er angst på puslebordet, men jøsses jeg savner at kunne stå ved puslepladen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også stadig puslebord på Lises værelse. Har ikke lige nogen planer om at ændre det, så længe hun stadig går med ble. Hun kan nu godt selv kravle op på det, da vi har stillet en stol lige ved siden af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er snart 3 og der står puslebordet stadig på værelset og vi bruger det stadig til hende. Det skal så siges at hun blev rykket på et andet værelse i marts så det står ikke længere der hvor hun sover og leger, men gjorde indtil da. Jeg synes helt klart det har været mest praktisk stadig at have det selvom hun er for lang til det. Det er meget nemmere end at sidde på gulvet eller andre lave ting - især for Jonas der er rimelig høj og for mig nu jeg er rimelig gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har da ogsaa stadig puslebord paa vaerelset... Hvor skulle vi ellers have det? Det med at skulle hive pusleplads frem og tilbage, det orker jeg altsaa ikke. Naar det saa er sagt, saa pusler vi til aften i sofaen(paa puslelagen) og han faar ogsaa skiftet ble der, foer vi gaar hjemmefra om morgenen. Aj, det bliver der og saa er vi vist nok paa vej henimod pottelaering, saa maaske skal der snart kun pusles natble. Det er nu hyggeligt at have den morgenstund der. Og hvem ved, om der saa kommer en lille ny, der skal bruge pladsen og hvor den skal vaere med de natbleskift - oh, nej, det orker jeg ikke at taenke paa nu... ha ha! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil har aldrig haft det på værelset :p

Elsker at den er på badeværelset med adgang til rindende vand.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AB har også pusleplads på værelset. Jeg synes det virker som det mest naturlige i hele verden og slet ik overvejet at flytte den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo havde det stående indtil han var 2,5 år. Der flyttede vi og valgte ikke at sætte det op på det nye værelse. Men savnede det faktisk lidt i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også det stående stadig og har ikke planer om, at flytte det før end begge unger er blefri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo havde det stående indtil han var 2,5 år. Der flyttede vi og valgte ikke at sætte det op på det nye værelse. Men savnede det faktisk lidt i starten.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også pusleplads på værelset, selv om mange skiftninger foregår stående på badeværelset efterhånden. Men jeg gidder ikke skifte en lorteble på gulvet/sofaen/sengen etc, hvor det er nemt for hende lige at vende sig og stikke af. For det ville hun gøre, hvis hun kunne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også pusleplads på Maja's værelse. Vi påtænker så at rykke det ind i vores soveværelse, når vi rykker Maja ind og sove på eget værelse her i nærmeste fremtid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også pusleplads på værelset, men det bliver brugt mindre og mindre. Dog til lortebleer, der har jeg det som pumpkins, de bliver skiftet på puslebordet. Men alm. bleskiftning kan efterhånden godt ske andre steder og stående. Jeg regner dog med, at puslebordet bliver der til hun er renlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I stadig puslebord på værelset? Vigga er lige fyldt 1 år og vi har stadig puslebord på værelset. Tænkte det var helt normalt men vidste da godt at nogle fra min MG ikke længere har det... Min mor spørger mig så her i dag om det ikke snart skal væk så der blir mere plads til leg eller evt et lille bord på hendes værelse... Tjah det ku da være fint, men øøøøh vi pusler hende jo stadig meget og det indgår jo i putteritualet osv... Ved mange bare bruger puslepuden på gulvet eller et bord, men synes da bare det er så dejlig nemt med puslepladsen inde på værelset - men er det unormalt i den her alder? :D :D

Nu har vi puslebord på badeværelset. Vores er to år. Og jeg ville godt nok være ked af at undvære det. Også selv om det stod på værelset. Jeg ville synes det var meget besværligt det hele skulle foregå på gulvet. Og jeg har en datter der fiser rundt hvis vi feks har badet hendes og vi pusler på gulvet. Så den ville ikke du her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de fleste, det er først her da Erica blev blefri vi overvejede at flytte det. Det mangler vi så stadig at få gjort :whistling

Jeg ville godt nok savne det til lortebleer selvom det var det eneste det blev brugt til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det også stadig på værelset. Det giver ligesom mest mening synes jeg..

 

Sjovt - i starten måtte det gerne være et "lækkert, funktionelt og pænt" puslebord

 

Det er altså lige meget i dag - bare det er praktisk. Og for os giver det mest mening at kunne løfte Alice op på puslebordet på hendes værelse, i stedet for at rode rundt på gulvet  :kuller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde puslebord på badeværelset i det gamle hus, nu er det på Liffs værelse, fordi det ikke kan være anderledes, desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER