Louisea

Har i fundet navnet?

8 indlæg i dette emne

Overskriften siger sig selv, har i fundet navnet til jeres kommende dreng/ pige?

 

Jeg venter en dreng og vi går imellem Gabriel, Alexander og Mason.. Synes det er svææært.

 

Måske kommer det når han er født :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi har fundet navn til vores pige hun skal hedde Laura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke - men nu har far heller ikke været hjemme til at diskutere det de sidste par måneder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget sødt navn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har indskrænket os til 3 navne (carla,alberte, selma).. Vi har aftalt at vente til efter fødslen med at beslutte os endeligt, men jeg tror det ender med carla.. Eller alberte ;D det er svæææært!! Vi holder navnene hemmeligt indtil fødslen, nu hvor vi ikke er 100% sikre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er såååå svært :)

Vi har to navne - og tror først vi ved det når hun er født..

Med storebror vidste vi det bare..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel Det ER bare svært!

 

Ved min første havde jeg bestemt navnet på forhånd, nu er jeg meget i tvivl. Men tror også det er fordi der ikke er et navn jeg sådan rigtigt føler at det er det. Eller at jeg virkelig gider sige det navn de næste mange mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er såååå svært med navnet, altså! :) Vi har faktisk lidt krise over det, for vi kan slet ikke blive eníge om noget... Vi venter helt sikkert også til efter fødslen med at bestemme os for noget. Håber det bliver nemmere til den tid :D

Jeg kan lide navnet Vigga og min mand er vild med navnet Annika, som jeg ikk lige er så meget til...

Navne som vi MÅSKE begge kan lide lidt, og så alligevel måske ikke helt, he he, er:

Alberte

Caroline

Clara

Emma

Suk, det er så svææært! Forslag til pigenavne modtages med kyshånd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER