Louisea

Føler i det samme?

8 indlæg i dette emne

Hej tøser.

 

Er i også begyndt at føle jer store og begrænsede?

 

Neglelak på tæer er da blevet svært, og at nå ned til sko osv kan mærkes :-)

 

Mærker i at i er ved at være godt henne? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha ja der er langt ned til fødderne ;)

Jeg synes også det er hårdt efterhånden. Min søn på 9.5 mdr er ved at starte op i vuggestue, det bliver rigtig dejligt. Så jeg kan hvile lidt og han kan komme op og lege vildt med nogle andre. Kan ikke svinge rundt og fjolle på samme måde mere. Han vejer ca 12 kg, så det er heller ikke så hensigts mæssigt.

Egentlig er jeg mest træt af at han endelig er begyndt at sove ordenlig om natten. For sutten et par gange men ellers sover han hele natten.. Nu er jeg så begyndt at skulle op og tisse flere gange om natten, så det med at sove 6-8 timer i streg, bliver nok først om et par år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes også det kan begynde at mærkes at jeg 'slæber' rundt på noget, om ikke plejer at være der :) jeg synes mest det er om natten hvor jeg vågner mange gange ved, at det ikke er behageligt når jeg i søvne får mig vendt om på maven.. det er min ynglings stilling, men det kan altså bare ikke lade sig gøre mere  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja lidt, jeg kan ikke så meget af gangen, nogle dage må jeg sidde ned og lave aftensmad ikke nemt? er til tider meget træt af og lave ingenting, men ellers ikke så meget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt jeg ikke er den eneste!

 

Det svinger meget imellem min energi og lyst til at lave noget.

 

Har haft nætter hvor det har gjort ondt i bækkenet at dreje mig, det er heldigvis gået lidt igen og er begyndt at bukke dynen imellem benene som en støtte. Det hjælper godt.

 

Da jeg fik mine første to var der også kun halvandet år imellem, så husker tydeligt hvor hårdt det er :-)

 

Nu er mine to første så 9 og 11 år, så der er gået noget tid, jeg var kun lige fyldt 19 da jeg fik den første, så egentlig er jeg ikke så gammel som jeg føler mig :D

 

Jeg er ikke begyndt at stå op for at tisse, men kan pludselig mærke det i løbet af dagen hvis maven tynger ned eller en plukve sniger sig ind imens jeg står op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærker også klart ændringerne, men med to gange overhængende bækkenløsning, så har jeg haft gang i mange forholdsregler i et stykke uger. Jeg har arbejdet med folk med brud i bækken og ryg, og de belastninger det giver på kroppen, og en stor del af de bevægelsesregler vi lærte dem, er rigtig rigtig gode at have i baghovedet, når jeg især skal bevæge mig i min seng. Jeg sover med en ekstra pude mellem benene, ellers har jeg ondt. Jeg har et vendestykke, som jeg går og overvejer om det er ved at være tid at have i senge, for så kan jeg vende mig uden at vågne og uden at det går ondt.

 

MEn ellers så nyder jeg maven der vokser og jeg har nu to spændte storesøskende, der begge har mærket babyen sparke, de går så højt op i det og det er dejligt. HAr også fået sat dato på hvornår jeg går på barsel, og ender jeg med at skal holde sommerferie inden, så har jeg faktisk kun en måneds tid tilbage på arbejde, ret underligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven er da begyndt at fylde lidt mere, men det er ikke særlig slemt endnu, og jeg oplever ikke, at den er i vejen eller begrænser mig - endnu!:D Jeg er begyndt at have smerter nederst på lænden, hvilket er rigtig irriterende. Ellers så er det faktisk også mest om natten her, at jeg oplever, at jeg "slæber rundt på noget", som hønemor siger:) Maven føles tung om natten, og det gør ondt i lænden, når jeg vender mig.

Døjer stadig lidt med opkast og halsbrand, men ellers syns jeg faktisk, at jeg har det super, og jeg kan bestemt ikke klage:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer der ligger skidt om natten, fordi i plejer at ligge på maven.

- så har jeg rigtig god erfaring med at ligge med ammepuden. Så man har den ene ende mellem benene og den anden ende ligger under maven, så kan man "hænge" over den og sove..

Eller hvis i har en os dobbelt top madras på jeres dobbelt seng, så ryk sengene en lille smule fra hinanden. Og så ligge i "reven" der bliver tilpas blødt mellem sengene at maven kan ligge ned i reven..

Det var Nice - især den sidste mdr sidste gang. Men synes allerede nu at det hjælper. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER