dhg

Hvad gør man lige..??

15 indlæg i dette emne

Martin forælder har sendt en pakke til Magnus som han skulle have i morgne på hans fødelsdag.

Martin's mor har sendt den som en pakke, så hun har fået et nr. på pakken.

Martin har så fået det nr. så vi kunne følge pakken, nu har Martin så lige været inde og kigge og han kan se at den i dag kl. 13 er bliver modtaget af en anden og at der er en underskrift som vi ikke kan tyde.

:gal

Hvad gør vi lige for at få pakken og kan man det når der er en anden der har modtaget den....??????????????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kontakter postdanmark for at høre hvor den er leveret henne.

Kan det ikke være en nabo el lign?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martin forælder har sendt en pakke til Magnus som han skulle have i morgne på hans fødelsdag.

Martin's mor har sendt den som en pakke, så hun har fået et nr. på pakken.

Martin har så fået det nr. så vi kunne følge pakken, nu har Martin så lige været inde og kigge og han kan se at den i dag kl. 13 er bliver modtaget af en anden og at der er en underskrift som vi ikke kan tyde.

:gal

Hvad gør vi lige for at få pakken og kan man det når der er en anden der har modtaget den....??????????????????

Jeg ville snakke med post Danmark om det, for det er jo dem som har begået en fejl...

Så det er helt sikkert min mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil kontakte post dk og forklare dem sagen og høre hvem der har fået min pakke. Øj hvor ville jeg godt nok være godt gal i skralden hvis det skete for mig.

Kæmpe kram herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da mega ringe!!!!! <_< Håber I finder en løsning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også sket for mig.. kontaktede postdanmark og de var ret hurtige til at finde manden der havde leveret pakken for at se hvad han kunne huske.. jeg prøvede også at tyde hvem der havde skrevet under.. Da de ringede tilbage postdk fortalte det var en ældre dame længere nede af vejen der har modtaget dem og jeg selv vil hente den eller de skulle hente og levere den til mig.. jeg hentede den selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontakter postdanmark for at høre hvor den er leveret henne.

Kan det ikke være en nabo el lign?

Jeg har lige været på postdanmarks hjemmeside, kan se at vi først kan ringe til dem i morgne.

Vi snakker ikke med nogle af vores naboer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville snakke med post Danmark om det, for det er jo dem som har begået en fejl...

Martin ringer til dem i morgne.

Så det er helt sikkert min mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil kontakte post dk og forklare dem sagen og høre hvem der har fået min pakke. Øj hvor ville jeg godt nok være godt gal i skralden hvis det skete for mig.

Martin ringer til dem i morgne tidlig. Det er jo så lige det om de ved hvor den er nu, for der er jo en der har skreven under på den.

Kæmpe kram herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da mega ringe!!!!! <_< Håber I finder en løsning...

Ja det håber jeg godt nok også at de gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også sket for mig.. kontaktede postdanmark og de var ret hurtige til at finde manden der havde leveret pakken for at se hvad han kunne huske.. jeg prøvede også at tyde hvem der havde skrevet under.. Da de ringede tilbage postdk fortalte det var en ældre dame længere nede af vejen der har modtaget dem og jeg selv vil hente den eller de skulle hente og levere den til mig.. jeg hentede den selv..

Det er ikke til at sige hvor den er nu, men håber godt nok at de finder den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pakken dukket op?

Jeg har lige været ude for næsten det samme. Havde bestilt nogle støvler til tøsen, de sender med fragtfirma, og pakken dukker bare ikke op.

Jeg kontakter firmaet, og får af vide at chaufføren har stillet den ved min bagdør 2 dage før.. Problemet er bare vi ingen bagdør har!

Damen i firmaet aner ikke hvor pakken så er ( og da det var udsalg, var det begrænset størrelser, og eneste par i tøsens str.. og jeg ville så gerne have de støvler). En sød dame fra nabovejen, kommer så heldigvis med pakken dagen efter :loveshower

Er glad for at der findes ærlige mennesker, hun kunne jo bare ha beholdt den, ingen vidste jo hvor den var..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det ringe, håber de finder pakken til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået ringet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må jeg hvis heller får opdater her inde, der var fuldt fart på i går så fik det ikke gjordt.

Jeg ringet på post danmark kl. 07.00, jeg snakket med en dame, ringet til pakkecenter i Fredericia, og de ville så ringe tilbage til mig fra pakkecenter i løbet af dagen.

Kl. 07.45 ringet der en mand til mig, han sage at jeg skulle ikke tænke på underskriften, da den stod på 138 andre pakker.

Han blive ved med at sige at pakken var sat hos os, mens jeg snakket med ham var jeg ud og kigge igen op der var ikke nogle pakke nogle steder og heller ikke noget i postkassen og at der skulle have været her.

Efter at have fortalt mange gange at der ikke var nogle pakker her, sage han at posten hade ringet på og at der ikke var nogle hjemme kl. 13.00.

Men jeg kunne så fortælle ham at der var nogle hjemme og der ikke var nogle der hade ringet på her.

Han ville så ringe tilbage til mig igen sender da han ville finde han der hade været ude med pakken tirsdag.

Kl. 11.30 ringet han så igen fra postcenter for at sige at post omdelen hade afleveret pakken på en anden adressen, og at de nok skulle prøve af får den igen.

Martin hade så også tirsdag oprette en sage på pakken på postdanmarks hjemmeside.

kl. 11.45 ringet der en anden fra postdanmark for at sige at de hade fundet Magnus pakke og at den ville bliver omdelt ved os torsdag aften, men jeg var hurtig at sige at vi selv ville hente den med det samme.

Jeg fortæller han så at jeg har snakket med en anden fra posten og giver ham navnet på ham, ham jeg snakket med grinder helt vild og siger: vi sidder på sammen kontor, men de hade ikke lige snakke sammen, men det kunne da godt være at de skulle begynde på det.

Så igår kl. 12.00 fik Magnus hans pakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER