Guest

Kalender 2014???

13 indlæg i dette emne

Jeg er blevet træt af alt det her elektroniske noget - vi får simpelthen ikke kommunikeret med hinanden herhjemme hvilket er noget ROD. Og jeg har intet overblik og det stresser :prik

Jeg vil gerne have en simpel kalender, sådan en der har en side hvor januar-juni er på og på den anden side juli-december, alle helligdage skrevet på og uge numre, en der kan sidde på køleskabet med et par magneter. Gerne blå. Jeg var i bog&ide igår men de har kun kalendere der går på skoleåret. Og så er det sådan nogle familie kalendere der skal hænges op med søm, med en måned på hver side og 6 koloner.

Nogen der ved om man kan købe en rimeligt billigt her 4 mdr inde i året?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Banker og forsikringsselskaber og andre store virksomheder har nogle gange sådan nogle kalendere liggende til at give ud til kunderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejendomsmæglere har dem som regel også gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan printe dem gratis online.. Prøv bare at google lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kalendersiden.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave en gratis online - den kan du personalisere og skrive ting ind i inden du udskriver den :) Har jeg gjort før, og det var et hit...hmmm, måske jeg skulle overveje at gøre det igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi printer den også fra nettet. D har en profil, og så står fødselsdage og lign (bryllupsdag! ;) ) der også, så vi ikke glemmer dem. Den opdaterer automatisk fødselarens alder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh men altså GENIALT - tak piger :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elektronisk kalender hvor de bare er synkroniseret... så hvad jeg skriver kommer i k's kalender og modsat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elektronisk kalender hvor de bare er synkroniseret... så hvad jeg skriver kommer i k's kalender og modsat :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elektronisk kalender hvor de bare er synkroniseret... så hvad jeg skriver kommer i k's kalender og modsat :)

Det ville jeg gerne have, men kan simpelthen ikke finde ud af det  :chin:  Jeg har en android tlf (HTC one) og bruger bare kalenderen, der ligger på mobilen, men aner ikke hvordan jeg synkroniserer den med Per's (han har samme tlf). De kunne ikke hjælpe os i butikken, hvor vi købte dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elektronisk kalender hvor de bare er synkroniseret... så hvad jeg skriver kommer i k's kalender og modsat :)

Anders har htc og jeg har iPhone men det vi har fået til at virke så det synkroniserer tager 5 min at åbne for mig og det gider jeg simpelthen ikke bruge mit liv på :rolleyes

Anders kan ikke bruge Google da det også er hans arbejdskalender så det skal også køre over firmaet, så det er rimeligt meget mig der skal "indrette" efter det.

Desuden får jeg ikke det gyldne overblik med helligdage, mærkedage, fødselsdage osv når jeg aktivt skal ind og åbne kalenderen i stedet for at blive konfronteret med den hver gang jeg skal i køleskabet ;)

Elektronik er bare ikke sådan lige noget jeg har flair for :) andre skal guide mig trin for trin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER