Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Yes I know, ville også bare opmuntre, men forstår dig! Det er så tarveligt:( :kram

Mega meget!  :( 

Skal faktisk have taget en blodprøve for noget andet her når min læge kommer fra ferie, og så får jeg ham lige til at tage en ekstra, så der kan tjekkes for homoner osv. i kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Se lige hvad jeg tryllede frem igår aftes! Aldrig har den været SÅ positiv før ved mig!!
Den øverste er fra i igår eftermidags, den nederst igår aftes inden sengetid!  :bd

 

Vi har ihvertfald gjort vores  :hump ..! 
Vi tager lige en tur mere i aften, satser jeg på!  :D  :)

 

Wooohoo! 
Godt nok er jeg på dag cyklus dag 46 idag med ÆL igår!  :huh Men fuck det, nu lige!
Jeg har ÆL,  :wee

post-7956-0-91977400-1406907255_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige hvad jeg tryllede frem igår aftes! Aldrig har den været SÅ positiv før ved mig!!

Den øverste er fra i igår eftermidags, den nederst igår aftes inden sengetid!  :bd

 

Vi har ihvertfald gjort vores  :hump ..! 

Vi tager lige en tur mere i aften, satser jeg på!  :D  :)

 

Wooohoo! 

Godt nok er jeg på dag cyklus dag 46 idag med ÆL igår!  :huh Men fuck det, nu lige!

Jeg har ÆL,  :wee

 

Wupti!! Fedt, så er du i hvert fald ikke i tvivl denne gang :) Så skal du bare vente 14 dage og så få 2 streger på en g-test, jubii :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wupti!! Fedt, så er du i hvert fald ikke i tvivl denne gang :) Så skal du bare vente 14 dage og så få 2 streger på en g-test, jubii :) :bd

Nej er ikke i tvivl denne gang, cyklus er så forfærdelig lang! Men håber på det blir den sidste!

Sagde ellers jeg ikke ville teste denne cyklus, men havde bare monster meget ÆL slim, og tænkte jeg lige måtte være sikker (har jo 50 ÆL tests hjemme  :rolleyes )

Og den første var nææsten positiv, og den sidste blev jo bragende positiv total hurtigt!  :) Så sex 3 gange da testen var positiv, og 1 gang dagen efter. Håber vi er godt dækket ind nu!  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej er ikke i tvivl denne gang, cyklus er så forfærdelig lang! Men håber på det blir den sidste!

Sagde ellers jeg ikke ville teste denne cyklus, men havde bare monster meget ÆL slim, og tænkte jeg lige måtte være sikker (har jo 50 ÆL tests hjemme  :rolleyes )

Og den første var nææsten positiv, og den sidste blev jo bragende positiv total hurtigt!  :) Så sex 3 gange da testen var positiv, og 1 gang dagen efter. Håber vi er godt dækket ind nu!  :gravid

Hvor er der sket meget spændende hos dig, hvor det dog bare glæder mig :kram2

Jeg håber på 2 fine II til dig inden længe :BS :stork :gravid

Jeg tænker også I burde være dækket ind;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der sket meget spændende hos dig, hvor det dog bare glæder mig :kram2

Jeg håber på 2 fine II til dig inden længe :BS :stork :gravid

Jeg tænker også I burde være dækket ind;)

Ja det er sgu spændende.

Jeg sidder også her 5 dage før test dag og skal holde mig i skindet for ikke at teste, er sgu en anelse spændende.

Hvordan med dig, du har vel også snart ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sgu spændende.

Jeg sidder også her 5 dage før test dag og skal holde mig i skindet for ikke at teste, er sgu en anelse spændende.

Hvordan med dig, du har vel også snart ÆL?

Jeg håber for dig og jer at den er der hep hep :bd :stork

Jeg tænker jeg har haft æl, men har ikke testet den her cyklus, da vi er flyttet, så det har haft fokus:) men er sikke på den har været her, det var tydelige tegn den her gang, og faktisk også tydeligere end tidligere, så det var egentlig meget rart at kunne mærke det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber for dig og jer at den er der hep hep :bd :stork

Jeg tænker jeg har haft æl, men har ikke testet den her cyklus, da vi er flyttet, så det har haft fokus:) men er sikke på den har været her, det var tydelige tegn den her gang, og faktisk også tydeligere end tidligere, så det var egentlig meget rart at kunne mærke det:)

Spændende, og i er godt dækket ind også?

Ja her er der 3½ dag til testdag, men hvis menses ikke er kommet den 15, tester jeg nok den 16, håber jeg kan vente.  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, og i er godt dækket ind også?

Ja her er der 3½ dag til testdag, men hvis menses ikke er kommet den 15, tester jeg nok den 16, håber jeg kan vente.  :P

Ja, det burde vi være:) noget nyt hos dig? :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det burde vi være:) noget nyt hos dig? :bd

Testede positiv i forgårs, men igår negativ.

Begge tests taget om eftermiddagen. Har forventet menses idag.

Venter til mandag med at teste igen, hvis ikke menses er kommet.

Tror jeg har fanget en BIO desværre..  :boo 

Hvad med dig?  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede positiv i forgårs, men igår negativ.

Begge tests taget om eftermiddagen. Har forventet menses idag.

Venter til mandag med at teste igen, hvis ikke menses er kommet.

Tror jeg har fanget en BIO desværre.. :boo

Hvad med dig? :)

Verden er så urimelig nogle gange! Øv :boo :kram

Jeg håber og hepper på en positiv test til dig, og ingen mens! :bd

:kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verden er så urimelig nogle gange! Øv :boo :kram

Jeg håber og hepper på en positiv test til dig, og ingen mens! :bd

:kram2 til dig

Tak skal du have  :kiss 

Ja lige nu tror jeg desværre ikke længere på graviditet, jeg bløder dog ikke - endnu.

Men håber bare på en klarhed snart.

Fik taget blodprøve ved lægen idag, for at se om mine hormoner osv. er som de skal være, siden jeg har de laaange cyklus´er, på 40-47 og over 60 denne gang.

Var noget andet hvis den blev kortere og kortere, men det er jo lige modsat !  :shooter Så nu er der sendt blodprøve afsted, og så må vi se. Mandag skal mandag snakke med lægen om noget andet, og så har jeg sagt han lige skal få en snak om at få tjekket soldaterne, for noget er der jo galt "et sted" .. Med mindre vi bare har været super uheldige. Men hvis alt er okay med os begge, ja så må vi jo bare fortsætte  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have  :kiss 

Ja lige nu tror jeg desværre ikke længere på graviditet, jeg bløder dog ikke - endnu.

Men håber bare på en klarhed snart.

Fik taget blodprøve ved lægen idag, for at se om mine hormoner osv. er som de skal være, siden jeg har de laaange cyklus´er, på 40-47 og over 60 denne gang.

Var noget andet hvis den blev kortere og kortere, men det er jo lige modsat !  :shooter Så nu er der sendt blodprøve afsted, og så må vi se. Mandag skal mandag snakke med lægen om noget andet, og så har jeg sagt han lige skal få en snak om at få tjekket soldaterne, for noget er der jo galt "et sted" .. Med mindre vi bare har været super uheldige. Men hvis alt er okay med os begge, ja så må vi jo bare fortsætte  :)

Jeg kan godt forstå du gerne vil have en afklaring, uvished er frygtelig. Jeg håber det allerbedste for jer og en positiv test, og ingen mens. :kram

Spændende med de prøver du har fået taget, håber det kan give svar på de lang lang cyklus. Det ville da være super at for styr på om alting forhåbentlig er som det skal:) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du gerne vil have en afklaring, uvished er frygtelig. Jeg håber det allerbedste for jer og en positiv test, og ingen mens. :kram

Spændende med de prøver du har fået taget, håber det kan give svar på de lang lang cyklus. Det ville da være super at for styr på om alting forhåbentlig er som det skal:) :kram2

Ja det håber jeg også der kommer, svar på "hvorfor" .. Og forhåbentlig at der også kan gøres noget.

Hvordan går det hos dig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også der kommer, svar på "hvorfor" .. Og forhåbentlig at der også kan gøres noget.

Hvordan går det hos dig??

Det håber jeg for jer, at der kommer svar, og der kan gøres noget ved de lange cyklus:)

Ikke så meget nyt her, har ikke troen på den her cyklus. Men nu må vi se:)

Noget nyt på mens situation? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt hos dig? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt hos dig? :kram

Nej stadig en smule brunt udflåd i dag - så tester imorgen hvis menses ikke når at komme inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej stadig en smule brunt udflåd i dag - så tester imorgen hvis menses ikke når at komme inden.

Jeg håber du har en fin positiv test i morgen :stork :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du har en fin positiv test i morgen :stork :kram

Noget nyt fra dig i dag? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre negativ? - tror muligvis der var lidt farve i nr. 2 efter 10 minutter, men bløder lidt nu (friskt) så er højst sandsynligt en BIO desværre, og så på dag 63 suk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre negativ? - tror muligvis der var lidt farve i nr. 2 efter 10 minutter, men bløder lidt nu (friskt) så er højst sandsynligt en BIO desværre, og så på dag 63 suk!!

Ihh, hvor er det bare tarveligt :boo

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens her i går, så er det igang igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt under solen her, er lidt trist over der ikke sker så meget. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram

Tak for krammet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER