Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Har I ringet til klinikken? :sm

Nej ikke endnu, vores kære missekat er blevet syg, så vi har været til dyrlæge i går og været afsted med hende igen her til morgen med en urin prøve.

Så hun fik lige første prioritet:) men vi skal have ringe:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det vel ikke noget alvorligt?

 

Venter i spænding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter her i spænding....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det vel ikke noget alvorligt?

 

Venter i spænding

Vores kære misser har noget med blæren kunne dyrlægen konstaterer, men hun får behandling, men hold da helt op hun er skidt :(

Hun skal klare den basta!!! Er så bekymret for hende.

Skejby ringede i dag, med info om mødet, og at der var brev til os i morgen om det er lang eller kort ivf vi skal have. Vi kan melde os til behandling derefter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså med det bette puds... Hun klarer den da helt sikkert... Jeg har en hankat, som har været oppe at slås og han kan ikke stå på benet. Så vi skal nok have ham til dyrlæge...

Fantastisk at I lagt om længe hørte noget fra dem! Fedt med brev i morgen. Nu er det hele jo så tæt på... Skønt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså med det bette puds... Hun klarer den da helt sikkert... Jeg har en hankat, som har været oppe at slås og han kan ikke stå på benet. Så vi skal nok have ham til dyrlæge...

Fantastisk at I lagt om længe hørte noget fra dem! Fedt med brev i morgen. Nu er det hele jo så tæt på... Skønt!!!

Tak, det håber jeg hun gør. Bliver skisme så ked af det når vores dyrebørn fejler noget. Sikke da noget med din kat, det er ikke sjovt når de skal til dyrlæge:( håber ikke det er noget alvorligt med ham :kram

Ja, de har været nogle snegle :SM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De betyder jo også så meget de små venner. Jeg er hele 3 katte. Han skal lade være med at slås sådan. Det er intet alvorligt...

Det må du nok sige!! Det kan nærmest ikke gå langsommere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De betyder jo også så meget de små venner. Jeg er hele 3 katte. Han skal lade være med at slås sådan. Det er intet alvorligt...

Det må du nok sige!! Det kan nærmest ikke gå langsommere...

Ja, det er ikke til at holde til. Vi har en hund også han havde et betændt øje for nogle uger siden og han er så ynkelig når han er syg. Jeg var så ked af han var så skidt. Det er jo ens børn! De skal ikke slåes sådan, de kære misser.

Nej, de har været ret urimelige på Skejby. Hun undskylde mange gange, men ja sådan er det. Jeg tror ikke på noget før brevet er her;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også uheldigt de begge lige skal rammes.

Det kunne du jo ikke bruge til ret meget, men mon ikke de lige tager sig sammen fremover... Jeg turde heller ikke tro på noget før brevet er der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også uheldigt de begge lige skal rammes.

Det kunne du jo ikke bruge til ret meget, men mon ikke de lige tager sig sammen fremover... Jeg turde heller ikke tro på noget før brevet er der...

Nej, det er sgu da ikke til at holde til, hvordan bliver det ikke når der kommer en lille baby, der også kan blive syg. Mor her får travlt med at tude :lolhit

Jeg tror ikke på dem før brevet, nu har vi så tid og sted til det møde, så det hjælper da på det! Noget nyt med svar til jer? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fy for pokker!! Der bliver anledning til meget tuden...

Så langt så godt. Intet nyt her... Men de jo også en hel uge endnu til at få sendt brevet... Desværre. Jeg ville gerne vide noget nu... Den dårlige tålmodighed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fy for pokker!! Der bliver anledning til meget tuden...

Så langt så godt. Intet nyt her... Men de jo også en hel uge endnu til at få sendt brevet... Desværre. Jeg ville gerne vide noget nu... Den dårlige tålmodighed...

Ja for pokker, og er total tudeprinsesse i forvejen hvordan skal det dog ikke ende;) håber der snart der er brev til jer med godt svar :goodluck

Hvordan går det med din missekat og hans ben?

Tålmodighed er en by i Rusland !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Fy for pokker - du bliver da utrøstelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Fy for pokker - du bliver da utrøstelig...

Tak søde, det vil jeg være dejligt.

Han fik smertestillende - det var en dyr slåskampe 870 kr., så han har fået at vide, at jeg ikke vil høre mere til slåskampe... Han gloede bare åndssvagt på mig..

Ja og Rusland ligger på den anden side ad kloden lige pt.!

Hvor er du bare sød :kram2 ja, jeg får det ikke nemt ;)

Ups, det var godt nok en dyr slåskamp, nu må det være slut :SM hvorfor skal dyr bare glo dumt på en, ' ja hvad havde du selv regnet med mor, jeg laver ballade som det passer mig'

Ingen brev i dag, som lovet jeg er så træt af dem. Men det kan nåes endnu, der kan vidst gå op til 12 timer fra de har sendt til den lander i e-boks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kære dyrebørn...

Åh Gud... Det er godt nok utroligt... Hvis det ikke er der i morgen, så må I ringe og skælde ud. Alt det krudt i dog må bruge på denne irriterende dovenhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kære dyrebørn...

Åh Gud... Det er godt nok utroligt... Hvis det ikke er der i morgen, så må I ringe og skælde ud. Alt det krudt i dog må bruge på denne irriterende dovenhed.

Ja jeg koger inden i, bliver sgu så ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak søde dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen. Har I modtaget e-post???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen. Har I modtaget e-post???

Hvor er du altså sød :kram2 det må være godmiddag nu, har ikke lige fået svart før nu:)

Nej, surprice vi har intet fået fra dem, vi ringer til dem inden så længe, syntes virkelig de strammer buen efterhånden. Jeg er fuld af forståelse for de har travlt, men de skal ikke sige de gør noget og så ikke gøre det :SM

Hvordan går det med din slagsmålet lystende missekat?

HarI hørt noget? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:SM De trænger til en omgang smæk. Nej, hold op med at love noget I ikke kan holde.

Han har det godt... Total afslappet.

Nej intet post, så venter stadig i spænding.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:SM De trænger til en omgang smæk. Nej, hold op med at love noget I ikke kan holde.

Han har det godt... Total afslappet.

Nej intet post, så venter stadig i spænding.

Ja, det ville være rart hvis de holde hvad de lovede, istedet for at smide rundt med at holde en masse de sikkert er klar over de ikke kan holde :(

Dejligt han har det godt igen :kram

Spændende hvornår I hører fra dem:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det villa da være rart :kiss

 

Ja meget spændene... Det vil være dejligt, at gå på weekend med svar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det villa da være rart :kiss

 

Ja meget spændene... Det vil være dejligt, at gå på weekend med svar...

Jeg krydser finger for der er svar til jer i morgen :kram2

Vi har jo tid og sted til info møde så det kommer vi jo så til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom det lææææænge ventede brev, og sjovt nok med postmand Per, fremfor e-boks, som jeg har tjekket til døde :lolhit

Vi kan starte behandling i decmeber efter møde på mandag.

Vi skal have ivf-lang protokol. Hvor kommer det hele lige pludselig nu, hvor er det bare spændende, vi er så spændte :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER