Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Tvangsindlæggelse er vel altid mod egen vilje, men måske reglerne omkring det er blevet hårdere, men trist og sørgeligt er det så afgjort!!!

Mon det bliver det noget spændende, det håber jeg for dig :bd

Ja men bare det at man ikke må indlægge folk imod deres vilje, forstår jeg ikke. Når man er til fare for sig selv, og i nogle tilfælde, også andre.

Ja jeg har godt nok haft en del murren i underlivet her i aften da jeg var på arbejde, men tænkte bare nu kommer menses, men nej intet endnu,.. Underligt, men måske den kommer imorgen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja men bare det at man ikke må indlægge folk imod deres vilje, forstår jeg ikke. Når man er til fare for sig selv, og i nogle tilfælde, også andre.

Ja jeg har godt nok haft en del murren i underlivet her i aften da jeg var på arbejde, men tænkte bare nu kommer menses, men nej intet endnu,.. Underligt, men måske den kommer imorgen så?

Det er en trist situation.

Det er spændende om det bliver til 2 II til dig :bd

Ingen mens her, så nu 1 dag over, men en negativ test her til morgen, snøft! Det er lidt underligt, for min mens plejer at være meget punktlig, men der er intet, men så også den negative test øv øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en trist situation.

Det er spændende om det bliver til 2 II til dig :bd

Ingen mens her, så nu 1 dag over, men en negativ test her til morgen, snøft! Det er lidt underligt, for min mens plejer at være meget punktlig, men der er intet, men så også den negative test øv øv.

Ja det er meget trist det hele. Men nu har han fået fred, og det var det han ønskede.

 

Ja håber da  :stork 

Ingen menses endnu her heller. Tester nok i løbet af næste uge, onsdag måske!  -_-  :rolleyes

 

Æv at der ikke var 2 streger!!  :huh Men at menses stadig ikke er kommet er jo en god ting. Havde du ikke en positiv ÆL test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er meget trist det hele. Men nu har han fået fred, og det var det han ønskede.

 

Ja håber da  :stork 

Ingen menses endnu her heller. Tester nok i løbet af næste uge, onsdag måske!  -_-  :rolleyes

 

Æv at der ikke var 2 streger!!  :huh Men at menses stadig ikke er kommet er jo en god ting. Havde du ikke en positiv ÆL test?

Jeg hepper for dig onsdag:) jo, den var positiv æl testen, så man kan jo håbe den er der, men ikke kan testes endnu. Tænker stadig muligheden er der :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper for dig onsdag:) jo, den var positiv æl testen, så man kan jo håbe den er der, men ikke kan testes endnu. Tænker stadig muligheden er der :help

ÆL er indenfor 0-48 timer fra positiv ÆL-test, så du har nogle dage endnu :) Det er jo heller ikke ovre, før den røde dame synger ;)

Det er spændende, de I har gang i piger :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL er indenfor 0-48 timer fra positiv ÆL-test, så du har nogle dage endnu :) Det er jo heller ikke ovre, før den røde dame synger ;)

Det er spændende, de I har gang i piger :bd :goodluck

Jeg havde en positiv æl test den 10, og havde forventet mens 1 dag i går:) håber det lykkes:)

Tak for :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL er indenfor 0-48 timer fra positiv ÆL-test, så du har nogle dage endnu :) Det er jo heller ikke ovre, før den røde dame synger ;)

Det er spændende, de I har gang i piger :bd :goodluck

Det har du ret i, jeg har ikke testet for ÆL i denne cyklus, og er på dag 41 dag, og sidste 2 cyklus´er har været på 40 og 47.

Så håber og regner med den er ca. der omkring igen.

Ja det er nu lidt spændende, men tør nu ikke rigtig tro på noget endnu, og tak  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper for dig onsdag:) jo, den var positiv æl testen, så man kan jo håbe den er der, men ikke kan testes endnu. Tænker stadig muligheden er der :help

Hepper også fortsat på dig, tester du igen imorgen eller venter du til tirsdag?

Ja så længe menses ikke er kommet, så er der jo håb  :bd  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper også fortsat på dig, tester du igen imorgen eller venter du til tirsdag?

Ja så længe menses ikke er kommet, så er der jo håb  :bd  :glad

Så var det desværre slut herfra, nu er mens kommet og syntes hele verden er dum! Men sådan er vilkårene jo nok bare :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det desværre slut herfra, nu er mens kommet og syntes hele verden er dum! Men sådan er vilkårene jo nok bare :(

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2 

Cyber knus her fra!

Kan godt huske det - den grimme nedtrykkende følelse man får når menses viser sig!  :( 

Her er der ikke noget nyt, menses er ikke kommet.

Jeg har "bare" en masse spændinger i underlivet, og især i højre side. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2 

Cyber knus her fra!

Kan godt huske det - den grimme nedtrykkende følelse man får når menses viser sig!  :( 

Her er der ikke noget nyt, menses er ikke kommet.

Jeg har "bare" en masse spændinger i underlivet, og især i højre side.

Tak for cyber kram, det var tiltrængt:(

Jeg håber det ender bedre hos dig :bd :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for cyber kram, det var tiltrængt:(

Jeg håber det ender bedre hos dig :bd :stork

Sender gerne flere, hvis du har brug for dem. 

Tak, stadig ingen menses her, så venter blot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender gerne flere, hvis du har brug for dem. 

Tak, stadig ingen menses her, så venter blot.

Send gerne bunker, syntes det er meget urimeligt og unfair, håbede inderligt at den var der, blev så ked af det, ved godt det ikke hjælper noget, men som min kære kæreste sagde, vi må på den igen :) så det gør vi;)

Jeg håber sådan for dig :goodluck og mega meget :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Send gerne bunker, syntes det er meget urimeligt og unfair, håbede inderligt at den var der, blev så ked af det, ved godt det ikke hjælper noget, men som min kære kæreste sagde, vi må på den igen så det gør vi;)

Jeg håber sådan for dig :goodluck og mega meget :bd

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2

Så får du lige en bunke mere.

Men ja der er ikke andet at gøre, end "på den igen" det skal jo nok komme, selvom det føles som om det aldrig sker.

Vi har også været igang i snart 8 måneder, synes jeg sgu er længe  :( 

Tak for det  ^_^ Håber også, og så længe menses ikke er kommet her, så er håbet der jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2

Så får du lige en bunke mere.

Men ja der er ikke andet at gøre, end "på den igen" det skal jo nok komme, selvom det føles som om det aldrig sker.

Vi har også været igang i snart 8 måneder, synes jeg sgu er længe  :( 

Tak for det  ^_^ Håber også, og så længe menses ikke er kommet her, så er håbet der jo.

Ihhh, hvor er du sød :kram2 tak ja, ved det nok skal komme:) ja, 8 måneder er også ved at være længe, så kan virkelig godt forstå dig :kram

Noget tidspukt for hvornår din mand skulle tjekkes? Selvom vi håber at den selvfølgelig er der nu :stork :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, hvor er du sød :kram2 tak ja, ved det nok skal komme:) ja, 8 måneder er også ved at være længe, så kan virkelig godt forstå dig :kram

Noget tidspukt for hvornår din mand skulle tjekkes? Selvom vi håber at den selvfølgelig er der nu :stork :bd

Måtte lige slette nogle af dine søde kram, da jeg ramte grænsen for 15 smileys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, hvor er du sød :kram2 tak ja, ved det nok skal komme:) ja, 8 måneder er også ved at være længe, så kan virkelig godt forstå dig :kram

Noget tidspukt for hvornår din mand skulle tjekkes? Selvom vi håber at den selvfølgelig er der nu :stork :bd

Ja 8 måneder er jo også længe synes jeg æv.

Det bliver i august han skal snakke med lægen, med mindre der er gevinst denne gang.

Stadig ingen menses her! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja 8 måneder er jo også længe synes jeg æv.

Det bliver i august han skal snakke med lægen, med mindre der er gevinst denne gang.

Stadig ingen menses her! ^_^

Vi håber der er gevinst lige nu:) hep hep til dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi håber der er gevinst lige nu:) hep hep til dig :bd

Tak, me 2 ..

Men trækker den til onsdag, hvis ikke længere, nu må vi se.

Vil nødig skuffes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, me 2 ..

Men trækker den til onsdag, hvis ikke længere, nu må vi se.

Vil nødig skuffes :(

Kan sagtens forstå du ikke vil skuffes hvis det er, det er så trist hvis den ikke er der.

Men sender dig :bd og hep hep til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens forstå du ikke vil skuffes hvis det er, det er så trist hvis den ikke er der.

Men sender dig :bd og hep hep til dig :kram2

Tark, skal nok opdatere når jeg ved mere  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tark, skal nok opdatere når jeg ved mere  ^_^

Så vil jeg vente spændt på en forhåbentlig god opdate masser af :bd og :stork til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak  :stork Håber også.
Venter lidt med at teste endnu, end normalt "planlagt" onsdag (imorgen)
Har lige hurtig regnet frem og tilbage, og hvis jeg er gravid og har en lang cyklus på de 40-47 dage, vil jeg kun være 3+? så er ikke over tid endnu, måske, ved det jo ikke. Så venter nok til fredag eller efter weekenden.
Den ene hurtige udregning sagde 3+2 og den anden 3+6, min app siger jeg havde ÆL omkring den 8-14 og en på nettet siger fra 16-20 så det er sgu svært  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak  :stork Håber også.

Venter lidt med at teste endnu, end normalt "planlagt" onsdag (imorgen)

Har lige hurtig regnet frem og tilbage, og hvis jeg er gravid og har en lang cyklus på de 40-47 dage, vil jeg kun være 3+? så er ikke over tid endnu, måske, ved det jo ikke. Så venter nok til fredag eller efter weekenden.

Den ene hurtige udregning sagde 3+2 og den anden 3+6, min app siger jeg havde ÆL omkring den 8-14 og en på nettet siger fra 16-20 så det er sgu svært  :huh

Ja, 3+2 er nok lige tidligt nok. Men det er meget svært når det svinger sådan i længderne :kram uhh, jeg har ikke noget klogt at sige:( jeg syntes du måske kunne prøve om du kunne regne frem til en cyklus på den længste du har haft og regne ud fra det.

Men et :kram2 får du:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, 3+2 er nok lige tidligt nok. Men det er meget svært når det svinger sådan i længderne :kram uhh, jeg har ikke noget klogt at sige:( jeg syntes du måske kunne prøve om du kunne regne frem til en cyklus på den længste du har haft og regne ud fra det.

Men et :kram2 får du:)

Den er 47, og det er jeg ikke oppe på endnu, derfor jeg tænker jeg gerne venter lidt, istedet for at skuffe mig selv med en negativ test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER