Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Nårh ja... God morgen! Det vidste jeg jo godt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nårh ja... God morgen! Det vidste jeg jo godt :zzz

Det skal du ikke hører for :kram2 forventer nu heller ikke du kunne huske det:) du har jo dit at huske på :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update i dag, vi skal til info møde i november, derefter må vi vidst starte behandling:) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk :loveshower Så spændene! Hvordan passer det med din cyklus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk :loveshower Så spændene! Hvordan passer det med din cyklus?

Ja, helt vildt :) vi ringede derud, og blev oplyst om vi ville få en invitation til info møde, og så var vi så godt som klar til behandling:) jeg har forventet mens den 11/12, så det var jo en mulighed. Men de har ventetid på den behandlingsform vi skal modtage så vi er først garanteret behandling ved 3 tilmeldning lig med 3 mens. Så jeg regner først med et forsøg i 2015 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt ærgerligt, at der er mere ventetid når I har været til informationsmøde. Men så kommer I jo i hvert fald skridtet videre.

Vi skulle gerne komme i behandling ved første tilmelding efter mensopstart, men der er dog en lille risiko for, at blive bedt om at vente til næste omgang, hvis der er for mange tilmeldte. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt ærgerligt, at der er mere ventetid når I har været til informationsmøde. Men så kommer I jo i hvert fald skridtet videre.

Vi skulle gerne komme i behandling ved første tilmelding efter mensopstart, men der er dog en lille risiko for, at blive bedt om at vente til næste omgang, hvis der er for mange tilmeldte. .

Vi ved ikke om vi kan komme i gang allerede i december, hvis de har plads så kommer vi til:) det var info fra deres hjemmeside, så håber selvfølgelig at vi ikke skal vente til 3 tilmeldning:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for, at I kommer i gang i år :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for, at I kommer i gang i år :kiss

Tak du er sød :kram2 håber det samme for jer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Tak søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Tak søde

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt træt træt af folk der ikke kan snøvle sig færdige :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det venten der er noget skidt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det venten der er noget skidt!!!

Ja, de er sløve og har en masse 'undskyldninger' for hvorfor en læge ikke lige have fået gjort nogle ting!

Syntes de er stride! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyldninger ! Ja dem har du jo meget at bruge til... Hvad venter I svar på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyldninger ! Ja dem har du jo meget at bruge til... Hvad venter I svar på?

Føler vi mangler svar på ALT!!!! Hvilken behandling/ ivf ja ja men lang eller kort? Mine æg reserver, de er ikke undersøgt endnu. Hvornår får vi svar på spørgeskema? Hvornår er der info møde, jo jo vi har fået en dato oplyst ellers intet. Sekretæren sagde sidst at læge var meget dårlig til at få tingene ordnet! What???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en gang L.O.R.T !!! I sådan en situation som vi står I har man virkelig brug for svar og oplysning. Det er hårdt nok i sig selv, men at skulle stå med en masse ubesvaret spørgsmål er dybt frustrerende. Det er ikke retfærdigt at man skal slås med det oveni alt det andet man gennemgår! Selv sekretæren er opmærksom på at lægen er dårlig til at få ordnet tingene... Måske lægen skulle finde en anden beskæftigelse! Dybt frusterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en gang L.O.R.T !!! I sådan en situation som vi står I har man virkelig brug for svar og oplysning. Det er hårdt nok i sig selv, men at skulle stå med en masse ubesvaret spørgsmål er dybt frustrerende. Det er ikke retfærdigt at man skal slås med det oveni alt det andet man gennemgår! Selv sekretæren er opmærksom på at lægen er dårlig til at få ordnet tingene... Måske lægen skulle finde en anden beskæftigelse! Dybt frusterende

Ja, jeg tænkte om den læge havde siddet i det job for længe. Det er R.Ø.V frusterende, kogte indeni sidste vi ringede derud. Det. Er så sløvt. Fair nok de har travlt, flere og flere skal også hjælp, men når de overskrider deres egne frister så burde de sadle lidt om i mine øjne.

Det er nemlig som du siger, vi har rigeligt at tænke på, at vi ikke bare lige kan lave børn derhjemme, men er afhængig af om andre lige har tid til at få ordnet tingene!

Bliver sgu så ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da forståeligt, at du bliver ked af det, specielt når man tænker på, at de ikke engang overholder deres egne frister... Du går sikkert og tjekker den pokkers e-boks konstant - det ville jeg i hvert fald gøre... Det er simpelthen ikke acceptabelt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da forståeligt, at du bliver ked af det, specielt når man tænker på, at de ikke engang overholder deres egne frister... Du går sikkert og tjekker den pokkers e-boks konstant - det ville jeg i hvert fald gøre... Det er simpelthen ikke acceptabelt...

Ja, jeg laver sgu ikke andet, og føler mig så dum og latterlig. Det er sådan en R.Ø.V situation. Sekretæren sagde lad os give lægen en uge, nu går jeg derned for vedkommende er der i dag og siger I har rykket for svar. Så håber jeg der sker noget, så sagde min skønne kæreste så fint, ellers så har du mig i røret igen. De lover at undersøge tingene og ringe tilbage, og surprice vi hører ikke fra dem. Der er ingen der ringer tilbage, føler ikke det er særlig trygt at ligge tingene i deres hænder efterhånden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver man squ skeptisk!! Tænk på den dag, hvor man venter på svar på graviditetstesten og de så ikke lige ringer?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver man squ skeptisk!! Tænk på den dag, hvor man venter på svar på graviditetstesten og de så ikke lige ringer?!?

Jeg syntes ikke de er helt fair, men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig er der snart svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig er der snart svar.

Tak:) ja det ville bære rart:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I ringet til klinikken? :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER