Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Jeg har også gjort det næsten ved hver cyklus. Nu føler jeg mig lidt dum. Meeen tror dog ikke vi er de eneste, som har regnet og regnet. Haha!

Det ville jo være fantastisk!!! ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også gjort det næsten ved hver cyklus. Nu føler jeg mig lidt dum. Meeen tror dog ikke vi er de eneste, som har regnet og regnet. Haha!

Det ville jo være fantastisk!!! ❤️

Så kom mens her igen igen igen!

Det er spændende med samtalen den 24, hepper for jer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså...!

Tak. Er simpelthen så spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså...!

Tak. Er simpelthen så spændt

Det er også lige om hjørnet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håb på vej, snart undersøgelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt søde... Det bliver rart for jer... Nu ved I i det mindste der sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt søde... Det bliver rart for jer... Nu ved I i det mindste der sker noget

Tak:) ja, det bliver dejligt med et fremadrettet ryk! Det trænger jeg til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal I i gang med undersøgelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal I i gang med undersøgelser?

Vi har fået taget blodprøver, de fleste i hvertfald, og så venter vi på indkaldelse efter vi har udfyldt spørgeskema, så nu må vi se:)

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi jo snart lige langt. Vi fik først skemaet sammen med mødeindkaldelsen.

Skal I så sende det ind til dem og så afvente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi jo snart lige langt. Vi fik først skemaet sammen med mødeindkaldelsen.

Skal I så sende det ind til dem og så afvente?

Ja, de er sendt ind og min kæreste er også udredt. Jeg mangle få blodprøver og så venter vi nu på en tid, til videre behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I snart ved vejs ende - i hvert fald hvad det angår... Her snegler tiden sig afsted og er pt på cd 47 og ingen mens, så frustrationerne er høje! Har de sidste dages tid haft lidt stikken i underlivey on and off, men ingen mens eller positiv test... Regner bestemt ikke med graviditet da vi intet har gjort for, at blive gravide. Vi har haft brug for en måned, hvor vi kun var sengeaktive fordi lysten var der og absolut intet andet.. Nå jeg nu er så sikker på, at det intet er, så er det dybt frustrerende at lortet ikke bare vil dukke op... Arhh!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I snart ved vejs ende - i hvert fald hvad det angår... Her snegler tiden sig afsted og er pt på cd 47 og ingen mens, så frustrationerne er høje! Har de sidste dages tid haft lidt stikken i underlivey on and off, men ingen mens eller positiv test... Regner bestemt ikke med graviditet da vi intet har gjort for, at blive gravide. Vi har haft brug for en måned, hvor vi kun var sengeaktive fordi lysten var der og absolut intet andet.. Nå jeg nu er så sikker på, at det intet er, så er det dybt frustrerende at lortet ikke bare vil dukke op... Arhh!!!

Ja, det burde vi være. 2-4 uger skulle vi modtage tid til samtale/behandlingplan. Og på tirsdag er der gået 2 uge:) Men vælger at tro vi ikke får en reel mulighed for et forsøg før 2015, da de har ventetid på nogle former for behandling. Men det er også ok.

Åhhhhh, kan virkelig godt forstå du er frustreret. Hvornår var det der skulle ske noget for jer igen? November?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, hvornår den dukker op i postkassen... Så bliver I jo heller ikke skuffet, når I først forventer behandling i 2015...

 

Håber da snart mensen viser sit grimme ansigt...

 

I starten af november skal min mand aflevere ny sædprøve, så må vi se hvad den siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, hvornår den dukker op i postkassen... Så bliver I jo heller ikke skuffet, når I først forventer behandling i 2015...

 

Håber da snart mensen viser sit grimme ansigt...

 

I starten af november skal min mand aflevere ny sædprøve, så må vi se hvad den siger.

Det skulle komme på e-boks, så det gør det straks værre, forså kan det komme på alle tider af døgnet, sidst fik jeg noget fra dem kl. 02 om natten, fordi det kan være forsinket i deres system. Tihi, så skal jeg jo være på spring hele tiden;)

Vi må håbe der snart kommer mens til dig. Spændende med den sædprøve, lad os håbe på godt resultat:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er ligefrem så tekniske :shooterSå kan du jo ikke lave andet end at tjekke...

Stadig ingen mens, så har købt en graviditetstest mere, så må vi se, hvad den viser. Vil bare gerne snart have noget afklaring. Selvom jeg ikke tror på en graviditet, så ved jeg bare, at jeg bliver skuffet - hvorfor er vi dog indrettet sådan :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er ligefrem så tekniske :shooterSå kan du jo ikke lave andet end at tjekke...

Stadig ingen mens, så har købt en graviditetstest mere, så må vi se, hvad den viser. Vil bare gerne snart have noget afklaring. Selvom jeg ikke tror på en graviditet, så ved jeg bare, at jeg bliver skuffet - hvorfor er vi dog indrettet sådan :lol

Ja, er ved at blive skør af at tjekke i tide og utide for der kan komme brev frem dem uden mail eller SMS orintering.

Jeg kan godt forstå du gerne vin have en afklaring :)

Vi må håbe på en god sædprøve i november :)

Ja, det er ikke sjovt at gå og håbe hele tiden, uden et godt resultat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan forstille mig det... Venter også spændt på svar på vores blodprøver, men det er ikke så "vigtigt" så det haster ikke mere... Men man er selvfølgelig meget spændt på, hvornår det hele går i gang... Kan bare huske, hvordan vi tjekkede den postkasse hver dag, da vi ventede på brev...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan forstille mig det... Venter også spændt på svar på vores blodprøver, men det er ikke så "vigtigt" så det haster ikke mere... Men man er selvfølgelig meget spændt på, hvornår det hele går i gang... Kan bare huske, hvordan vi tjekkede den postkasse hver dag, da vi ventede på brev...

Hader at vente, bare at have en dato at forholde sig til, ville være rart. Skyldig, tjekket e-boks jævnligt ;)

Noget nyt med mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt sikkert nemmest når man har noget at forholde sig til. Ventetiden kan godt være lang, men det er bare et helt andet begreb når der ikke er en tidslinje.. ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mensen endelig i går... Har du ikke modtaget noget i e-boks??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mensen endelig i går... Har du ikke modtaget noget i e-boks??

:yay for mens, når det nu skal være :)

Nej, ikke endnu, men talte med dem derude og de var ved at være færdig med spørgeskemaerne så max 2 uger sagde den søde sekretær, så det var rart:)

Så underligt med min mens, den har været snor lige hele vejen igennem, og den kom så 3 dage før tid i torsdags. Så fik ændret blodprøverne til i fredags, så nu er de taget. Håber de er som de skal:) 1 uges tid inden der var svar på dem, mente sygeplersken der tog dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sker der da lidt... Rart at vide de snart er færdig med skemaerne. Krydser finger for, at I snart ved besked... Mens er en tricky størrelse utroligt at kroppen kan drille sådan. Specielt når man er indstillet på, at der skal hjælp til, at kroppen stadig spiller et puds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sker der da lidt... Rart at vide de snart er færdig med skemaerne. Krydser finger for, at I snart ved besked... Mens er en tricky størrelse utroligt at kroppen kan drille sådan. Specielt når man er indstillet på, at der skal hjælp til, at kroppen stadig spiller et puds... Blodprøverne skal nok være helt i orden ☺ Krydser i hvert fald finger!

Tak, ja håber også snarlig besked:) ja, det er urimeligt det skal drille! Tak, håber jeg bestemt de er:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må jo endelig fortælle når I hører nyt! Det er spændene at følge med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER