Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Æv at du har fået menses  :(  :kram2

Nej ingen menses endnu her  <_<

Tak for :kram2 ja, det er rigtig surt, men det er på den igen:) selv det er ærgerlig:( vi må håbe der kommer en afklaring til dig SNART:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for :kram2 ja, det er rigtig surt, men det er på den igen:) selv det er ærgerlig:( vi må håbe der kommer en afklaring til dig SNART:)

Ja der er jo en ny cyklus igang for dit vedkommende.

Ja mig jeg aner intet, så tester nok engang i løbet af ugen igen, men ja  :wacko er træls at være uvidende 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er jo en ny cyklus igang for dit vedkommende.

Ja mig jeg aner intet, så tester nok engang i løbet af ugen igen, men ja  :wacko er træls at være uvidende

Ja, det er der jo, nu kører vi på 3 gang mens siden jeg fik spiralen fjernet, så måske vi er heldige inden længe:)

Jeg kan godt forstå du er træt af det, en afklaring ville være dejlig:) håber for dig den kommer i løbet af kort tid :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej mor igen :)

Noget nyt hos dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre, ingen menses og ingen positiv test  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre, ingen menses og ingen positiv test  :wacko

Øv, sikke noget:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre, ingen menses og ingen positiv test  :wacko

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige en :kram2 det er virkeligt svært med uvisheden om det der sker med ens krop efter prævention stop :chin: :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I søde, ja jeg er meget lost. 
Så jeg havde ihvertfald ikke ÆL den 16/17 selvom testene var meget tæt på positiv, for så ville jeg jo have haft menses for længst, da min siger ÆL bestemmer hvornår menses kommer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I søde, ja jeg er meget lost. 

Så jeg havde ihvertfald ikke ÆL den 16/17 selvom testene var meget tæt på positiv, for så ville jeg jo have haft menses for længst, da min siger ÆL bestemmer hvornår menses kommer.

Kan virkelig godt forstå du er lidt lost, det er da også bare så irriterende for dig? Er der sket noget nyt hos dig? :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry det sene svar, men har bare ikke lige haft lysten til at være her inde.
Blødte lidt i søndags, friskt blod og tænkte det var da underligt, - ikke som normal menses. Mandag (igår) kom menses så for fulde gardiner og nu fik jeg en cyklus på 47 dage  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry det sene svar, men har bare ikke lige haft lysten til at være her inde.

Blødte lidt i søndags, friskt blod og tænkte det var da underligt, - ikke som normal menses. Mandag (igår) kom menses så for fulde gardiner og nu fik jeg en cyklus på 47 dage  :(

Det skal du overhovedet ikke beklage, du skal på ingen måde svare hvis du ikke føle for det:) det skal du vide:) sikke en træls lang cyklus, det er jeg rigtig ked af på dine vegne :kram2

Håber den næste bliver kortere, det er ikke fair med så lang!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du overhovedet ikke beklage, du skal på ingen måde svare hvis du ikke føle for det:) det skal du vide:) sikke en træls lang cyklus, det er jeg rigtig ked af på dine vegne :kram2

Håber den næste bliver kortere, det er ikke fair med så lang!!

Nej tænkte bare at du genre ville hører nærmere, og vil jo gerne fortælle lidt også, er jo ret frustreret. Tager nok lige en cyklus mere med, og så kontakter jeg lægen, og hører hvad han synes.

Har hørt andre har fået en pakke p piller til at stabilisere cyklus igen efter p sprøjte og p stav, så nu må vi se. 

 

men er ved godt mod igen, er bare træls at mine cyklus´er så lange :(

 

Hvordan går det med dig?  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tænkte bare at du genre ville hører nærmere, og vil jo gerne fortælle lidt også, er jo ret frustreret. Tager nok lige en cyklus mere med, og så kontakter jeg lægen, og hører hvad han synes.

Har hørt andre har fået en pakke p piller til at stabilisere cyklus igen efter p sprøjte og p stav, så nu må vi se. 

 

men er ved godt mod igen, er bare træls at mine cyklus´er så lange :(

 

Hvordan går det med dig?  :)

Jeg vil meget gerne hører til dig :kram2

Kan virkelig godt forstå det er frusterende! Syntes klart du skal kontakte din læge, de er jo meget lange dine cyklus. Det var da meget smart hvis man kan det, jeg kender desværre ikke noget til p sprøjte eller p stav. Jeg havde en hormon spiral, hvor jeg så ikke havde mens i de knap 5 år, og der gik en mdr, så fik jeg mens og den kommer på dag 28/29, der er ikke nogle tegn på graviditet, men havde en positiv æl test for en lille uge siden, men nu må vi se:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne hører til dig :kram2

Kan virkelig godt forstå det er frusterende! Syntes klart du skal kontakte din læge, de er jo meget lange dine cyklus. Det var da meget smart hvis man kan det, jeg kender desværre ikke noget til p sprøjte eller p stav. Jeg havde en hormon spiral, hvor jeg så ikke havde mens i de knap 5 år, og der gik en mdr, så fik jeg mens og den kommer på dag 28/29, der er ikke nogle tegn på graviditet, men havde en positiv æl test for en lille uge siden, men nu må vi se:)

Jeg har haft p piller før, hvor jeg blev gravid i 3. cyklus.

Har aldrig haft p sprøjte før de sidste 2 år, hvor jeg sammenlagt har haft 2 perioder der mindede om menses, ellers var jeg helt foruden (heldigvis) men nu mangler jeg jo li'som en stabil cyklus.

P piller kan bruges til at "snyde" kroppen og få den på rette kurs igen, da p piller jo styre ens cyklus, og muligvis kan rette op på den igen.

Jeg tror ikke jeg har PCO eller lign. får har altid haft en stabil cyklus på 28-29 dage. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft p piller før, hvor jeg blev gravid i 3. cyklus.

Har aldrig haft p sprøjte før de sidste 2 år, hvor jeg sammenlagt har haft 2 perioder der mindede om menses, ellers var jeg helt foruden (heldigvis) men nu mangler jeg jo li'som en stabil cyklus.

P piller kan bruges til at "snyde" kroppen og få den på rette kurs igen, da p piller jo styre ens cyklus, og muligvis kan rette op på den igen.

Jeg tror ikke jeg har PCO eller lign. får har altid haft en stabil cyklus på 28-29 dage.

Det er da smart hvis p-pillerne rette op på det og du så kan stoppe med dem igen, og det så er rette ind:) det håber jeg for dig:) hvis du har haft stabile cyklus så skal det sikkert nok rette sig ind igen:) det håber jeg for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da smart hvis p-pillerne rette op på det og du så kan stoppe med dem igen, og det så er rette ind:) det håber jeg for dig:) hvis du har haft stabile cyklus så skal det sikkert nok rette sig ind igen:) det håber jeg for dig :kram2

Tak, ja nu må vi lige afvente en cyklus mere, og så kontakter jeg lægen for at hører nærmere, er jo lig´som over et halvt år sidne jeg stoppede med præventionen.

Er det ikke snart tid til du skal teste  :yay ???

 

Takker for knus og medfølelse!  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, ja nu må vi lige afvente en cyklus mere, og så kontakter jeg lægen for at hører nærmere, er jo lig´som over et halvt år sidne jeg stoppede med præventionen.

Er det ikke snart tid til du skal teste  :yay ???

 

Takker for knus og medfølelse!  :kram2

Så skal det da også til at rette sig ind, håber din læge har en løsning:) jeg forventer mens lørdag, og tænker også den kommer, har ømme bryster og lidt ømhed i underlivet som det plejer op til mens, desværre:( tænker på dig, :kram2 selvom jeg ikke kender dig i den virkelige verden;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal det da også til at rette sig ind, håber din læge har en løsning:) jeg forventer mens lørdag, og tænker også den kommer, har ømme bryster og lidt ømhed i underlivet som det plejer op til mens, desværre:( tænker på dig, :kram2 selvom jeg ikke kender dig i den virkelige verden;)

Ja jeg kan jo ikke gøre andet end at vente, og så må jeg snakke med lægen,så tager jeg den der fra. Har en masse om ørene lige nu, så tiden skal nok gå hurtigt, har valgt ikke at teste for ÆL denne cyklus.

Og så hygge vi bare når vi har lyst.

 

Spændende, men ærgeligt det er de forkerte sympt. du har, men intet er sikkert til menses har vist sig!

Håber den blir' væk!

Tak for tankerne, også selvom vi ikke kender hinanden  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan jo ikke gøre andet end at vente, og så må jeg snakke med lægen,så tager jeg den der fra. Har en masse om ørene lige nu, så tiden skal nok gå hurtigt, har valgt ikke at teste for ÆL denne cyklus.

Og så hygge vi bare når vi har lyst.

Spændende, men ærgeligt det er de forkerte sympt. du har, men intet er sikkert til menses har vist sig!

Håber den blir' væk!

Tak for tankerne, også selvom vi ikke kender hinanden ^_^

Nej, vente tid er ikke altid nem, men håber din læge har et løsningsforslag:) det er jo en god ting at have nok at se til, så går tiden;) der er også dejligt ikke at være 'bundet' af at skulle teste, og så bare hygge når der er lyst til det:)

Nej, man kan jo håbe at det bliver til noget, optimist er man vel altid;)

Det er lidt hyggeligt at følge hinanden, selv om ikke kender hinanden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vente tid er ikke altid nem, men håber din læge har et løsningsforslag:) det er jo en god ting at have nok at se til, så går tiden;) der er også dejligt ikke at være 'bundet' af at skulle teste, og så bare hygge når der er lyst til det:)

Nej, man kan jo håbe at det bliver til noget, optimist er man vel altid;)

Det er lidt hyggeligt at følge hinanden, selv om ikke kender hinanden :kram2

Det er da rigtig hyggeligt at følge hinanden  :) 

Har du testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da rigtig hyggeligt at følge hinanden  :) 

Har du testet?

Ja, det er meget hyggeligt:) jeg nåede til lørdag, hvor det var forventet mens kom, og rigtig nok så kom det lørdag aften. Så jo jo, jeg fik desværre ret i min forventning, trist:(

Noget nyt hos dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er meget hyggeligt:) jeg nåede til lørdag, hvor det var forventet mens kom, og rigtig nok så kom det lørdag aften. Så jo jo, jeg fik desværre ret i min forventning, trist:(

Noget nyt hos dig? :)

åh æv, men så er det godt der kommer en cyklus mere *smil*

Nej her går jeg bare og hygger mig, eller os. Tænker ikke rigtig på menses, ægløsning eller sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh æv, men så er det godt der kommer en cyklus mere *smil*

Nej her går jeg bare og hygger mig, eller os. Tænker ikke rigtig på menses, ægløsning eller sådan.

Ja, det er jo fint der kommer en mere;)

Det er måske også godt nok for dig og jer ikke at tænke på det:) måske det giver kroppen lidt noget ro, og den så 'retter' ind :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jo fint der kommer en mere;)

Det er måske også godt nok for dig og jer ikke at tænke på det:) måske det giver kroppen lidt noget ro, og den så 'retter' ind :kram2

Er idag på cyklus dag 26, og i følge min app har jeg ÆL disse dage.

Men aner det ikke, tester ikke og har ikke mærket noget til det hvis det er  :rolleyes 

Hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER