Katrinemus

Næsten positiv, og så ikke dagen efter!?

466 indlæg i dette emne

Din cyklus svingede meget i længere, var det ikke sådan? Hvornår 'burde' du få mens? :) hvis der er noget de hedder burde i den sammenhæng;)

Svingede og svingede vil jeg ikke sige, da jeg kun har haft 3 cyklus´er siden jeg stoppede med prævention, den første har jeg jo af gode grunde ikke tal på, da der gik flere måneder, og så den forrige var på 40 dage, og nu denne der kunne tyde på at blive en del kortere hvis de æl tests vr positive den 16 maj.

 

Tillader mig at blande mig :) Når hun havde en positiv ÆL-test den 17. Maj, så er det 12-14 dage derfra, plus minus og in mente at ÆL er 24-48 timer efter positiv ÆL-test :) Så hvis det var mig, så ville jeg forventet mens et sted imellem på lørdag (31. Maj) også mandag (2.juni) :)

Jeg har også regnet mig frem til at jeg burde få "ikke" menses omkring d 31 maj - 1 juni

Tester den 31, da vi får gæster på besøg, og er den negativ drikker jeg nok lidt, men er den positiv ja så skal jeg finde en undskyldning, hehe  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svingede og svingede vil jeg ikke sige, da jeg kun har haft 3 cyklus´er siden jeg stoppede med prævention, den første har jeg jo af gode grunde ikke tal på, da der gik flere måneder, og så den forrige var på 40 dage, og nu denne der kunne tyde på at blive en del kortere hvis de æl tests vr positive den 16 maj.

Jeg har også regnet mig frem til at jeg burde få "ikke" menses omkring d 31 maj - 1 juni

Tester den 31, da vi får gæster på besøg, og er den negativ drikker jeg nok lidt, men er den positiv ja så skal jeg finde en undskyldning, hehe :)

Det var ikke for at fornærme dig, jeg skrev svingende! Det bliver spændende med en test den 31, håber for dig den er positiv:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ikke for at fornærme dig, jeg skrev svingende! Det bliver spændende med en test den 31, håber for dig den er positiv:)

Det var nu heller ikke taget som kritik eller en fornærmelse  :) 

Har ingen symp. på hverken menses eller graviditet  :unsure Har lidt spændte bryster af og til, men ellers intet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu heller ikke taget som kritik eller en fornærmelse  :) 

Har ingen symp. på hverken menses eller graviditet  :unsure Har lidt spændte bryster af og til, men ellers intet.

Dejligt du ikke tog det negativt:) det er lidt irriterende når man ikke har symptomer på det ene eller det andet:) sådan er det også her:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kan du teste?
Jeg regner med at teste imorgen hvor jeg er omkring 4+0 og så må vi se.
Har testet for nogle dage siden - dumt  :wacko Den var jo bragende negativ.

 

Har også testet for ÆL sådan løst, men de bliver heller ikke i nærheden af positiv, så må da have haft ÆL tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kan du teste?

Jeg regner med at teste imorgen hvor jeg er omkring 4+0 og så må vi se.

Har testet for nogle dage siden - dumt  :wacko Den var jo bragende negativ.

 

Har også testet for ÆL sådan løst, men de bliver heller ikke i nærheden af positiv, så må da have haft ÆL tænker jeg.

Jeg skulle have mens i morgen, så prøver at vente til søndag, hvis den ikke er kommet, men det er lidt spændende:) det er svært ikke at test lidt tidligt, jeg håber for dig den er positiv i morgen:) det tror jeg også du har den 16 på de billeder af testene du har lagt op:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have mens i morgen, så prøver at vente til søndag, hvis den ikke er kommet, men det er lidt spændende:) det er svært ikke at test lidt tidligt, jeg håber for dig den er positiv i morgen:) det tror jeg også du har den 16 på de billeder af testene du har lagt op:)

Jeg skal også have forventet (ikke) menses imorgen, hvis ÆL testene var positive d 16 - synes dog ikke de var heeeelt 100% positive, men hvis urinen var lidt tynd eller lign. så kan det jo svinge, men der er jo 2 der er meget meget tæt på at være positive synes jeg. Så mon ikke.

Men kan ikke gøre andet end at vente.

Jeg tester lige imorgen, fordi vi får gæster og skal have lidt alkohol, og tænker hvis jeg er gravid burde jeg jo kunne teste imorgen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også have forventet (ikke) menses imorgen, hvis ÆL testene var positive d 16 - synes dog ikke de var heeeelt 100% positive, men hvis urinen var lidt tynd eller lign. så kan det jo svinge, men der er jo 2 der er meget meget tæt på at være positive synes jeg. Så mon ikke.

Men kan ikke gøre andet end at vente.

Jeg tester lige imorgen, fordi vi får gæster og skal have lidt alkohol, og tænker hvis jeg er gravid burde jeg jo kunne teste imorgen.

Jeg håber for dig den er der:) ja det burde være positiv i morgen, hvis den er der:) det ville være meget rart for dig at vide, om den er positiv inden der kommer gæster og alkohol;)

Det er spændende, det kribler også i mig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber for dig den er der:) ja det burde være positiv i morgen, hvis den er der:) det ville være meget rart for dig at vide, om den er positiv inden der kommer gæster og alkohol;)

Det er spændende, det kribler også i mig:)

Overvejer så meget at gå ud og teste nu allerede.

Man hører jo så mange tester ved 3+ meget tidligt, og jeg testede som sagt for 3 dage siden om eftermiddagen, så det var jo også tidligt, omkring 3+3 ..

Men så læser man nogle tester positiv ved 2+6 også!  :blink Ved godt man ikke må sammenligne, men når jeg så testede negativ for 3 dage siden, tænker jeg jo at der ikke er gevinst denne gang  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer så meget at gå ud og teste nu allerede.

Man hører jo så mange tester ved 3+ meget tidligt, og jeg testede som sagt for 3 dage siden om eftermiddagen, så det var jo også tidligt, omkring 3+3 ..

Men så læser man nogle tester positiv ved 2+6 også!  :blink Ved godt man ikke må sammenligne, men når jeg så testede negativ for 3 dage siden, tænker jeg jo at der ikke er gevinst denne gang  :unsure

Ja, syntes også man læser en del steder, at mange tester positiv tidligt. Er det ikke bedst at test om morgenen? Det er meget svært ikke at sammenligne, det gær jeg også tit:) det kan jo være koncentrationen ikke var så høj at det kunne måles, for 3 dage siden:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, syntes også man læser en del steder, at mange tester positiv tidligt. Er det ikke bedst at test om morgenen? Det er meget svært ikke at sammenligne, det gær jeg også tit:) det kan jo være koncentrationen ikke var så høj at det kunne måles, for 3 dage siden:)

Jo de siger morgenurin er bedst, men altså hvis der er HcG i urinen så er der vel også noget målbart om aftenen (og resten af dagen) hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de siger morgenurin er bedst, men altså hvis der er HcG i urinen så er der vel også noget målbart om aftenen (og resten af dagen) hehe!

Griner, jeg har også tænkt den samme tanke;) uhh, det er nogle farlige tanker;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner, jeg har også tænkt den samme tanke;) uhh, det er nogle farlige tanker;)

:D  :ditto  ENIG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D  :ditto  ENIG!

Man kan hurtigt heppe på hinanden;) tihi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan hurtigt heppe på hinanden;) tihi :)

Det kan vi  :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besvaret (redigeret)

Det gik i rod

Redigeret af Katrinekl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vi  :yiepie

Det er hyggeligt:) er du på test i morgen? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh har testet nu! Idiot jeg er! Piv negativ  :boo Så der er nok menses lige om hjørnet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh har testet nu! Idiot jeg er! Piv negativ  :boo Så der er nok menses lige om hjørnet.

Ej, hvor er jeg ked af at høre det:( :boo sender en masse tanker din vej:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er jeg ked af at høre det:( :boo sender en masse tanker din vej:)

Tak, hvor er det æv  :wacko ... 

Så må vi se om menses kommer, eller jeg måske slet ikke har haft ÆL endnu, testede for ÆL samtidig med graviditet her til aften, der er okay farve i ÆL testen, men slet ikke i nærheden af at være positiv, så er lidt lost. 

Men menses kommer nok inden for de næste dage  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er det æv  :wacko ... 

Så må vi se om menses kommer, eller jeg måske slet ikke har haft ÆL endnu, testede for ÆL samtidig med graviditet her til aften, der er okay farve i ÆL testen, men slet ikke i nærheden af at være positiv, så er lidt lost. 

Men menses kommer nok inden for de næste dage  :blink

Jamen, sikke da en omgang forvirring, nogle gange er det bare rart hvis tingene er klare! Færdig bum;) enten mens om et par dag eller en forsinket positiv test:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, sikke da en omgang forvirring, nogle gange er det bare rart hvis tingene er klare! Færdig bum;) enten mens om et par dag eller en forsinket positiv test:)

Enig, men tror ikke længere på graviditet, så håber bare menses kommer snart. Så jeg ikke ender med en cyklus på 40 dage igen.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, men tror ikke længere på graviditet, så håber bare menses kommer snart. Så jeg ikke ender med en cyklus på 40 dage igen.!

Jeg kan godt forstå dig, hvis løbet er kørt, som kom mens. Og krydser fingre for det ikke bliver 40 dage for dig igen.

Ja, her er det så slut, mens kom i eftermiddags som ventet, ihhh. Så skal den snart blive helt væk altså!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt hos dig, mor igen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv at du har fået menses  :(  :kram2

Nej ingen menses endnu her  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER