tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Wup wup - så kom der lige en opringning fra Rigshospitalet. Vi har fået en afbudstid til indledende samtale i ambulatoriet torsdag 4. september i stedet for at skulle vente til 25. november!! Jeg kan ikke få armene ned :yay :yay

Yihhhaaaa det er jo lige om lidt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wup wup - så kom der lige en opringning fra Rigshospitalet. Vi har fået en afbudstid til indledende samtale i ambulatoriet torsdag 4. september i stedet for at skulle vente til 25. november!! Jeg kan ikke få armene ned :yay :yay

Aj hvor er det fantastisk Sparks  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update,: ny plan som er lang behandling fra dag 21 (om 100 år føles det) 350 IE gonal.F og eventuel udredning af mand .. altså han har fået scannet nosseriet og der var ikke noget malignt men sjovt nok er han(af sig selv) gået til gynækolog og bliver hormonelt udredt og det begynder imorgen.. jeg ved ikke om vi bliver klogere eller noget men skønt at han gør sit ..  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update,: ny plan som er lang behandling fra dag 21 (om 100 år føles det) 350 IE gonal.F og eventuel udredning af mand .. altså han har fået scannet nosseriet og der var ikke noget malignt men sjovt nok er han(af sig selv) gået til gynækolog og bliver hormonelt udredt og det begynder imorgen.. jeg ved ikke om vi bliver klogere eller noget men skønt at han gør sit .. :)

Hvornår er dag21? Wow det er mange ie. Så.må det da give mange æg. Kan man få scannet pungen? Altså ikke bare sæd analyse, du ved i koppen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er dag21? Wow det er mange ie. Så.må det da give mange æg. Kan man få scannet pungen? Altså ikke bare sæd analyse, du ved i koppen?

dag 21 må blive midt i september og ja det er sgu stor dosis en det gav de mig ved nr 2 lang behandling og det gav kun 4 æg som så ikke delte sig og det hele gik i udu men det kan være det går bedre denne gang  :rolleyes

 de scanner ved ultralyd for at se efter knuder tror jeg.. men hvad og hvordan de ellers vil undersøge ham ved jeg faktisk ikke..  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tillader mig lige at svare.. sikkert ved scanninger der kan man jo se om der sidder noget der ikke skal være der.. jeg har også en.. men den sidder ikke i vejen for at blive gravid...

Okay tak for svar.

Jeg har efter at være startet i fertilitetsbehandling, har en lille blødningen nogle dage efter ægløsningen, og da vi var på ferie havde jeg en konstant trykken på blæren, og følte konstant jeg skulle på toilet. Følelsen har jeg stadigvæk lidt, og så synes jeg at der er lidt smerter ved sex. Men har i dag bestilt tid hos min egen læge til en undersøgelse, som jeg så skal igennem onsdag, inden jeg nu skal starte op på lang behandling igen.

Så håber jeg bare hun siger, at alt er som det skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for svar.

Jeg har efter at være startet i fertilitetsbehandling, har en lille blødningen nogle dage efter ægløsningen, og da vi var på ferie havde jeg en konstant trykken på blæren, og følte konstant jeg skulle på toilet. Følelsen har jeg stadigvæk lidt, og så synes jeg at der er lidt smerter ved sex. Men har i dag bestilt tid hos min egen læge til en undersøgelse, som jeg så skal igennem onsdag, inden jeg nu skal starte op på lang behandling igen.

Så håber jeg bare hun siger, at alt er som det skal være :)

 

Den lille blødning efter ÆL kan godt være når ægget sætter sig fast. Har du fået menses? Det med trykken på blæren og øm ved sex havde jeg ved mine graviditeter. Håber ikke det er blærebetændelse. Giv lige en update onsdag ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dag 21 må blive midt i september og ja det er sgu stor dosis en det gav de mig ved nr 2 lang behandling og det gav kun 4 æg som så ikke delte sig og det hele gik i udu men det kan være det går bedre denne gang  :rolleyes

 de scanner ved ultralyd for at se efter knuder tror jeg.. men hvad og hvordan de ellers vil undersøge ham ved jeg faktisk ikke..  :)

Jeg er sikker på det går bedre denne gang. Men hvordan har de store bryster det? Kunne jo være der er gevinst. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille blødning efter ÆL kan godt være når ægget sætter sig fast. Har du fået menses? Det med trykken på blæren og øm ved sex havde jeg ved mine graviditeter. Håber ikke det er blærebetændelse. Giv lige en update onsdag ikke.

Min første tanke var også, gad vide om jeg lige blev gravid der :)

Men nu er det en måneds tid siden jeg havde den lille blødning, og har haft menses efter, og var jo også startet op på min sidste lange behandling, og nåede også en scanning, men måtte jo så afbryde denne behandling.

Og de nævnte ikke noget til den scanning.

Blærebetændelse har jeg slet ikke haft i tankerne, skal der ikke gøre ondt når man er på toilet så?

Du kan tro jeg nok skal give en melding onsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var også, gad vide om jeg lige blev gravid der :)

Men nu er det en måneds tid siden jeg havde den lille blødning, og har haft menses efter, og var jo også startet op på min sidste lange behandling, og nåede også en scanning, men måtte jo så afbryde denne behandling.

Og de nævnte ikke noget til den scanning.

Blærebetændelse har jeg slet ikke haft i tankerne, skal der ikke gøre ondt når man er på toilet så?

Du kan tro jeg nok skal give en melding onsdag :)

Nå ok. Æv. Ved det faktisk ikke har ikke prøvet at have blærebetændelse. Håber der er en god forklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på det går bedre denne gang. Men hvordan har de store bryster det? Kunne jo være der er gevinst. :)

hahaha ja de er stadig ømme, tror næppe der er gevinst med en sædprøve hvor der næsten ikke var nogen soldater i  :) er du stadig oppustet og kvalm ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha ja de er stadig ømme, tror næppe der er gevinst med en sædprøve hvor der næsten ikke var nogen soldater i :) er du stadig oppustet og kvalm ?

Der skal kun en til:-D

Ikke oppustet mere. Er tilgængæld snot forkølet, ondt i halsen, snot og ondt i hovedet. Og lidt tom følelse i maven som efter en druktur. Ikke ligefrem nogen graviditets tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal kun en til:-D

Ikke oppustet mere. Er tilgængæld snot forkølet, ondt i halsen, snot og ondt i hovedet. Og lidt tom følelse i maven som efter en druktur. Ikke ligefrem nogen graviditets tegn.

åh nej god bedring... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig syg her men nu også med on/off stik i understellet. Har nogen af jer prøvet det efter behandling? Nu er det her jo den første gang IUI uden rester i livmoderen. Så alle mine tidligere erfaringer kan jeg ikke bruge nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig syg her men nu også med on/off stik i understellet. Har nogen af jer prøvet det efter behandling? Nu er det her jo den første gang IUI uden rester i livmoderen. Så alle mine tidligere erfaringer kan jeg ikke bruge nu.

 

Øv med sygdom :( Hmm... synes ikke jeg har haft deciderede stik. Men jeg har hver gang haft en masse murren og rumlen i maven en uge efter IUI. Hvor langt er det nu du er? Ca 3+0?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt!!! 1 1/2 måned tidligere!!! Super godt!! Og der er ikke en gang lang tid til!!!

 

Mega fedt, tak :-) Rent faktisk er det nu 10 dage i stedet for 3 mdr - jubii :) Hvordan går det med jer? Er I kommet nærmere en beslutning?

 

 

Yihhhaaaa det er jo lige om lidt!!

 

Aj hvor er det fantastisk Sparks  :loveshower

 

Oh yes, lige om lidt :) Men jeg passer på ikke at få forventningerne alt for højt op. Skal sikkert stadig først gennem informationsmødet 4. nov før vi kan starte. Yderligere så har jeg jo også en cyste, som vi skal have styr på. Så måske det passe meget godt med starten af november :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med sygdom :( Hmm... synes ikke jeg har haft deciderede stik. Men jeg har hver gang haft en masse murren og rumlen i maven en uge efter IUI. Hvor langt er det nu du er? Ca 3+0?

3+1 i dag. Jeg må bare se om det betyder noget godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+1 i dag. Jeg må bare se om det betyder noget godt.

Krydser fingre for dig :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+1 i dag. Jeg må bare se om det betyder noget godt.

åh jeg håber det er gode stik i underlivet  :yay testdag er jo snart 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med alle jeres update. Glæder mig til at høre mere :)

Og selvfølgelig hep hep Janne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke, hvordan gik det i dag?

 

Update her: Stadig lidt niv, men ikke større bryster eller noget. Argh der er længe til mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke, hvordan gik det i dag?

 

Update her: Stadig lidt niv, men ikke større bryster eller noget. Argh der er længe til mandag.

Nu er der ikke så længe igen Janne, har du snydetestet ?  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har snyde testet i dag. :blink Negativ inden for tid, men ved ikke helt om jeg aner en usynlig skygge 15 min efter tid. Men igen det har jeg gjort så frygtelig mange gange før.

Har haft ondt i underlivet og i morges fik jeg brækfornemmelser uden der dog kom noget op. Men stod og rallede foran min datter i køkkenvasken. Men måske var det også bare fordi jeg var træt.

Ja, I kan nok høre at sindsyge dagene er startet. OMG! Chancerne er mikroskopiske og er trods alt 3+4 i dag.

 

Hvordan står det til Tusnelda, Lykke og Spark?, ja og Stine selv om ikke alle er i fuld gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke, hvordan gik det i dag?

 

Update her: Stadig lidt niv, men ikke større bryster eller noget. Argh der er længe til mandag.

Jamen lægen sagde det hele så fint ud, så det var jo bare dejligt. Der var ingen cyster at se eller mærke.

Hun ville lige teste mig for blærebetændelse, selvom jeg ikke havde de rigtige symptomer. Og så bad jeg lige om en skrabs undersøgelse, når vi nu var igang.

Så nu er jeg klar parat til at starte op med lang behandling på tirsdag, så er begyndt at "glæde" mig til den dejlige næsespray 4 gange dagligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt der ikke var cyste eller noget. Og så kan du starte igen om lidt.

Dagens test negativ. Så er forsat meget sikker på løbet er kørt her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER