SaraLK

Test i uge 18

265 indlæg i dette emne

Ej hvor æv! :(

Ja øv. Og nu er der gået helt ged i min cyklus :s kan ikke helt regne den næste ud, da den plejer at være på 27dage. Men ikke luge den her gang :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKRIIIIIG!!

Jeg har lige testet svag POSITIV nogle dage før tid!

Med en bio i bagagen i feb. Måned, holder jeg vejret - og smiler stille <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKRIIIIIG!!

Jeg har lige testet svag POSITIV nogle dage før tid!

Med en bio i bagagen i feb. Måned, holder jeg vejret - og smiler stille <3

Krydser alt hvad jeg kan, for at den bliver hvor den skal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKRIIIIIG!!

Jeg har lige testet svag POSITIV nogle dage før tid!

Med en bio i bagagen i feb. Måned, holder jeg vejret - og smiler stille <3

Uhh!!! Håber den forbliver positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh. Testede igen - testen var lidt mindre tydelig end i morges. Måske er det fordi at urinen ikke var lige så koncentreret, måske ikke.

Tester igen i morgen, hvis jeg tør! Er bange for at den måske ikke udvikler sig. Dumme mig at teste før tid - igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh. Testede igen - testen var lidt mindre tydelig end i morges. Måske er det fordi at urinen ikke var lige så koncentreret, måske ikke.

Tester igen i morgen, hvis jeg tør! Er bange for at den måske ikke udvikler sig. Dumme mig at teste før tid - igen!!!

Hcg bliver jo fordoblet hver 2. Dag. Så måske du skulle prøve at vente til mandag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKRIIIIIG!!

Jeg har lige testet svag POSITIV nogle dage før tid!

Med en bio i bagagen i feb. Måned, holder jeg vejret - og smiler stille <3

Krydser alt der krydses kan at den forbliver positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør i, hvis i håber på at være gravid. Holder i jer så 100% fra alkohol?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør i, hvis i håber på at være gravid. Holder i jer så 100% fra alkohol?

Jeg tror at det er meget individuelt. SST anbefaler at man slet ikke drikker. I tiden fra ÆL tænker jeg mig om, men må indrømme at jeg ikke helt lader værer. I går, efter testen desuden var negativ, drak jeg et glas hvidvin med min mand. Det er nok der at jeg er. Et enkel glas, men ikke mere ( for mig ). Det kom bag på mig, at testen i dag viste positiv. Nu hvis testen bliver ved med at være positiv, rører jeg slet ikke alkohol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hcg bliver jo fordoblet hver 2. Dag. Så måske du skulle prøve at vente til mandag?

Der er lææænge til. Du har ret, men jeg er sikker på at jeg også tester i morgen tidlig. Jeg er så spændt og nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haft kvalme hele dagen. Underligt og stik agtigt i underlivet. Hvis det bare er tegn på mens snart kommer er det altså strengt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder mig som regel fra alkohol mellem æl og test dag men hvis lejligheden er til det kan jeg godt drikke et glas vin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke den der drikker ret meget i forvejen. Men skal vi til fest eller der er en anden anledning til det, så drikker jeg hvad jeg lyster.

Så snart de to streger viser sig, holder jeg mig stort set fra alkohol. Kan godt drikke et halvt glas vin, hvis jeg har lysten, men ikke mere end det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen er lidt tydligere i morges, end i går. Jeg tager en dag af gangen, og så må vi se hvad det bliver til. . .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen er lidt tydligere i morges, end i går. Jeg tager en dag af gangen, og så må vi se hvad det bliver til. . .

jamen du er da så meget gravid! :hurra tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen er lidt tydligere i morges, end i går. Jeg tager en dag af gangen, og så må vi se hvad det bliver til. . .

Tillykke! Fedt for jer det gik så stærkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me2 Tillykke :) må man spørge hvor længe i har prøvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen er lidt tydligere i morges, end i går. Jeg tager en dag af gangen, og så må vi se hvad det bliver til. . .

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) Jeg tør ikke helt tro på det endnu - og især ikke, før at jeg er gået over tid! Jeg har jo testet vanvittig tidlig positiv - havde tegn på ÆL i sidste weekend!:O

Jeg smed beskyttelse i august måned - blev gravid i sep. Nov måned havde jeg en MA, og gennemgik en medicinsk behandling/abort. Januar var min mens atter næsten normal, og jeg blev gravid feb. - Med en biokemisk graviditet, hvor mens kom til tiden i marts måned.

Jeg er stoppet med at analysere alle mine tegn, og sammenligne dem med tidligere. Jeg tager en dag af gangen - for jeg ved, at det kan være at det hele ser anderledes ud i morgen. Jeg kan ikke mærke mere hvad jeg tænker og tror, og jeg er nervøs for at glæde mig. Men jeg håber - Gud hvor jeg håber <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke meget du også har været igennem. Så kan jeg godt forstå du tager en dag af gangen. Håber for dig at den bliver hvor den ska denne gang, det ska den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi officielt i vores test uge. Krydser fingre for dem som stadig er med.

Uh havde en svag skyggestreg i morges, håber at den udvikler sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi officielt i vores test uge. Krydser fingre for dem som stadig er med.

Uh havde en svag skyggestreg i morges, håber at den udvikler sig!

Spændende. Krydser for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så fik jeg en omgang influenza. Så det da nok bare derfor jeg har haft kvalme de sidste dage :/ æv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øv. Og nu er der gået helt ged i min cyklus :s kan ikke helt regne den næste ud, da den plejer at være på 27dage. Men ikke luge den her gang :/

Øv,- at du har fået mens og at der er lidt kuk i din cyklus:-( Xxxxx for at næste måned bliver din med en positiv test:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me2 - Stort tillykke med den positive test:-D

Leras det tegner positivt. Xxxx for at du om et par dage kan lave en helt tydelig streg :-D

Åhhhh...håber at vi er rigtig mange der kan følge efter jer!!! Lad der blive mange positive test i denne uge!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER