SaraLK

Test i uge 18

265 indlæg i dette emne

Sara, du burde sagtens kunne teste i morgen, eller (host), i dag ;-)

Æv, christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sara, du burde sagtens kunne teste i morgen, eller (host), i dag ;-)

Æv, christina

Har NADA på kontoen... Lorte dagpenge!

så kan ikke teste før tedtene fra Leras dukker op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan fan kan jeg være så træt?

Går tidligt i seng. Alligevel føles det som om jeg mangler minst 3 timers søvn, på trods af at jeg alderede har sovet 9 timer.

Og nu truger endnu en arbejds dag hvor jeg må stresse og have dårlig samvittighed over hele tiden at skulle rende på wc. Øv. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan fan kan jeg være så træt?

Går tidligt i seng. Alligevel føles det som om jeg mangler minst 3 timers søvn, på trods af at jeg alderede har sovet 9 timer.

Og nu truger endnu en arbejds dag hvor jeg må stresse og have dårlig samvittighed over hele tiden at skulle rende på wc. Øv. :(

Test!! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hjælp mig lige.

Teststregen i dag, er ikke tydligere end den i går middags :-(

Har fået taget blodprøve, men regner først med svar i morgen.

Jeg kan ikke ligge billeder ind, men teststregen er ikke lige så tydelig som kontrolstregen, men fin pink - ligesom i går.

Er så bange for blodprøve svaret nu !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du vimmer mand!

I går aftes da jeg lagde mig i sengen, følte jeg at hele rummet drejede rundt... Mega svimmel!

I nat da jeg var oppe ved Luna... Mega svimmel, havde nær sat mig på røven oppe i hendes værelse.

Kan mærke at der er en snert her til morgen også, synes det er max skummelt!

Andre der har oplevet det? Og kan der være en sammenhæng med mulig graviditet?

Det kunne da godt tyde på en mulig graviditet. Xxxx alt hvad jeg kan:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har fået menses her til morgen :(

Øv hvor ærgeligt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test!! :-D

Test!! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ovenstående var til Haarup;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hjælp mig lige.

Teststregen i dag, er ikke tydligere end den i går middags :-(

Har fået taget blodprøve, men regner først med svar i morgen.

Jeg kan ikke ligge billeder ind, men teststregen er ikke lige så tydelig som kontrolstregen, men fin pink - ligesom i går.

Er så bange for blodprøve svaret nu !

Tjek lige en smalltalk, der var J & D så sød at linke hendes historie til mig, den gav mig håb :)

Mine tests udviklede sig heller ikke eksplosivt, så søde BK-piger rådede mig til at stoppe med at teste ;) Jeg tror på det og blodprøven er blevet fin :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hjælp mig lige.

Teststregen i dag, er ikke tydligere end den i går middags :-(

Har fået taget blodprøve, men regner først med svar i morgen.

Jeg kan ikke ligge billeder ind, men teststregen er ikke lige så tydelig som kontrolstregen, men fin pink - ligesom i går.

Er så bange for blodprøve svaret nu !

Det behøver altså ikke at betyde noget. Jeg har læst om flere herinde hvor alt var fint alligevel selvom stregen gjorde som din. Tallene fra din første blodprøve var da fine, ikk? Jeg tror på det!!!! Kan dog godt forstå at du bliver lidt usikker, fordi starten af graviditeten er bare behæftet med meget usikkerhed :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har NADA på kontoen... Lorte dagpenge!

så kan ikke teste før tedtene fra Leras dukker op.

De er smidt i en postkasse i postbutikken, så forhåbentlig har du dem i morgen, og så skal de bare virke lige så godt for dig, som de gjorde for mig! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte en :( ud for mig - fik slet ikke ÆL i denne omgang, så nåede aldrig rigtig at være med, men hold da op hvor I andre kan. Stort tillykke til de gravide, hvor er det skønt for jer. Kan slet ikke vente til det bliver min tur :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deva og ønskebebs, tak for jeres gode historier. Tænkte faktisk også på dig, ønskebebs, for jeg kan huske at jeg rådede dig til at stoppe med at teste. Måske jeg også skulle gøre det?

Jeg kan mærke at jeg har svært ved at ryste nervøsiteten af mig. Bare jeg snart kan få besked omkring den blodprøve!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hjælp mig lige.

Teststregen i dag, er ikke tydligere end den i går middags :-(

Har fået taget blodprøve, men regner først med svar i morgen.

Jeg kan ikke ligge billeder ind, men teststregen er ikke lige så tydelig som kontrolstregen, men fin pink - ligesom i går.

Er så bange for blodprøve svaret nu !

hcg fordobles hver anden dag! Så i morgen burde testen være super fin!

tag det med ro søde du, er sikker på at spire har det godt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da godt tyde på en mulig graviditet. Xxxx alt hvad jeg kan:-)

tak søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er smidt i en postkasse i postbutikken, så forhåbentlig har du dem i morgen, og så skal de bare virke lige så godt for dig, som de gjorde for mig! :bd

åhh jeg håber!

har spændinger i maven her til eftermiddag og har haft on/off småkvalme hele dagen.... Det var helt slemt lige inden jeg gik til frokost!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte en :( ud for mig - fik slet ikke ÆL i denne omgang, så nåede aldrig rigtig at være med, men hold da op hvor I andre kan. Stort tillykke til de gravide, hvor er det skønt for jer. Kan slet ikke vente til det bliver min tur :) :) :)

øv øv øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hcg fordobles hver anden dag! Så i morgen burde testen være super fin!

tag det med ro søde du, er sikker på at spire har det godt! :kram2

Jeg har bare set den blive (lidt) tydligere for hver dag siden i lørdags og til nu, så derfor undrer det mig. Det skal så lige siges, at testen i går blev taget efter middag, og testen i dag et par timer før middag - måske det også har noget at sige?

De test gør mig meget urolig, så jeg har givet de sidste til min veninde. Venter på svar på blodprøve i morgen - og der er jeg helt sikker lige så nervøs som i dag!

Har jeg grund til at være nervøs, eller mener i slet ikke at testen i dag har " betydning". Jeg kan ikke finde ud af om det er min indgroet frygt der raser i mig, eller om der reelt er grund til bekymring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare set den blive (lidt) tydligere for hver dag siden i lørdags og til nu, så derfor undrer det mig. Det skal så lige siges, at testen i går blev taget efter middag, og testen i dag et par timer før middag - måske det også har noget at sige?

De test gør mig meget urolig, så jeg har givet de sidste til min veninde. Venter på svar på blodprøve i morgen - og der er jeg helt sikker lige så nervøs som i dag!

Har jeg grund til at være nervøs, eller mener i slet ikke at testen i dag har " betydning". Jeg kan ikke finde ud af om det er min indgroet frygt der raser i mig, eller om der reelt er grund til bekymring?

Jeg vil ikke være bekymret så længe du hverken har ondt eller bløder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit indre testmonster begynder at vise sit grumme ansigt. Har lige været i Netto og kunne ikke dy mig for at købe en test!

så nu ligger der altså en test der venter på at blive tisset på om lidt!

wish Me Luck!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvor spændende:) håber det bedste for dig med 2 II :)

Baby støv din vej:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvor spændende:) håber det bedste for dig med 2 II :)

Baby støv din vej:)

Tak :)

Sidder lige 5min endnu hos Luna (uden for døren :p ) og SÅ skal jeg altså også tisse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deva og ønskebebs, tak for jeres gode historier. Tænkte faktisk også på dig, ønskebebs, for jeg kan huske at jeg rådede dig til at stoppe med at teste. Måske jeg også skulle gøre det?

Jeg kan mærke at jeg har svært ved at ryste nervøsiteten af mig. Bare jeg snart kan få besked omkring den blodprøve!

Det er så skide nemt at sidde og komme med gode og kærlig råd, men de kan være ret så svære at føre ud i livet i praksis :( :kram2 Som jeg skrev, at havde jeg forventet et mega tydelig teststreg da jeg testede på 2. dagen, for den var fint positiv på middagsurin, men forskellen på morgenurinen var ikke så stor. Men jeg havde det i tankerne mht. at HCG fordobles hver 2. dag, faktisk sagde de både hos lægen og på skanningsklinikken i dag, at det også var 3. dagen som var med i det spil :) Så gem testene, stol på blodprøven, som jeg håber, at du har fået svar på :kiss Jeg testede første gang i går morges, efter jeg ellers har ladet dem være siden I herinde rådede mig til det - og der var i hvert fald stor forskel fra dengang til nu :) 

Det er bare ikke super nemt at finde roen, når man har nogle triste forhistorier, de sidder dybt og vil lure i lang tid! Vi må hjælpe hinanden igennem :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Sidder lige 5min endnu hos Luna (uden for døren :P ) og SÅ skal jeg altså også tisse!

:bd :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER